manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:16

Mariekje22 schreef:
KIM GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!neem je telefoon eens op......

Haha! Ik was net met Nel aan het bellen toen jij het ook probeerde Knipoog

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Haha! Haha! Haha!
Tsja, nu ik het zo bekijk: ik zit al op 25% van mn zwangerschap! whoei, dat gaat snel!

En Bar: voor mij was het ook een hele aardverschuiving hoor. Ik studeer notabene nog!

Ohja, ik heb een web-log gemaakt: http://www.freewebs.com/kimennick. Eigenlijk bedoeld voor familie die iets verder weg woont, maar daar kunnen jullie natuurlijk ook gewoon bijlezen Knipoog

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:43

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Gefeliciteerd kim! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:44

Wauw ik was echt zo superverrast! Heb net al uitgebreid aan de telefoon gehangen met je, maar wil zeker nog eens zeggen hoe blij ik voor jullie ben; echt helemaal te gek!! Gefeliciteerd!!! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 22:43

Het is nu volop feest op bokt, wiehoe!

Ben net even bij Daan wezen kijken, heb nog zn manen geknipt.
En even bij Bar dr les gespiekt....
Ging je les nog goed Bar?

Nou Anne, ik verwacht eigenlijk van Mariekje nog steeds een keer dat ze komt vertellen dat ze zwanger is...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 23:18

Yup mn les ging op t eind echt super! Sharon begint zowaar te strekken in de middendraf Haha!, ben echt trots!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 23:20

Ik vind het echt leuk dat jullie zo positief reageren Haha! En lief dat jullie gebeld hebben!

@ Anne: Ik sta indd naast Rachel. Ik was zo'n engerd van de Adams Family haha! Zwarte bobline, wit hoofd. Nee, ik was echt op mn best die avond Clown Jij bent goed herkenbaar indd!

Ik ga morgen niet met de trein want ik ben "vrij". We hebben vrijdag een hele belangrijke toets en krijgen nu een aantal leerdagen. En die heb ik heel hard nodig! Vrijdag heb ik de hele vroege trein (die van kwart over 6). Ben jij er dan ook?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 11:02

nopes vrijdag is nou net mijn vrije dag Knipoog
Maar wel lekkr dat je leerdagen krijgt van te voren! Lukt het leren een beetje? Lijkt me eigenlijk ook wel een beetje bizar om vanalles te moeten leren, terwijl je nu zelf ook zwanger bent. Of iig dat het meer leeft ofzo? En dat je t nog meer voor kan stellen? K weet niet.. zoiets kan ik me voorstellen iig.

Yes! goed gezien dus Haha! haha, ja had je in eerste instantie niet gezocht en je was me niet meteen opgevallen. Maar als je t dan noemt is t ook wel goed te zien hoor Lachen Wel leuk om weer te zien hoe iedereen verkleed was.
Jee... 25% al... dat klinkt dan ineens al een stuk verder dan als je de weken noemt! Heb je trouwens ook alles kunnen regelen met je studie?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:08

Qua studie is alles geregeld Lachen Tot aan 32 weken zwangerschap heb ik school (stage), daarna zomervakantie. Omdat ik aan het eind van de zomervakantie ben uitgerekend, moet ik één blok missen (misschien 2). Deze blokken moet ik dan op een later tijdstip inhalen, na de 4e dus. Waarschijnlijk ben ik dan 8 of 16 weken langer bezig. Nouja, daar is overheen te komen Lachen

En wat lesstof betreft op dit moment... heb ik het niet getroffen. Het gaat voornamelijk over verschrikkelijke geboortes waarbij het kind vast komt te liggen, of waarbij mw van oor tot oor doorscheurt enzo Vork Brrr! En dan hebben ze daar van die leuke filmpjes van Misselijk . Maar ik heb er alle vertrouwen in hoor Haha!

