? Ik vind ze best cool eigenlijk! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
? Ik vind ze best cool eigenlijk! Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Nou maar soms kan het een wereld van verschil zijn.. Ik heb de indoctro ook lopen op een mexicaans hoofdstel, en is echt veel fijner..
Jaa het kan wel goed helpen indd, het is opzich wel op te lossen met rijden maar soms komen die hulpen niet meer door en dan kan het handig zijn. Maar nog gewoon op een trensje? Ringo loopt al op een dubbel gebroken bit, dus dat werkt al vrij streng in.
Kirsten_S schreef:Oh dat zei frans toen ik vroeg voor een ander bit. Dat middelste stuk dat geeft toch die druk in de mond, lijkt me niet echt fijn haha. Maar ik bestaan strengere indd.
. Vroeger werd die wel (eens) met stang gereden trouwens..
middenstuk van de mexicaanse vetzuren zit toch ook hoger, dan bij eden hoge neusdoek jiskaringo schreef:ik heb geen idee waarom het extra druk zou geven:P
Citaat:Deze neusriem bestaat uit 2 lange, relatief dunne leren riemen die kruislings over de neus lopen. Midden op de neus worden ze bij elkaar gehouden door een rondje. Deze neusriem geeft optimale vrijheid aan de ademhaling, maar werkt pittig in als het paard de mond wil open sperren. Deze neusriem wordt vaak gebruikt door springruiters.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9700_n.jpg
En aaaah is het me gelukt om die achterlijke huppeltjes vast te leggen.
In het echt zag het er echt nog leuker uit.
Kirsten_S schreef:Oh lees op internet hele andere dingen, miss heb je toch gelijk. Vroeger werd die wel (eens) met stang gereden trouwens..