Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:09

{:) Nog even een klein beetje werken....en dan Kerstvakantie! Ik moet het hele huis nog versieren. Ben lekker laat dit jaar. :oo

CriolloHope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 22:37

Joehoee ik heb eindelijk mijn oude bokt profiel weer weten te heropenen. Ik hoor ook bij dit topic!! :D groetjes Olga van Hope

CriolloHope

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 23:36

of zit ik niet in het langelaan topic......:$ oh volgens mij zit ik verkeerd haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 10:30

Guten morgen
1 graad enzwaar bewolkt en nevelig.

De weg is schoon, maar de akkers en zandwegen liggen nog vol met resten sneeuw waar een soort van ijslaagje over zit en met de honden en katten uitlaten heb ik echt heel voorzichtig moeten doen, echt erg glad daar, zelfs mama Sien had moeite met lopen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 10:58

Haha...let maar niet op Olga....
Jee Aniet. Doe meer voorzichtig. Het heeft in het oosten van het land en dus in het westen van DL flink geijzeld. Kijk maar uit met je prikkepootjes!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:26

nee Jetje heb ook maar niet op Olga gelet haha ik ken haar niet en zij mij dus niet hihi en wij zijn nog maar met een stuk of 4 op de erfenis van stal Midden delfland, 2013 zullen wij het ook wel op gaan geven denk ik om op deze site te zitten haha, jammer voor de meelezers, maar vrienden op feest-boek blijven natuurlijk gewoon op de hoogte en de rest heeft pech.

Jetje de prikkepootjes doen het nog hoor.

Was hier vandaag bijna tropisch, zo heb je een pak sneeuw met ijzel en zo is het dik 10 graden en valt de regen de hele ochtend met bakken uit de lucht, maar kan mij niks schelen, kon de boys weer goed longeren tussen de bedrijven door, ben al flink met kerstavond en kerstdiner met de kids in de weer.

Gisteren op de Bippoener kerstmarkt errug gezellie maar een bietje teveel gluhwein haha

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 23:41

hai ladies, ben er weer. een beetje druk gehad de laatste tijd. gelukkig kunnen we nu weer even bijtanken in de vakantie. heb ook even bijgelezen, wat een leuk paard marion die driekwart fries en kwart haffie. heb even foto's zitten kijken van een paar jaar terug ook van SMD; was op zoek naar een leuke foto van chess voor op de site of facebook van langelaan. had wel een leuke foto gezien maar ja daar stond die kont van mij ook op ja dat willen we natuurlijk niet. vond ook nog een foto dat er een stuk of 6 paarden aan de wand stonden om te poetsen, was wel grappig om te zien.

@ aniet: je blijft wel lekker warm van de gluhwein haha en wel voorzichtig doen he met al het beestenspul uitlaten. heb je trouwens niet van die dingen die je onder je schoenen kan binden tegen het uitglijden?

het weer is hier ook niet koud, wel een hoop wind vandaag, paarden waren ook in een jippiestemming van de wind maar wel lekker gereden met chess. meneer zit goed in zijn vel en heeft het naar zijn zin. af en toe lekker spelen met andere paarden vind hij helemaal geweldig...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:09

guten morgen
8 graden en miezert een bietje, maar alle waterplassen zijn overal weer weg, heb in mijn wei helemaal geen waterplassen, maar is wel nat hoor, goed stukkie denk ik.

Vandaag veel vooraf kokkerellen voor het 12 gangen diner 2de kerstdag met de kinderen en natuurlijk de paarden verzorgen en vanavond gezellig met Ruubje tafelgrillen, heb al een flesje rose sekt klaarstaan, het is tenslotte kerstvond.

Ik had die ijzertjes voor onder mijn schoenen hoor Regien, maar Aman heb ze geloof ik meegenomen die is ook nogal van de vallerige haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 10:40

guten Morgen
8 graden en aan al het water om me heen te zien, alle akkers staan blank, maar mijn weitje nog geen plasje, hoe leuk is dat, heeft het behoorlijk geregent.

Hele fijne eerste kerstdag iedereen, ik ga weer verder met mijn 12 gangendiner voor morgen onder het genot van een glaasje rose sekt Proost iedereen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 01:00

nou de tweede kerstdag is ook over
12 gangen diner voor de liefhebbers staat op feestboek.
was super dagje, hoop dat iedereen het leuk gehad heeft

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 09:41

guten morgen
7graden en licht bewolkt en dus ook wat zon jehhhh

zo eerst maar eens een vaatwasser leeghalen en de volgende aanzetten van het kerstdiner gisteren.Lang leve de vaatwassers

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:57

Net terug van Arthurs.Christmas Sale. Was top. Leuk geslaagd. Wat een heerlijke westernzaak is dat zeg!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 09:47

guten morgen
-1 graad en alles is van de vorst weer eens wit, koud nachtje geweest, wel een zonnetje nu.

