Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariet schreef:Ik ben weer thuis, en ik kreeg net je kaartje en foto Antoinet, leuk

Ik begin in september pas weer. Is iedereen hier dan al druk naar school? Ik weet dat Antoinet vandaag wel weer moest werken. 
en waar?

En wat is hij een flikkertje met hoeven uitkrabben zeg 
Maar op het strand wel heel lekker gegalopeerd. Bowie vond het water ook heel interessant. Maar we hebben elkaar heel gelaten, o o wat een teamwork 
)
Is inderdaad wel heel erg relaxd. Bij Stal Jasper heb ik ook wel een paar keer in een heel klein groepje gereden alleen reden ze daar zulke rare figuren dat je alsnog heel veel ruimte te kort kwam.

Het water was echt niet koud ofzo! Het was in de zee zelfs warmer dan op het land 
Hij doet zo verschrikkelijk z'n best! 
kooslover schreef:Trouwens Jet vraagje. Op zaterdagochtend reed toch ene Chantal? Wat was haar achternaam?

antoinetje schreef:Als je pa je nu een beetje sponsort en ik sponsor je een beetje kun je vast wel eerder langskomen
Ga allemaal weer terug naar de dinsdag :p 

Het buiten rijden vind ik erg leuk, maar ik vind de lessen in de bak met meer dan 10 echt helemaal niets, je leert zo weinig en Aad zijn manier van les geven, is niet mijn manier. Maar ja, gezelligheid en afwisseling van paarden is wel weer leuk. kooslover schreef:Wendy, JE BLIJFT! Eerst ons allemaal overhalen om op vrijdag te komen rijden, doen we dat vervolgens en dan ga je zoiets zeggen![]()