ik ga denk ik nog een keer vragen of ik in de herfst op kamp mag als ik zelf mee betaal.. vrees van nie, maar kan t altijd nog eens proberen, dan is de prijs ook nog nie omhoog..
Nee ik vind ook niet zoveel paarden echt leuk hoor....maar zit nu de laatste tijd voornamelijk op Sylverster en Never Mind en die vind ik beide erg leuk dus dat scheelt.
ik vind alleen piet eigenlijk nog leuk maar ook niet voor iedere keer zegmaar.. en na de vakantie hebik alleen nog amaar op picasso gezeten 1x ed en 1x flash..
Ja ik vind dat er ook wel weer wat nieuws mag komen hoor Zeker nu Sjors nog steeds zo slecht is hebben ze wel echt paarden erbij nodig vind ik.. Britt als ik op Witje zit vandaag dan moet je er eens opgaan, zo vaak heb jij hem nog niet gereden toch? Denk dat je hem wel leuk vind Ik wil op Roy vandaag
Zo goeiemorgen, mijn les gister ging ook goed al wilde die soms niet echt meer vooruit hahahaha maar helemaal omdat het de derde keer was zonder martingaal ben ik wel echt tevreden
Britt en Suus veel plezier vanmiddag
ik moet half 1 beginnen heb ook echt geen zin!! Maja als ik er eenmaal ben en er zijn ook beetje leuke colega's dan is het wel weer gezellig
Ik moet vnaaf ook werken, maar ik ga vragen of ik miss iets eerder weg mag want Kees viert ze verjaardag vanavond. Nu ga ik shoppen op city, nouja poging doen tot