Ja je rijd toch niet elke dag met zo'n polo en ik kwam al 10000000001x met de suggestie dat we grijze polo's moeten nemen maar dat wouden jullie niet
xLoki
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-11 20:53
Queelens schreef:
Ej is er 23 april meeting in soesterduinen, dat wist ik niet, is loki model?
Dat is een anonieme meeting achtig iets geloof ik Degene die het organiseert (Samy op bokt) die pb'de mij toen of ik wilde komen fotograferen, en toen vroeg ik of ik met loki kon komen en dat kon ook, dus ik ga die zaterdag met Loki en zondag fotograferen
xLoki
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-11 20:53
Queelens schreef:
Faya__ schreef:
Maar grijs past eigenlijk niet bij de polo's haha
Ja je rijd toch niet elke dag met zo'n polo en ik kwam al 10000000001x met de suggestie dat we grijze polo's moeten nemen maar dat wouden jullie niet
Ik vind grijs ook wel leuk, schoolpolo is namelijk ook al blauw.
Aaaaaaah hebben jullie dat, arme jij. Wij alleen met opendagen en als je je spullen niet bij je hebt enzo. Hebben we witte naja doorzichtige echt te erg
Ik zou trouwens eigenlijk springdemo willen geven dit jaar, alleen het duurde zo lang ik dacht oh vast alleen onderbouw ofzo, en toen vroegen ze bij SK, dus toen ging ik daar, kreeg ik twee dagen later een mailtje Vorig jaar zou ik ook springdemo doen en toen brak ik me pink 1 dag ervoor en toen ging ik maar rondleiden
De goeden deden salto's, streksalto's, schroeven, en gewoon jezelf over de kop gooien gestrekt nadat je in de trampoline kwam. De normale mensen deden overslagen en hoekdraaien enalles
Jaaa, meer doen we ook niet bij gym hoogspringen kan vast wel nooit gedaan en verspringen kan lastig. We gaan vanaf woensdag trouwens weer buiten gymmen :S