ben ff aan t ontbijten en bokken tegelijk

gisteren avondddienst gehad en iedereen verteld dat ik weg ga, was wel lastig! mjaa moest toch!
straks lekker naar pres toe!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb een antibiotica kuur gekregen, Amoxicilline/Clavulaanzuur. Superfijn, zo'n pilletje waardoor de pil minder gaat werken
Met 2 dagen moet de pijn dragelijk worden
en woensdag moet er verbetering zijn, anders mogen mijn amandelen eruit
En dat doet auwie. Maarja dit ook..

Ik grijp niet zo snel naar paracetamol/ibuprofen maar dit werd me toch ff een beetje te gek.. Hopelijk slaap ik vannacht wel goed want ik ben echt versleten.. Vannacht heb ik liggen huilen van de pijn als ik moest slikken, het is om gék van te worden. Maarja. Vanavond fijn werken.. ga maar even vragen of ik iets kan doen waarbij ik niet hoef te praten, of iig minder.. want praten doet erg pijn en ik kom ook niet uit mn woorden daardoor, dus schiet lekker op zo. Handig hoor, een callcenter
Maarja, ik ga er wel heen, centjes zijn wel prettig in deze maand
oftewel ik moet sowieso gaan werken
Hopen dat vayo nu wel weer in de losgooi kan! kan echt helemaal niets met hem nu... niet longeren, niet rijden, niet fietsen, niet wandelen etc!!!Van de week kon hij alleen in de stapmolen..:S
maar heb een gratis toegangsbon die ik probeer kwijt te raken voor een tientje
Als ik hem voor die tijd niet verkocht heb ga ik lekker zelf
maarja.. thermen holiday wordt zo standaard voor mij (a)
) dus kon geen smsjes meer lezen, omdat er een zwarte streep door het beeldscherm liep
) die het nog prima deed

Wat een ellende dit.. nog een uur en 3 kwartier. Ik zeg na 22.00 echt geen WOORD meer
mooie ballen en slingers gekocht, kerstknuffel enz.. nieuwe laarzen, trui, muts (zonder oorflappen..haaha) 3 blond amsterdam kaarsen en 2 hele gave houtwerken. voor aan de muur, 1 giraffe en 1 zebra.. echt heel vet, als ze hangen maak ik wel even een foto, is lastig uit te leggen hoe ze eruit zien
Ons huis is redelijk strak met veel afrikaanse details, dus daar passen ze echt mooi bij!
Banjer werd er helemaal vrolijk van 
Een paar weken geleden hebben we de dierenarts al aan huis gehad, omdat hij verlammingsverschijnselen had... dokter kwam en hij was niet verlamd, maar atactisch. Met de medicijnen ging het erg goed en meneer knapte weer op... medicijnen waren op (kuur was afgelopen) en het ging weer mis... hij ging weer moeilijker hupsen... kan door de kou komen, dus niet direct alarm geslagen.. maar vanaf gister viel het me op dat hij alleen maar in het hondenhok lag en er niet uitkwam, ook niet om te eten... maar als we het eten bij hem legden en het drinken ook, dan nam hij het wel... vanochtend was het helemaal erg... dus de dokter gebeld en we konden vanmiddag terecht daar... gelukkig de buurman bereid gevonden om met de auto te rijden (en ik met de scooter er achteraan)...