Voor iedereen een mooi en gezond2013 met veel paardenplezier!
Pipi
Geplaatst: 01-01-13 15:50
Het nieuwe jaar is voor mij iig plezierig begonnen Heb m'n eerste rondjes op ons nieuwe plekje gehobbeld. Oké,schijterd als ik ben wel even aan de longe,maar toch...me happy
Ook van mij een gelukkig, gezond en blessurevrij 2013 voor mens en dier!
Serada
Geplaatst: 01-01-13 22:50
Lieve stalgenootjes,
Ik wil jullie hierbij ook het allerbeste wensen voor 2013 en dat we er maar weer een gezellig paardenjaar van mogen maken. Op naar Otterlo...! Groetjes van Dave & Linda
Nee vorig jaar voor t eerst geweest met een groepje van stal en dat is zo goed bevallen dat we dit jaar nog een keer gaan in ieder geval met dezelfde als afgelopen jaar. Hele logistieke planning met een hindernisje of wat maar uiteindelijk allemaal goedgekomen en super naar ons zin gehad. We zijn geweest bij Stoeterij Willemien. Op zich kunnen er nog mensen mee, alleen moet er even nagegaan worden hoeveel mensen zij nog kwijt kunnen buiten het huisje om. Dat zit al zo goed als vol. En anders zijn er in de directe omgeving nog wel accomodaties op klein stukje rijden van de stoeterij volgens mij. Qua paarden aantal kunnen ze aardig wat huisvesten dus dat zal het probleem niet zijn. Qua vervoer is de vrachtwagen ook in principe (op uitvallers na) vol, dus vervoer moet zelf geregeld worden dan.
Pipi
Geplaatst: 02-01-13 14:42
Klinkt super leuk! Dat is ook mijn doel voor dit jaat,lekker samen met m'n knollie en vriendin met paard een weekje/weekendje boscrossen Maar goed,eerst maar zien dat we "thuis" normaal kunnen rond hobbelen. Heb vandaag iig in de binnenbak gereden (jaja, ook zonder longe) en Rob heeft een stukje met haar gewandeld,tot over de brug Alles ging super goed,ze wilde alleen niet op de laan het ruiterpad op toen er een auto aankwam
BeeMed
Geplaatst: 02-01-13 20:25
Beste wensen voor het nieuwe jaar!!
Het oude jaar heb ik afgesloten met een zeer wijze levensles....... Geef Abdul geen oliebollen want dan word ie strontvervelend. Van de week had ik het geniale idee om Abdul een stukje oliebol te geven. Hij stond flink te smakken en te flemen, maar daarna was hij helemaal om. Hij probeerde daarna bij iedereen de oliebollen uit de handen te grissen (echt zooooo goed opgevoed die knol) en toen we even later buiten gingen grazen heeft hij me 1st helemaal afgelikt om te kijken of er nog meer oliebol te halen was, voordat hij wilde grazen. Uiteraard hebben we daar niks van geleerd, dus is hij de dag daarna nog lekker verwend met een stukkie oliebol
Mmm wat heb jij daar in je hand, ziet er uit als eten
Zoo Verie was echt superfijn met rijden zeg.....btje opgefokt maar daardoor gaat ze wel lopen.... Vanmiddag heeft ze Imre de laan overgesleurd...oepsie
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.
Geplaatst: 04-01-13 23:10
tuurlijk jetje red je otterlo, als het even meezit wil ik ook mee met mijn wilde pony.. vandaag heeft monique hem gereden en morgen kan hij met mij aan de bak..
Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.
Geplaatst: 04-01-13 23:10
tuurlijk jetje red je otterlo, als het even meezit wil ik ook mee met mijn wilde pony.. vandaag heeft monique hem gereden en morgen kan hij met mij aan de bak..
Zooo.. echt een superlesje gereden met Verie....na een halfuur kon ik dr uitwringen maar wat deed ze t goed zeg... Na 2x onder t solarium was t arme dier nog niet droog....morgen maar verder met oefenen... Ik ga weer ff verder zweven op mn roze wolk...
Pipi
Geplaatst: 05-01-13 19:17
Goed van jullie! En zo'n roze wolkje zit heerlijk
Doutz heeft gister vriendschap gesloten met Siep,dus vandaag weer samen in de paddock. Na 2 min. zag ik dit
Morgen mogen ze weer. Ben zo blij dat ik hier op stal ben terecht gekomen! Ik stond op een superstal,maar als ik dit zo zie dan word ik daar wel heel gelukkig van....