Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oliefjuh

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:08

Ben ik ook weer eens :D , vanuit de VS :D . heb hier western gereden met echte cowboys, haha :D .

Beterschap Fioon!
Maaik, succes op 't EK :D

Nou Aniek, hopen dat ze drachtig is dan! :)

Bonny, zag dat je binnenkort opgaat voor je E-rijbewijs, vet zeg!!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:19

ja dinsdag over een week al manon.. Gister even geoefend met achteruit draaien enz ging gelijk goed.. Scheelt wel dat ik al heel veel ernaast heb gezeten met rijden met trailer denk ik. Zondag al weer dressuur wedstrijdje met krimpie, gewoon B 6 km vanaf stal. Ga dan ook al zelf rijden met trailer, mag met die combi met B rijbewijs..

Hoe was het EK maaike?

Hoe gaat t met leo nathalie?

En manon, hoe is jou vakantie ? Ik wil ook wel een keer met cowboy's rijden.. lijkt me echt gaaf daar, heb je foto's?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 05:30

Zo, ik ben ook weer terug.
EK was echt heel leuk!
Donderdag 66% gereden en een 19e plaats op 58. Daar waren we natuurlijk wel heel blij mee. Door die goede positie een startplek voor zaterdag gekregen en zaterdag bijna 65% gereden. Niet genoeg voor de kur en dat was wel eventjes jammer maar eigenlijk mogen we eeeeeeeeeeecht niet klagen voor een derde internationale wedstrijd en meteen een EK.
Heb me zaterdagavond kapot gelachen tijdens het ruiterbal waar elk team een dansje of iets moest doen, soort bonte avond. En Sjoert nog tegengekomen op donderdag en die heeft de rest van de week foto's gemaakt dus da's wel gaaf.
Hmm naja nog wel meer te vertellen..komt nog wel. :P

Straks bijlezen!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:13

Was net bij de nieuwe praktijk van Gijtenbeek (kennen jullie die nog?)
Vindt hem wel fijn voor DA, dus was even wezEn vragen of hij ook nog deed scannen.. Heel jammer, dat hij zijn vinger heeft gebroken.. :(:)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 05:15

Ja die ken ik nog.. dat is een fijne inderdaad!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 10:33

Hij is lekker recht voor zijn raap! Gaat eerst in overleg als hij iets moet uitvoeren wat veel geld zal kosten.
Iemand bekend met de da uit dirkshorn? De assistent van Gijtenbeek gaf die aan, of doeke. :n

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:46

Anike schreef:
Gaat eerst in overleg als hij iets moet uitvoeren wat veel geld zal kosten.

Ja, maar jammer genoeg vindt hij bij alles wel een reden om zo'n soort onderzoek er aan vast te plakken. En zeg maar eens 'nee' als eigenaar als iemand zegt 'ja, als je het zeker wilt weten moet je dit en dit en dit doen.' Prijskaartjes lopen lekker op daar. De reden ook dat ik nadat hij weg ging niet meer terug gegaan ben. Prima arts verder en bij twijfel meer onderzoek ok. Maar het is mij te vaak overkomen dat het voor 99% zeker een bepaalde aandoening was en dan toch aanvullende onderzoeken gedaan werden.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 15:21

Ik weet niet Aniek, ben niet echt bekend met DA's uit de buurt daar.

Ik ga zo naar Turkije. :D De dag duurde lang vandaag haha, heb dat van m'n moeder volgens mij, gestress om tickets en al.. pff.. En vertrekken van een vreemde luchthaven. Maarjaaa.
Tot zondag!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 16:05

lekker maaik.. veel plezier.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:12

hallo :P

Leuk aniek, hoop het beste voor je.
Stoer manon, lijkt mij ook heel gaaf, vet stoer :D

Veel plesier maaik!

