ben ff aan t ontbijten en bokken tegelijk gisteren avondddienst gehad en iedereen verteld dat ik weg ga, was wel lastig! mjaa moest toch! straks lekker naar pres toe!
Trachitol en thee met honing helpt hier geen ene reet Ben naar de huisarts geweest, ik heb keelontsteking/ontstoken amandelen/anchina. Anyway.. gigantisch dikke, opgezette amandelen en een mooie rode keel met prachtige witte stippen erop Heb een antibiotica kuur gekregen, Amoxicilline/Clavulaanzuur. Superfijn, zo'n pilletje waardoor de pil minder gaat werken Met 2 dagen moet de pijn dragelijk worden en woensdag moet er verbetering zijn, anders mogen mijn amandelen eruit En dat doet auwie. Maarja dit ook..
Lies, dat heb ik ook gehad vorig jaar! Me amandelen waren ook zo dik geworden, met witte puntjes erop Heb heel veel medicijnen geprobeerd, de laaste helpte eindelijk... Weet alleen niet meer welke dat was
Nouja, ik hoop maar dat dit werkt. Ik ben nu stoned van de ibuprofen dus ik heb iets minder pijn Ik grijp niet zo snel naar paracetamol/ibuprofen maar dit werd me toch ff een beetje te gek.. Hopelijk slaap ik vannacht wel goed want ik ben echt versleten.. Vannacht heb ik liggen huilen van de pijn als ik moest slikken, het is om gék van te worden. Maarja. Vanavond fijn werken.. ga maar even vragen of ik iets kan doen waarbij ik niet hoef te praten, of iig minder.. want praten doet erg pijn en ik kom ook niet uit mn woorden daardoor, dus schiet lekker op zo. Handig hoor, een callcenter Maarja, ik ga er wel heen, centjes zijn wel prettig in deze maand
Ineke2
Geplaatst: 10-12-10 13:43
Leuk Annika dat het zo goed ging met rijden. Paard was vast ook enthousiast, te merken aan de bokjes
Lies beterschap dat klinkt niet fijn... Hopelijk helpt de antibiotica voldoende
gelukkig is je uitslag goed melis! Me lieve vriend gaat vandaag ff mee om me te helpen met vayo Hopen dat vayo nu wel weer in de losgooi kan! kan echt helemaal niets met hem nu... niet longeren, niet rijden, niet fietsen, niet wandelen etc!!!Van de week kon hij alleen in de stapmolen..:S
wil er trouwens nog iemand voor 16 dec naar de sauna??? Thermen holiday in schiedam of zuidwolde..?? Niet met mij hoor maar heb een gratis toegangsbon die ik probeer kwijt te raken voor een tientje Als ik hem voor die tijd niet verkocht heb ga ik lekker zelf maarja.. thermen holiday wordt zo standaard voor mij (a)
loveseben
Geplaatst: 10-12-10 20:25
Nou lies, kijk maar uit dan met je antibiotica Iig veel beterschap
Thes, dat geeft niet Maar mochten ze nog komen, dan hou ik mij aanbevolen
Zo, gelukkig heb ik nou weer een beetje een normale telefoon Het beeldscherm van mijn telefoon was kapot gegaan, (Waarschijnlijk tussen een staldeur en mijn heup ) dus kon geen smsjes meer lezen, omdat er een zwarte streep door het beeldscherm liep Mijn vader had nog een ''oude'' telefoon liggen, (lees prehistorisch ) die het nog prima deed Je moest er alleen niet mee bellen Dan was binnen een minuut de batterij leeg En aangezien ik eigenlijk niet weet of ik nog verzekerd ben en ook geen zin/tijd had om naar de winkel te gaan, heb ik maar aan Mark gevraagd of hij nog wat had liggen Gelukkig had hij er nog 1 liggen, die ook wat meer van deze tijd is en.......ik kan gewoon bellen Werd er een beetje kriegel van, want van de week was Arpa koliekerig en Crocus gewond en dan moet je eerst naar een stopcontact rennen, voordat je kan bellen Er handig in noodsituaties dus Maarrrrrrrr......ik ben weer up to date, dankzij Mark
vooral kerstspullen, had mn oude ballen en slingers weggedaan, was een afdankertje van iemand en was het nu wel zat mooie ballen en slingers gekocht, kerstknuffel enz.. nieuwe laarzen, trui, muts (zonder oorflappen..haaha) 3 blond amsterdam kaarsen en 2 hele gave houtwerken. voor aan de muur, 1 giraffe en 1 zebra.. echt heel vet, als ze hangen maak ik wel even een foto, is lastig uit te leggen hoe ze eruit zien Ons huis is redelijk strak met veel afrikaanse details, dus daar passen ze echt mooi bij!
Geplaatst: 10-12-10 22:55
hoe is het nu met Arpa? en Crocus?
ik heb over vandaag een dubbel gevoel... erg blij, omdat Banjer en ik vanochtend heerlijk gereden hebben... we hebben gesprongen en zelfs een oxer durfde ik aan... Banjer werd er helemaal vrolijk van
En heel verdrietig omdat ik vandaag mijn lieve Baron van Oor tot Oor heb moeten laten gaan... Een paar weken geleden hebben we de dierenarts al aan huis gehad, omdat hij verlammingsverschijnselen had... dokter kwam en hij was niet verlamd, maar atactisch. Met de medicijnen ging het erg goed en meneer knapte weer op... medicijnen waren op (kuur was afgelopen) en het ging weer mis... hij ging weer moeilijker hupsen... kan door de kou komen, dus niet direct alarm geslagen.. maar vanaf gister viel het me op dat hij alleen maar in het hondenhok lag en er niet uitkwam, ook niet om te eten... maar als we het eten bij hem legden en het drinken ook, dan nam hij het wel... vanochtend was het helemaal erg... dus de dokter gebeld en we konden vanmiddag terecht daar... gelukkig de buurman bereid gevonden om met de auto te rijden (en ik met de scooter er achteraan)...
Vanmiddag om 15.10-15.15 is mijn allerliefste Baron van Oor tot Oor ingeslapen... het ga je goed mannetje...
loveseben
Geplaatst: 10-12-10 23:32
Ik las het al op je hyves Veer Echt vreselijk is dat om je dier te laten gaan Ik vond hem ook echt super stoer (Heb hem natuurlijk een keer irl gezien) Ik wens je heel veel sterkte
loveseben
Geplaatst: 10-12-10 23:33
Met Arpa gaat alles, gelukkig, al weer goed Ik was er op tijd bij, dus een prikje en weg was het
Crocus had een schaafwond op zijn achterbeen Gelukkig niet heel ernstig, maar op een wit been lijkt het helemaal bloederig Ik had toch Lies maar gebeld, dan schrikt ze niet zo als ze op stal komt
Sterkte Veer, zoiets is nooit fijn... Wat wel 'fijn' is, is dat we de keuze voor een dier mogen maken wanneer het nodig is.. je bent een goed baasje, vergeet dat niet!
loveseben
Geplaatst: 11-12-10 00:24
Daar heb je helemaal gelijk in Nes Wat dan aan gaat zijn de dieren bevoorrecht op de mensen En idd, Veer is super goed voor haar dieren