Nou Ruitje, ik doe het je zeker niet na, veel plezier vandaag

Getsie, straks de hele dag een teamcoachingsbuildingtherapiesessie-achtig iets... Nu al zin in..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kippie20 schreef:goedenmorgen iedereen!!
alleen nog vndaag werken (morgen en vrijdag gaat tnt weer staken) en dan heb ik t/m maandag vrij... Jeej!!
Ik heb trouwens gisteren mijn zadel binnengekregen. Woehoe.. Even gepast en t ligt al 100 keer beter dan mijn vorige zadel! Alleen de voorpommel is naar mijn idee nog niet helemaal goed. Dus vanmiddag weer eventjes opmeten en dan de juiste pommel bestellen!!
Kan ik eindelijk weer rijden na 2 weken niks doen :S..
Gisteren ook naar t groene meer gebeld en aankomende dinsdag is het dan zo ver! dan komen Jastiehorse en ik jullie kant op!! Wij zijn al aan het aftellen. Nog 6 dagen!!![]()
Nog een paar dagen voor de kur.. Vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kan zijn :S.. Maar iedereen heel veel succes!!
Hopelijk worden er wel fotos gemaakt ben wel erg benieuwd hoe iedereen versiert gaat haha...
En cer veel succes vndaag met je cursus!!
kippie20 schreef:Haai nikkelvis, pakketendienst rijdt wel gewoon alleen de post word niet gelopen.. Dus ik denk wel gewoon dat je t nog voor t weekend hebt.. Wanneer heb je t besteld
..??
En anders krijg je t za binnen.. Maarja beetje vervelend als je t voor t weekend nodig hebt... Laten we maar hopen op t beste..
nikkielvis schreef:kippie20 schreef:Haai nikkelvis, pakketendienst rijdt wel gewoon alleen de post word niet gelopen.. Dus ik denk wel gewoon dat je t nog voor t weekend hebt.. Wanneer heb je t besteld
..??
En anders krijg je t za binnen.. Maarja beetje vervelend als je t voor t weekend nodig hebt... Laten we maar hopen op t beste..
ik ben een beetje laat maar heb het vandaag besteld.
En heb het zaterdagochtend al nodig.
cassandra84 schreef:Goedemorgen allemaal!!!
Ruitje heel veel succes doen alle drie de ponies mee?
Voor iedereen jullie kunnen nog een paar dagen oefenen en dan gaat het gebeuren de kür.
taverno schreef:Ha,ha wat een verbeelding Cynth.![]()
Ik ga voor de eerste plek hoor!![]()
Waar blijven de foto`s nu,was mijn verhaaltje niet duidelijk?