Vanaf volgende week moet je gewoon weer iedere dag naar school toch Anne?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:09

Ahhh dat lijkt me echt verschrikkelijk Kim! Vooral omdat je weer dat die van jou er toch ook echt uit moet.... iehhhh

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:51

Nel, waarom denk je dat???

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 14:15

haha, dacht; dacht mariekje is ook zo dol op kindertjes.... Knipoog
Maar was een grapje hoor, want weet dat je net een leuk paardje heb gekocht en daar eerst van wil genieten Lachen

O vervelend Kims, toen ik zwanger was, kwamen mn zussen met hun vreselijke bevallingsverhalen aanzetten.
Daar wordt je niet meer zekerder van...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:12

Haha nou Kim, niet te veel naar die filmpjes kijken dus!!
Nel, leuk dat je weer ff bij Daan bent wezen kijken! Het weer zat echt niet mee he vanochtend? Toen ik ging rijden begon het ook nog eens lekker wat harder te plenzen, maar het stopte vanzelf weer. Heb echt super gereden; veel overgangen stap-galop gereden (ik zei zaterdag nog dat het de laatste keer dat ik dat deed niet zo lekker ging he Marieke!) en die gingen echt goed! Daarna liep ze ook wat ronder en lekker ontspannen. Goeie oefening Nel? Heb het idee dat ik steeds beter het gevoel ga krijgen hoe ze reageert op de oefeningen en hoe ze fijn te rijden is. Cis is daarna ook nog even op Janis gestapt en vond haar geloof ik ook wel leuk, toch Cis?
Nous en Jade stonden er ook lekker bij; Jade hebben we nog een extra beetje hooi gegeven vanochtend omdat het al op was Marieke, is toch wel goed he? Beide stalletjes liggen er weer netjes bij en voer is geregeld dus Kims en Marieke kunnen allebei lekker slapen vanavond Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 18:14

Mooi dat alles zo goed geregeld is met school Lachen Hopen dat je nu ook gewoon lekker tot 32 weken kan blijven werken! Mijn stagebegeleider is nu deze week thuis op aanraden van de verloskundige, omdat ze toch wat last had van haar buik. Zij is midden april uitgerekend.
En een periode inhalen lukt vast nog wel, beter dan een heel jaar ofzo. Valt opsich ook nog wel mee idd. Past wel mooi zo met de vakantie Lachen Én je bent een ervaringsdeskundige, voegt ook zeker wel wat toe vind ik.

Humz.. nee dat onderwerp is niet helemaal lekker nee. Niet omdat je misselijk bent, en niet omdat je weet wat er allemaal kan gebeuren en hoe erg... Ik zou die filmpjes inderdaad maar even achterwege laten... Woorden zeggen al genoeg toch? Scheve mond
Kims schreef:
Vanaf volgende week moet je gewoon weer iedere dag naar school toch Anne?

Uhm... nopes. Ik heb volgende week dinsdag en vrijdag 'les'. De week daarna moet ik waarschijnlijk wél iedere dag naar school. Weet alleen nog niet op welke tijden.

Hee klinkt goed met Janis Bianz! Volgens mij gaat t steeds een stukje beter met jullie als team Haha! Ook een kwestie van elkaar leren kennen natuurlijk. Leuk hoor!

Trouwens? Schijnheilig Nog mensen die ook wel zin hebben om te stappen zaterdag? Bloos

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:10

Bianz schreef:
Nel, leuk dat je weer ff bij Daan bent wezen kijken! Het weer zat echt niet mee he vanochtend? Toen ik ging rijden begon het ook nog eens lekker wat harder te plenzen, maar het stopte vanzelf weer. Heb echt super gereden; veel overgangen stap-galop gereden (ik zei zaterdag nog dat het de laatste keer dat ik dat deed niet zo lekker ging he Marieke!) en die gingen echt goed! Daarna liep ze ook wat ronder en lekker ontspannen. Goeie oefening Nel?

