Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:Gaaf kaar
Nou heb me gister iets meegemaakt, ik was mallow zijn sokken aan het bijknippen, merk ik me toch 2 gigantische scheuren op in zijn kroonrand. Maar ik snapte er niks van, want ik dacht dat hij altijd braaf ingeschreven stond bij een hoefsmid. Want dat was wat mathilde mij verteld heeft. Dus ik hem net bellen. Heeft hij nog nooit van een Mallow gehoord.
Maar hij zei dat het ook absoluut niet goed klonk. Dus hij komt nu volgende week omdat hij eerder geen tijd heeft. En jantje mag weten hoelang mallow dus al geen hoefsmid meer heeft gezien! Ik ben razend
Jeany_Orion schreef:Jaja. Maar ze zijn er nog, geloof ik. Kwam net uit school en toen zag ik ze allemaal lopen. Maar vanavond gaan ze toch ook eten daar? zal wel druk worden voor de paarden.
Eevj schreef:Voor de mensen zonder meteen een vooroordeel:
Volgende week komt de hoefsmid, en dan worden zijn hoeven flink onder handen genomen
Helaas kon ik er eerder nog niet veel aan doen, omdat hij toen nog niet van mij was