Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:winnitou schreef:hoe kan dat nou, je kapster komt toch altijd 's morgensvroeg, of heb je haar ook laten wachten
hahahaha, ze kon vorige week woensdagochtend niet.
Dus vandaar nu op een avond, omdat ik morgenochtend ook niet kon.
Je bent overigens goed op de hoogte

LIQUITA schreef:Ik ga ook afsluiten en m'n bedje opzoeken. Als ik morgen wil rijden moet ik vroeg op. San wil zelf om 11 uur rijden. Dus als ik er niet ben...ben ik in m'n bedje blijven liggenen dan gaan we vrolijk longeren
.
Doegie en welterusten =![]()
![]()
![]()
winnitou schreef:xan schreef:Wat is AB ????
Anti Bioticum
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik ga ook afsluiten en m'n bedje opzoeken. Als ik morgen wil rijden moet ik vroeg op. San wil zelf om 11 uur rijden. Dus als ik er niet ben...ben ik in m'n bedje blijven liggenen dan gaan we vrolijk longeren
.
Doegie en welterusten =![]()
![]()
![]()
Je kunt mijn zadel lenen hoor!. ik ben morgenochtend om 9.00 uur op de manege. Dus als je wilt moet je het even laten weten.
Kan ook mijn zadel in jouw kast hangen (als die leeg is). Moet dan wel even je code weten (die stond in mijn telefoon die ik kwijt ben)
. LIQUITA schreef:winnitou schreef:en opeens is iedereen weg, zit ik hier in mijn uppie.
ga dan maar in mijn eentje een feestje vieren.
Hiep hiep hoera!
Sorry, het was echt bedtijd...wilde vroeg op, maar m'n bedje lag vanmorgen toch veel te lekker. Dat krijg je he, als het kouder gaat worden
.
>ATE schreef:LIQUITA schreef:Lekker Mntj, ben erg blij voor je>
Mijn zadel is afgelopen maandag 30 november besteld, dus duimen maar, hihihihi.
dus je bent al 3 dagen verder kun je al aftellen