Bianz schreef:Nel, leuk dat je weer ff bij Daan bent wezen kijken! Het weer zat echt niet mee he vanochtend? Toen ik ging rijden begon het ook nog eens lekker wat harder te plenzen, maar het stopte vanzelf weer. Heb echt super gereden; veel overgangen stap-galop gereden (ik zei zaterdag nog dat het de laatste keer dat ik dat deed niet zo lekker ging he Marieke!) en die gingen echt goed! Daarna liep ze ook wat ronder en lekker ontspannen. Goeie oefening Nel?
Ja Heb weer even Daan zn manen bijgewerkt, moet je toch bij houden hé anders krijg je hetzelfde als bij voice...
O ja het was echt geen weer hoor, ik wilde je best komen lesgeven, heb daar geen problemen mee, maar ik vindt het zo zielig voor Daniël.
Die zit daar dan in zn waggie kou te leiden....
Goeie oefening van stap naar galop, het ligt eraan wat je ermee wilt bereiken, het is een goeie oefening om ze goed van achter naar voren te rijden, en om die achterhand goed actief te maken.
Als ze daarna lekker ontspannen en rond van voren gaat lopen, dan heb je, je antwoord van Janis terug.
(goed dus!)
Ik heb zelf aan t eind van de middag gereden, ben lekker op buitenrit een klein rondje geweest, ze had namelijk al 2 dagen in de bak gedressuurd.
He weer: mooi zonnig en droog... Was wel lekker dus!
Ik heb ook nog foto's gemaakt, van het setje bij voice dat ik van Barbara over heb genomen.
Ik wil ook zo graag nog foto's maken dat ik aan t rijden ben, maar er is nooit iemand bij de bak die daar tijd voor heeft... dus als iemand een keer zin heeft om mee naar voice te gaan... (mag ook op annemoon mee rijden...)

Mijn knappe poepie pony....