Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
daarom ben ik ook bang voor mensen die alleen de manege gewend zijn(spreek uit mijn eigen ervaring hoe lastig ik het vond ) 

Kirsten_S schreef:]
Jaa precies, dat stond er ook onder, dus ik neem aan dat ze dan meer met de zit en overdracht
van de hulpen bezig is.
Dat snap ik wel en oefeningen hebben ook voorwaarden, waaraan je bijv. een piaf herkent
en niet zoals zij laat zien met een achterhand naar binnen. Vind het wel knap dat ze het
allemaal kan, maar omdat ze op het filmpje bijv. zegt dat het sb is en vervolgens ongeveer
die oefening laat zien, blijft het nog steeds knap maar een beetje amateuristisch als het dan
niet correct wordt uitgevoerd. Snap je, ik weet dat het geen dressuur is maar als je jezelf aanbiedt
als lesgever dan ben ik benieuwd hoe ze dat dan iemand aanleert. Ze zegt namelijk het is puur natuur
werken met je paard, maar wat is dan puur natuur als je met optoming ongeveer dressuuroefeningen
laat zien...
Sorry hoor, maar ik snap het niet helemaal, bedoel het niet naar maar ik weet even niet
wat ik er van moet vinden en hoe ik me dat dan voor moet stellen. Als je het vervelend vind moet je
het zeggen want dan ga ik weer verder![]()
ik laat iedereen komen die mij aanspreekt
jiskaringo schreef:in princiepe hoeft iemand niet de sterren van de hemel te rijden, alleen mijn paard loopt letterlijk over je heen... dus als je daar geen ervaring mee hebt is het niet echt leuk voor diegenedaarom ben ik ook bang voor mensen die alleen de manege gewend zijn(spreek uit mijn eigen ervaring hoe lastig ik het vond )

Eerste dag na de vakantie en BAM ik lig weer ziek in m'n bed.