Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Hoi, mijn rijden was niet zo best. Val kon niet goed galopperen in het gras, vraag mij niet waarom. Eerste proef 168 en tweede proef afgegroet. Toen ik mijn punten las was de 2e proef beter dan de eerste, wat mij verbaasde want dat ging helemaal niet?!
Tytje schreef:Ik heb nu pas Alberto gezien van die paardenhandelaar. Stephanie en ik zijn jaren geleden bij haar geweest in Prinsenbeek. Ik vertrouwde het voor geen meter, ponietje Shelly spoorde niet. Ik moest vragen om haar voor te rijden, was helemaal niet nodig zo braaaaaaaaaf. Het voorrijden ging helemaal niet goed, dus Stef heeft er nooit opgezeten. Toen nog een pony, bij het woord Galop ging dat ding toch bokken. Nou, ik had genoeg gezien.

ATE schreef:Tytje schreef:Ik heb nu pas Alberto gezien van die paardenhandelaar. Stephanie en ik zijn jaren geleden bij haar geweest in Prinsenbeek. Ik vertrouwde het voor geen meter, ponietje Shelly spoorde niet. Ik moest vragen om haar voor te rijden, was helemaal niet nodig zo braaaaaaaaaf. Het voorrijden ging helemaal niet goed, dus Stef heeft er nooit opgezeten. Toen nog een pony, bij het woord Galop ging dat ding toch bokken. Nou, ik had genoeg gezien.
ikheb prog nog niet gekeken
het die vrouw melanie??
ik heb fine ook uit prinsenbeek toen gehaald

Tytje schreef:De jury zei ook dat met dit land een paard rondom ijzers moet staan en stiften. Ik heb Val alleen voor op ijzers en dus alleen voor op stiften. Hij redt de volte 10 meter galop niet en meer niet. De 13e heb ik wedstrijd bij de Amethyst, ook op gras. Als het nu droog blijft, gaat het misschien wel. Daarna heb ik het gras wel even gezien.

Tytje schreef:Hoi, mijn rijden was niet zo best. Val kon niet goed galopperen in het gras, vraag mij niet waarom. Eerste proef 168 en tweede proef afgegroet. Toen ik mijn punten las was de 2e proef beter dan de eerste, wat mij verbaasde want dat ging helemaal niet?!
ATE schreef:Tytje schreef:Ik heb nu pas Alberto gezien van die paardenhandelaar. Stephanie en ik zijn jaren geleden bij haar geweest in Prinsenbeek. Ik vertrouwde het voor geen meter, ponietje Shelly spoorde niet. Ik moest vragen om haar voor te rijden, was helemaal niet nodig zo braaaaaaaaaf. Het voorrijden ging helemaal niet goed, dus Stef heeft er nooit opgezeten. Toen nog een pony, bij het woord Galop ging dat ding toch bokken. Nou, ik had genoeg gezien.
ikheb prog nog niet gekeken
het die vrouw melanie??
ik heb fine ook uit prinsenbeek toen gehaald

het gaat over een andere paardenhandelaar. Marialva hier op bokt om precies te zijn.

_sandra schreef:ATE schreef:vandaag doe jac ate mischien kunnen jullie morgen doe ???
hoi jo, morgen ben ik de hele dag aan het werk. ik zal ate woensdagmiddag ff lekker los zetten met mavantos.
is er iemand op bokt die ate morgen kan doen?
daarvoor alleen maar schrikkende paardjes gezien.Citaat:Helaas het was Lisa die van Jolink afviel.
Gelukkig niets ernstigs, ze landde in een "bed van bladeren" zoals wij het noemde![]()
Ze was tijdens een lekker drafje voor het zadel terecht gekomen en wilde hem terugnemen, wat niet
zo snel lukte. Helaas gilde ze er nogal bij, en toen Jolink bijna in stap was, sjeesde No er vandoor (aangemoedigd
door haar gegil) En toen dacht haar pony, leuk ik ga mee
![]()
Dus ze is vanuit een sukkeldrafje van haar pony gevallen.
Het viel allemaal mee.
Maar ik kreeg toen die haflinger in volle galop achter mij aan.
Ha ! heeft No gedacht, Wedstrijdje ????? Leuk !!!!!!!!!!![]()
Tjemig wat een power heeft ie dan, echt wel gaaf, maar niet in deze situatie.
Dus het duurt dan ff voordat ik kan bedenken waar en hoe ik hem om moet krijgen.
Maar ook dat lukte. De haflinger ging weer in galop terug naar de rest.
Wij normaal is stap.
En erafvallen betekent TRAKTEREN, dus wij hadden lekker een ijsje.
Al met al weer een heerlijk weekend in Drenthe gehad.
Vandaag zijn we wel nat geregend, maar ach ook dat hoort erbij.
Ik heb ook vooral erg genoten van Joline. Die reed op een superleuke pony,
genaamd Catweezle !!
Ze had het helemaal naar haar zin met dat beestje. Dus ook in galop door het bos.
Fantastisch.
Want dat durfde ze vorig jaar op kamp nog niet.
Vanochtend had ze het helemaal over "boscrossen"