Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PrimaDonna_ schreef:Marie: Okeeu nou fijn dat het allemaal goed is gegaan !
Over Kieffer gesproken, een vriendin van mij die reed een paard en die had een heel nieuwe Kieffer hoofdstel gekregen, ging de eigenaresse rijden, moest ze galloperen, wat gebeurt er, schiet 1 van haar teugels los, bleek dat zo'n gespje helemaal niet goed sluiten, echt levensgevaarlijk, ze had gewoon nog 1 teugel in haar hand. Ook liet het leer helemaal los na 1 week ofzo, echt slecht. Ze is toen meteen terug gegaan en heeft toen een andere gekregen. Zo zie je dat het merk niet zoveel wil zeggen, ik heb zelf een HH hoofdstel, ding ziet er nog super uit en nog helemaal geen problemen mee gehad, had hem gekocht van een vriendin en bij haar was hij 45 euro, best goedkoop voor een hoofdstel...
) 
maarjaPrimaDonna_ schreef:ja
ja
ja
heb eigenlijk niets met ze hahaha maar me beste vriendin die vroeg me mee, een vriend van haar moeder die kan altijd gratis kaarten fixen, dus waarom niet

want in amsterdam heeft bijna niemand zijn paard aan huis
alleen echt ver dus ik blijf maar op mp enzo kijken voor iets op een stal 
(effe getest) 
had een verkeerd programma denk ik, waardoor mijn foto's allemaal heel klein waren.. nu zijn me foto's héél groot
maar ik vind het wel goed zo