Ja Heb weer even Daan zn manen bijgewerkt, moet je toch bij houden hé anders krijg je hetzelfde als bij voice... Tong uitsteken
O ja het was echt geen weer hoor, ik wilde je best komen lesgeven, heb daar geen problemen mee, maar ik vindt het zo zielig voor Daniël.
Die zit daar dan in zn waggie kou te leiden.... Verdrietig
Goeie oefening van stap naar galop, het ligt eraan wat je ermee wilt bereiken, het is een goeie oefening om ze goed van achter naar voren te rijden, en om die achterhand goed actief te maken.
Als ze daarna lekker ontspannen en rond van voren gaat lopen, dan heb je, je antwoord van Janis terug. Knipoog (goed dus!)

Ik heb zelf aan t eind van de middag gereden, ben lekker op buitenrit een klein rondje geweest, ze had namelijk al 2 dagen in de bak gedressuurd.
He weer: mooi zonnig en droog... Was wel lekker dus!
Ik heb ook nog foto's gemaakt, van het setje bij voice dat ik van Barbara over heb genomen.
Ik wil ook zo graag nog foto's maken dat ik aan t rijden ben, maar er is nooit iemand bij de bak die daar tijd voor heeft... dus als iemand een keer zin heeft om mee naar voice te gaan... (mag ook op annemoon mee rijden...) Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn knappe poepie pony.... Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:07

@ Marieke & Bianz: bedankt voor het verzorgen van Nous de afgelopen dagen! Ik heb me lekker op mn huiswerk kunnen concentreren. Nu maar hopen dat ik de toets haal Nagelbijten / Gniffelen

@ Anne: nou, dan hoor ik je rooster nog wel he? Kunnen we weer samen treinen
Vrijdag ga ik denk ik maar met de auto. Is een beetje riskant om met de trein te gaan.

@ Nel: gaaf setje hoor! Staat dr goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 11:18

tuurlijk hoor je mn rooster nog wel Ja En weet je het zeker dat je met de auto gaat? Deze week zijn er hier ook echt veel mensen te laat gekomen, omdat ze in de file stonden... schijnt echt heel druk te zijn op de weg!
*oke, oke, ik had gister ook 3 kwartier vertraging met de trein Vork Kwam tegelijk aan met mn stagebegeleider die in de file had gestaan Clown

Leuk kleurtje! past inderdaad echt goed bij Voice! Sjiek hoor Knipoog
Haha en Daan met Voice of Nanda manen is ook leuk Haha! Al staat kort misschien wel stoerder Cool

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:42

Staat leuk joh Nel! Vind het mooier bij Voice staan dan bij Shaar! Hoop dat je er veel plezier van hebt.
Wat balen Kim dat je zo weinig tijd hebt voor Nous en Thirz is natuurlijk lekker op vakantie!
@ Bianca: klinkt goed joh het rijden! Fijn dat janis zo lekker liep!
@ Marieke: gaat het rijden al beter met Jade?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:46

Hoi Nel, mooie foto's van Voice! Dat setje staat dr erg leuk hoor.
Ik wil best mee als fotograaf, roep maar wanneer je me nodig hebt.
Janis was inderdaad erg leuk, het valt gelukkig mee met de spierpijn!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 18:37

Wat een lief setje by Voice!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:11

Nou ik denk dat het niks wordt om morgen te rijden, als ik naar de weersverwachting luister...
Wintersebuien, windkracht 10/11 en heel koud dus...
Beetje gevaarlijk met vliegende bomen..

Leuk Cis, als je een keer mee gaat!
Blijf je nu voorlopig in Vlissingen?
Misschien als het volgende week beter weer is, dan kunnen we samen een rondje gaan rijden met annemoon en voice, gezellig!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 00:26

Top idee Nel!

