Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Sanne__

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:31

Kanelly schreef:
Als je er niets mee wil bereiken, waarom verlaat je dit topic dan niet?

De opmerking van Gomir over het slotje kan je niet ontgaan zijn lijkt me.

Evengoed gaan jullie door ( jij, hasten ). Zoals ik eerder al postte, als je het hier niks vind, blijf dan weg. Je wordt nergens toe verplicht hoor.
Het begint nu een beetje zeiken om het zeiken te worden, net zolang tot het hier wel op slot gaat? En het dan dus verpesten voor degenen die hier wel normaal kunnen doen.

Als je der last van hebt, ga je toch lekker zelf weg???
Staat hier nergens dat ik hier niet mag komen.
Als je nou eerst alles eens goed leest, dan zie je dat het helemaal niet zeiken om het zeiken is!
Tuurlijk, WIJ gaan door... Llover deed niets, doet niets. Die doet lekker normaal? Je hebt gelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:43

Nee er staat ook nergens dat je hier niet mag komen, klopt.
Maar het wordt zo wel verpest voor anderen, maar goed, dat schijnt je niks te doen.
En nee het is niet zo van "Llover doet niets", jullie zijn het alledrie.
Alleen Llover heb ik deze page hier nog niet met modder zien gooien en wel jij en hasten die door blijven gaan.
Maar goed, het is inderdaad niet meer wat het geweest was hier en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor een slotje op dit topic. Ik hoop dat de rest het hier zeker weer gezellig krijgt!

Dag meisjes! Doei, doei

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:52

Lips are sealed

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:15

Het is dat ik overdag niet online ben ivm co-schappen anders was dit topic al eerder dicht geweest. Dit topic gaat op slot tot een van de andere mods er naar gekeken heeft.
Herhaaldelijk waarschuwen heeft blijkbaar op een aantal van de mensen in dit topic weinig effect.

En het is dus ook niet de bedoeling dat er een ander topic geopend wordt...