Hier ook alweer druk aan het werk! Ben alleen nog niet echt vooruit te branden
Gister een dagje lekker met vriendlief de hort op geweest, eerst 's ochtends vroeg even bij mn meisje wezen kijken, was toch wel erg benieuwd naar dr beentje na mijn ritje van de dag ervoor... zag er gelukkig supergoed uit, was niks aan te zien Daarna lekker met Nick naar Belgie naar Bobbejaanland geweest en vervolgens nog even lekker wezen eten bij de Griek... echt een heerlijk dagje gehad Valt wel even tegen om dan weer aan het werk te gaan
Ik had Yvonne gister al even gesproken, maar wil nogmaals benadrukken dat ik het echt super van dr vind!!
Splinter
Geplaatst: 31-08-09 09:13
Klinkt als een lekker dagje jarrah! Ga je vandaag weer op tif zitten?
tav leuk als je even komt, gaat alles tot nu toe goed?
jarrah
Geplaatst: 31-08-09 09:27
Splinter schreef:
Klinkt als een lekker dagje jarrah! Ga je vandaag weer op tif zitten?
Wil dr zo'n beetje om de dag even oppakken... kijk er nu alweer naar uit
Heb je trouwens net een mail terug gestuurd n.a.v. je vakantiemail
Splinter
Geplaatst: 31-08-09 09:34
ojee ik kan hier mn mail niet openen
jarrah
Geplaatst: 31-08-09 09:44
Splinter schreef:
ojee ik kan hier mn mail niet openen
Hehe niet veel bijzonders hoor... dat ik het een prima schema vindt en dat ik voorstel het initiatief te nemen om Alief mee te nemen naar binnen op het moment dat ik besluit Tiff binnen te halen... dan kunnen ze direct samen de paddock in Ik kijk met Tiff vaak even aan als het weer omslaat, even kijken of het weer beter wordt, maar als het niet op lijkt te houden en/of ze niet meer droog staan/liggen, vind ik het welletjes Ik hoor wel of je dat een goed plan vind.. zie je sowieso vanaaf nog wel op stal
Wat grappig om naar Bobbejaanland te gaan! Was het erg druk, of is de vakantie nu echt voorbij?
Ik ben ook weer aan het werk. vanaf morgen ga ik voor vier maanden iets heel anders doen, als een soort stage. Heb ik wel ontzettend veel zin in! Vnadaag nog even de laatste dingetjes afmaken en opruimen. En vanavond lekker rijden!