Ik ga morgen voor een weekend naar Parijs maar vanaf dinsdag ben ik gewoon thuis Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 09:14

O leuk cis!
Veel plezier daar! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 12:05

opsich.. zo heel slecht weer is t toch niet vandaag? Vond t wel lekkr in t bos net Haha! *was ook even lang gelee zeg...* Volgens mij kan je best gaan rijden hoor Nel?

Gister 'afscheid' op mn stage. Lekker met de kids een spelletje gedaan of wat gekleurd en daarna geschommeld in de hangmat Haha! Dus was echt een leuke dag! Een van die kinderen werd me even alert van t schommelen! En maar zingen en praten en stuiteren Hyper! Heerlijk gezongen en lol gehad iig! En zo lief: heb van mn begeleiders een nijntje boekje gekregen van Lotje (in de rolstoel), kaart van mn begeleiders en een map met gekleurde nijntje kleurplaten van mn kids. Ik moest ook zeker nog een keer langskomen als ik toch in de buurt was. Dus ben daar weggegaan met een soort van afscheid, maar ook zeker met t plan om nog langs te gaan Ja

Leuk hoor een weekendje naar Parijs Ja Lekker!

Hee en Kim hoe is je toets gegaan vandaag? Was je op tijd? Uiteindelijk inderdaad met de auto gegaan?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:48

Zucht... het zit me echt niet mee Boos! Verdrietig
Gisteren is mn oma opgenomen in t ziekenhuis.
Vandaag is mn vriendin (die MS heeft) ook weer opgenomen in het ziekenhuis... en alsof dat nog niet genoeg was is Sharon ook nog gewond!
Ik was aan het poetsen en had net dr hoofd gedaan, ze had een beetje jeuk aan dr neus en schuurde met dr neus langs de deur. Helaas net iets te dicht bij de schuif waardoor ze met dr halster achter de sluiting van de deur bleef hangen. Ze schrok en deed haar hoofd met een ruk omhoog. Hierdoor tilde ze de deur uit zn scharnieren en hing de deur dus aan haar halster. Ze raakte echt in paniek, die deur is super zwaar! Ik probeerde haar te helpen, maar de deur knalde tegen mn been en ik viel op de grond. Op de een of andere manier kwam de deur gelukkig los en Sharon rende in paniek weg. Dus de eigenaresse van de manege stond net naar buiten te kijken en zag Sharon los de stal uit rennen. Ik er achter aan...
Toen ik haar te pakken had zag ik t meteen dat het niet goed was! Ze heeft een paar schaafplekken op t hoofd, maar niets bloedde echt... maar het gedeelte onder haar oog richting de neus werd meteen enorm dik. Dus toen maar de dierenarts gebeld en ondertussen begonnen met koelen....
Ik stond echt helemaal te shaken, Sharon stond echt zielig te kijken. Dierenarts kwam na een half uur, die heeft dr een pijnstiller gegeven. Verder moet ik nu 3 keer per dag koelen en 5 keer zalf erop smeren. En erop letten dat er geen bloed uit haar neus of oog komt; dit kan namelijk op een breuk/beschadigin in de neusholte betekenen.
Ik vind het echt zo erg! Kan mezelf echt wel voor mn kop slaan dat het is gebeurd. Had ik haar nou maar net iets korter vast gezet, dan had ze niet met dr halster aan de deurschuif kunnen blijven hangen Verdrietig

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 18:47

He bar, dat klinkt als een behoorlijke rotdag Ach gut
Hopelijk geneest Sharon snel en is het alleen een kneuzing en niet een breuk. Is het ernstig van je oma of valt het mee? Hopelijk mogen je vriendin en oma snel naar huis!

Ik heb mn toets behaald Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha! Ik ben inderdaad met de auto gegaan, en maar goed ook, want bij Dordrecht stond een kapotte goederentrein. Vertraging liep op tot een uur en dat had ik dus nooit gered. Met de auto was ik ook vroeg vertrokken, maar had geen file gezien! Ik was dus veel te vroeg op school. Beter te vroeg dan te laat Lachen