Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:54

Poeh wat een verhalen zeg, lijkt me toch eng in de volle rengalop der af vliegen :(:)
Hoop maar dat Anna een beetje braaf is, blijft toch een gok. Ga proberen of ik dinsdag avond nog even naar de vlietlanden kan of het haarlemmermeersebos.

Jullie gaan wel hard zeg, gister hele dag gewerkt, ben nu vast een inpaklijst aan het maken voor het reelaer. Heb echt een mega lijst maar ben echt bang dat ik wat vergeet ofzo. Vandaar dat ik nu al begin, dan heb ik nog de hele week om dingen bij te schrijven.

Vanavond heeft Anna der eerste springles, ik de hele week al lopen stressen over dat ze geen kalkoengaten heeft in der ijzers, en het springen deze week op gras is. Sta ik gister haar hoeven uit te krabben, zie ik opeens dat de smit wel kalkoengaten in haar ijzers heeft gemaakt.
Echt blond :o? Heb ik dan al 3 weken overheen gekeken :+

_Iriss

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:08

hahaha slim :P

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:12

ooh daar heb ik ook altijd last van, ben ook altijd bang dat ik van alles vergeet :+

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:13

mijn paard staat trouwens niet op ijzers.. is niet erg toch :=

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:56

heel veel paarden van het reelaer lopen ook niet op ijzers, dus maakt niet uit denk ik nee :)
ligt eraan, je stapt ook veel over de straten he, slijten de hoeven wel stuk sneller.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:55

hee people!! ffe antwoorde, merel is van tom gevalle doorda hij heel hard langs een boom ging(boom gebroke), en tom is op der been gaan staan.. ook is sam van dakota gedondert!! en 2 mense hieperfentileerde.. het zadel van coos en catan schuift omda ze een rechte buik hebbe! en het lijkt nu of cat heel wild is.. maar hij heeft het eigelijk spr goex gedaan!! xx

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:57

wow wat een verhalen allemaal! gaat het nog wel goed met het been van dat meisje dan, kan ze nog verder enzo?

ik zie net dat week 35 helemaal niet meer door gaat, niet genoeg inschrijvingen blijkbaar..?

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:40

jeetje wat een pech allemaal, van cat klinkt nu al wat beter, klonk net nogal heftig allemaal :P
en week 35 waren maar 2 mensen op ingeschreven, dus gaat niet door nee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:43

Waren er 2 afgevallen bij de Holterweg :oo! heftig! gaat het wel goed met ze?
Catanzaro steigeren zo heftig :oo! jeetje, leuke JT..

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:39

Wat je zegt Lindi!
Ik ging vandaag naar zo'n draversbaan :D met 2 meisjes van stal, was echt gaaaf <3 heb zoo hard gecrosst , maar zij waren er al 2 keer eerder geweest, dus die paarden ging veeeeel harder :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:41

draverss :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:41

zijn de beste. :+:

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:48

Het is zeg maaar zo'n renbaan maar dan kleiner :P
En er worden dravers op getraind. Het is gewoon in het Soesterbos, maar je schijnt er niet op te mogen ofzoiets, maarr d'r staat geen bordje niks....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:51

haha gewoon doen dus _O-

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:55

Kwam zo'n man met zo'n draver, wij heel snel weggalopperen, en ik hoorde hem nog zeggen : appelflap nog 1.
:') Want ik reed toen achteraan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:00

hahaha :=

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:15

oehh :+

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:17

ramb0lientje schreef:
hee people!! ffe antwoorde, merel is van tom gevalle doorda hij heel hard langs een boom ging(boom gebroke), en tom is op der been gaan staan.. ook is sam van dakota gedondert!! en 2 mense hieperfentileerde.. het zadel van coos en catan schuift omda ze een rechte buik hebbe! en het lijkt nu of cat heel wild is.. maar hij heeft het eigelijk spr goex gedaan!! xx

Hmm. een zadel hoort niet zo erg te schuiven. Een rechte buik? dan zou je denken dat hij juist naar achter glijdt.. = borsttuig, opgelost.
Maar zo ver op zij? Ze zijn wel smal en dan wiebelt t zadel wel erger, maar als jij gewoon op beide beugels leunt en goed aansingelt! dan verwacht ik dat er een zadel op ligt die dan wel blijft liggen :\
Eng idee eigenlijk.

Maar au heel pijnlijk eerst tegen een boom gescheurd worden waardoor je eraf valt (toch niet weer een gedraaide knieschijf?).. dan gaat je pony ook nog eens op je been staan.. wat een pech heeft merel! :(:)
Wat gebeurde er dan met Dakota?

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:18

normaal heeft coos ook borsttuig, misschien dat ze dat met hun volgende week jt doen :)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:34

lijkt me namelijk niet echt fijn, midden in de rengalop je zadel onderaan de buik :=
dat die paarden dan ook zo rustig blijven en niet gaan rennen,zoals armani vorig jaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:47

neeh lijkt me ook niet fijn :=

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:43

_Iriss schreef:
lijkt me namelijk niet echt fijn, midden in de rengalop je zadel onderaan de buik :=
dat die paarden dan ook zo rustig blijven en niet gaan rennen,zoals armani vorig jaar..

wat zeg je me nou..!! toch de singel wat strakker doen.. denk ik :=

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:45

xClairex schreef:
En er worden dravers op getraind. Het is gewoon in het Soesterbos, maar je schijnt er niet op te mogen ofzoiets, maarr d'r staat geen bordje niks....

nouja,, dan kan ik er dus zonder problemen op.. om mijn draver even te trainen :+

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:48

_Iriss schreef:
heel veel paarden van het reelaer lopen ook niet op ijzers, dus maakt niet uit denk ik nee :)
ligt eraan, je stapt ook veel over de straten he, slijten de hoeven wel stuk sneller.

ik stap bijna elke dag op de straat.. maar mijn paard heeft hele sterke hoeven.. hoef hem haast nooit te bekappen... dus dat scheelt weer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:52

LadyGrace schreef:
xClairex schreef:

nouja,, dan kan ik er dus zonder problemen op.. om mijn draver even te trainen :+

draver :):) hahah!