Twinklebel schreef:Volgende week zou mij wel beter uit komen eigenlijk, dan ben ik vrij! Weet niet wat de rest wil?
ik heb volgende week dinsdag geen zumba en wil wel mee!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:Open dag van de politie, dienst Levende Have, in Den Haag, vlak bij de Uithof (Sabine heeft aan Amanda uitgelegd waar, als je dat aan mij doet kom je er nooit). Begint om half acht, maar er wordt aangeraden er om zeven uur te zijn i.v.m. drukte.
Twinklebel schreef:Maar daar kan ik niks aan doen hoor.....ben erfelijk belast. Ging gisteren bij Esmeetje kijken, eerst mijn moeder in Enschede bij haar broer gebracht, mijn moeder komt daar ook vandaan. Zij zei dus als we in Enschede waren de weg wel te weten, toen we voor de derde keer in een kwartier langs het station en ziekenhuis kwamen heb ik toch maar de DomDom opgegraven....
Twinklebel schreef:Fieke wil ook wel mee, maar moet wel tot 6 uur werken, misschien als ik snel ben dat ik iets eerder klaar ben......als ik dan gelijk naar de manege zoef, wachten jullie dan op mij als ik een paar minuutjes later ben? Ik kom met de auto, kan dus ook mensen meenemen.
aatjuh12 schreef:haha.. weer gereageerd voordat ik de rest heb gelezen.. voor mij komt denk ik ook deze week beter uit.. dus dan gaan wij wel gewoon deze x
jeanet: ik moet denk ik zelf een tomtommie kopen, wil er een die mij ook in spanje de weg wijst.. aangezien ik van de zomer met mijn toettoet die kant op ga