Leuk wezen shoppen hè dames, goed zo

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 09:43

guten morgen
gisteren amper de 3 graden gehaald, bleef echt koud na de nachtvorst en nu zwaar bewolkt en al bijna 9 graden.

Aman en Ar zijn gisterenavond met de katten die ze altijd meenemen weer naar huis gegaan en straks gaat Romana met Shary-An ook weer naar huis.

Gisteren nog heerlijke maaltijd met een nieuwe hertenbout gemaakt en vandaag maar eens wat rustig aan met eten denk ik.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:43

Nou dimmen met dat eten, antje, anders zak je door je peerd!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:51

doppie45 schreef:
daan_jerry schreef:
ik heb een fries x fjord, zijn vader is een fries en moeder was ook kruising fjord x fries
Hidalgo (Dalgo) is dus 3kwart fries en kwart fjord wat ik er van weet.

1ste foto is 2jaar geleden, toen was ie redelijk licht van kleur
[ Afbeelding ]

nu wat donkerder, is een aantal maanden geleden gemaakt
[ Afbeelding ]

als veulen :D net een ezeltje
[ Afbeelding ]

dit was Hemelvaarsdag
[ Afbeelding ]

van de zomer zal ie ongetwijfeld weer wat lichter zijn

Voor de oudere M.D gedupeerden...Dit is dus Jonnie,het veulen van Spaya,is wel mooi opgedroogd zoals verwacht.Jet jij was geloof ik ook weg van hem toendertijd.

Ben geen actieve bokker meer maar wat is tie leuk geworden!! Spaja was een omdraaisel van Pasja hun vorige paard weet je nog!!
Weet nog wel snachts waken tot ze moest bevallen....en wat een donder was het toen al. 1 van de weinige veulens die gewoon bij zijn moeder wegliep hahahaa

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 09:48

Guten Morgen
6 graden en bewolkt, heeft vannacht wel geregent.
Veel wind ook.
Straks maar eens met Aiko het bos in, Aman zegt dat die te dik is, denk alleen niet dat ik het er met bewegen afkrijg, hij loopt al 4 keer in de week en dan ook nog minstens 2 uur per keer met best veel draf en galop, vrees dat die gewoon minder eten moet haha, arme Aiko, ik ga het hem niet vertellen.

Enne Jetje nog een paar dagen lekker eten en drinken en dan gaan we weer matigen haha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 11:54

Aiko te dik? Nou joh, niets zeggen...gewoon minder voer in zijn bak doen en dan zo, dat ie het niet merkt. Veel lucht erdoor roeren;-)
Mijn lesmeneer vindt dat Storm er gestroomlijnder uitziet. Ik moest wel lachen...ja hij is afgevallen, maar het blijft een oliebol!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:40

guten morgen
8 graden en droog, maar wat veel wind zeg.

gisteren heerlijk met Aiko in een soort ven spookbos gereden, door de wind piepte en kraakte alles, was goede oefening voor Aiko, door alle geluiden erg wakker mag ik wel zeggen en daardoor heeft die wel wat extra calorieen verbrand hoor Jetje en ik ook haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 10:49

guten morgen
8 graden en kom net droog thuis met de honden en katten uitlaten en nu begint het weer te miezeren

Allemaal een heel goed en fijn 2013 toegewenst.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:06

Allemaal een heel mooi en gelukkig nieuwjaar met veel paardenplezier!

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:55

Goedenavond allemaal, een ieder de beste wensen voor het nieuwe jaar met idd veel paardenplezier.
Vandaag weer lekker mijn wilde pony gereden, hij was superbraaf en deed natuurlijk weer zijn best. morgen weer een nieuw dagje. morgen ook alles weer wegruimen vind het wel weer mooi geweest nu. heb trouwens van de week de uitslag van mijn eerste module binnen gekregen ben daarvoor geslaagd had een score van 8,5. niet verkeerd toch... *\o/* :j

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 09:45

Regien, wat een hoog cijfer! Goed zeg!
Weer een beetje aan het werk vandaag. .... Valt niet mee!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:27

tjonge Regien je gaat nog een echt studje worden, geweldig cijver.Toppie.

Guten morgen.
5 graden en droog en half bewolkt.

Gisteren lekker bijna niks gedaan behalve de dieren verzorgen en de paarden longeren, oliebollen eten en sekt drinken en restjes opgegeten en gesnoept en voor de tv gehangen, heeft hier bijna de hele dag gemiezert.

Vandaag staat op het programma buiten de dieren, alle kerstspullen opruimen en dat is best veel dus hoppa weer het normale leven in

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 09:50

Vandaag op het programma: oud papier aan de straat zetten. Naar DH clienten bezoeken. Even het kantoor onveilig maken . Naar Voorburg client bezoeken. Tussendoor snel een boodschapje doen. Naar huis, eten ....paard africhten enzo..... Genoeg te doen. Ik ben al begonnen!