Ik hoop dat het werkt, aangezien Ziack samen met zijn vrienden vorig jaar 2 hele dure dekens heeft gesloopt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?

Ik hoorde dat Gipsy alweer lekker een wintervachtje begint te krijgen.
Ik hou wel van mijn wollige tinkertje in de sneeuw. 
_Roosmarijn_ schreef:De foto's zijn gemaakt met een beetje slecht weer dus het is allemaal wat grauw en donker. Foto's van de kalverstal heb ik ook niet echt, daar was het veel te donker die dag. Ik ga zo denk nog even naar buiten om wat foto's te maken en als het zo zonnig blijft ga ik denk met de quad een rondje rijden om wat foto's te schieten, helaas met een simpel cameraatje want die andere heb ik vast meegegeven naar huis.
1 van de geiten:
Uitzicht vanuit de koeienstal:
Deel van de melkstal die ik persoonlijk helemaal schoon heb gespoten met hoge druk, kon geen kwaad.![]()
![]()
Koeienstal gezien van de voergang:
Kees de stier, die overigens naar zijn naam luistert.Elke ochtend met koeien opjagen heb ik een discussie met hem, dan staat hij weer te brullen omdat zijn meiden weg gaan en hij van mij niet mee mag, haha. Over het algemeen komt hij braaf terug als ik hem roep en kan ik alleen de koeien meenemen.
Droge koeien (koeien met zwangerschapsverlof):
Dikke Henkie (dunne Henkie heb ik niet op de foto).
Voor de oplettende kijker: hij zit idd onder de klitten en is heel vies, maar daar heb ik inmiddels wat aan gedaan met de schaar, ben een ochtend lang bezig geweest.Maar nu loopt hij met een kale kont.
Vooraanzicht bijgebouwen:
Vooraanzicht koeienstal:
Kalf van 2 weken oud (is inmiddels wel 3,5 week oud), stiertje, 1tje met karakter:
Pinken van 3 maanden:
Vooraanzicht woonhuis:

Stieren in het algemeen zijn gewoon niet te vertrouwen, deze dus ook niet, al is hij over het algemeen banger voor jou dan andersom maargoed. Ik jaag de koeien op en roep hem, als hij dan terug komt dan spring ik snel de voergang weer op, laat hem er langs en dan ga ik weer verder haha.