Tsja met hoe het met Leo gaat....pffff ik weet het allemaal niet meer :(
Als hij door goossens behandelt is dan loopt hij 1 soms 2 dagen goed.....daarna is het weer slecht, hij trekt zichzelf op een 1 of andere manier extreem scheef, dus ik ga vandeweek even met Doeke in overleg over hoe of wat, want ik ben ten einde raad.
Wat ik wel een beetje een raar verhaal vond is dat Goossens heeft gezegt dat hij Leo moet blijven behandelen want omdat dat leo 1 oog heeft, blijft hij zichzelf scheeftrekken.....Nou je kan me 1 ding vertellen maar er zijn wel meer paarden met 1 oog.....die hebben het toch ook niet, of is dit van mij een stomme gedachten :?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:07

Ik snap jou en ik snap goossens.. Nou was leo wel al wat ouder dat hij dat kreeg dus enigzins kan ik daar inkomen. Hij is altijd gewend met 2 ogen te kijken en probeert zich misschien door zich scheef te trekken onbewust met 1 oog alles te kunnen zien. Ik weet het niet nath, ben geen veearts maar dat zou ik nog kunnen bedenken..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 15:20

Sybelle schreef:
Anike schreef:
Gaat eerst in overleg als hij iets moet uitvoeren wat veel geld zal kosten.

Ja, maar jammer genoeg vindt hij bij alles wel een reden om zo'n soort onderzoek er aan vast te plakken. En zeg maar eens 'nee' als eigenaar als iemand zegt 'ja, als je het zeker wilt weten moet je dit en dit en dit doen.' Prijskaartjes lopen lekker op daar. De reden ook dat ik nadat hij weg ging niet meer terug gegaan ben. Prima arts verder en bij twijfel meer onderzoek ok. Maar het is mij te vaak overkomen dat het voor 99% zeker een bepaalde aandoening was en dan toch aanvullende onderzoeken gedaan werden.

Ik snap jou reactie niet zo... :?
Ik heb al meerdere ervaring met Gijtenbeek, en hij is gewoon eerlijk. Dat vindt ik het aller belangrijkste!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:05

Mja, ik vind die vrouwelijke dierenarts uit WH ook fijn hoor :) . (Koos?) En Doeke vond ik ook wel een fijne.

Fijne vakantie Maaike!!

Mijn vakantie is super :D ! Dus lekker western gereden, was wel lachen. Ik stuur later wel even een foto'tje.. Overmorgen alweer naar huis.. :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:08

Zooo net even bijgelezen :)
Nou ben benieuwd Nathalie.. wel apart verhaal.. zijn toch wel meer paarden die op latere leeftijd een oog verliezen en er gewoon mee kunnen leven zonder zichzelf scheef te trekken? Anders gaat het je heel veel geld kosten aan behandelingen...
Maaike, heel veel plezier, je zal dit niet meer lezen maar toch! En netjes gedaan op het EK!
Leuk Bonny, dat je voor je B - E gaat! Ik heb em ook en gebruik het best vaak! Behalve dat ik zelf geen combinatie heb haha! Doe je een dag-opleiding?

Had vandaag wat aparts.. d'r was een fotograaf op stal want dr wilde iemand een fotoshoot. Afijn zij waren in de paddock op de boerderij met een paraplu bezig en ik kom aanlopen want ik wilde Zenith longeren. Iig Zenith compleet in de snurk-stand van die paraplu :P Dus steigeren en druk doen enzo..
Nou zij waren klaar, dus die knul die die foto's maakte vraagt aan mij wat voor bloed hij is.. dus ik Whisper (v. Weltmeyer) x Jackson.. dus hij noemt zo 10 'eigenschappen' op van mijn paard die hij zou vertonen tijdens het rijden en het klopte als een bus! Dingetjes als: Traag achterbeen, slecht voor het been, steigeren (!!!!!!!), druk ontwijken, slecht ruggebruik etc. etc.
Echt te apart! Was wel leuk dat ie dr bij zei dat als hij zich goed zou ontwikkelen ik zo int Z zou kunnen zitten aan het paard te zien :D

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 16:21

Zoo ik heb ook weer even bijgelezen en ik jat alles wat maartje zei hahah, geen zin om met dit warme weer precies het zelfde te gaan zeggen :P

Maartje heb je trouwens de dvd al? Want we kunnen hem thuis niet meer vinden en me moeder weet niet meer of ze hem nou al gepost had hahah

Verder weinig te melden behalve dat ik morgen jarig ben! 22 alweer, gaat allemaal ff te snel :+

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:48

Wat grappig van die gast, maartje!
Nou whahah idd dat zou een dure grap worden als ik hem nu levenslang door goosens zou moeten laten behandelen :') , daar liep ik met Doeke ook al over te geinen :=. Ik heb Doeke dus van de week gebeld, hij vind het een raar verhaal, en via de tel snapt hij er natuurlijk ook niet zoveel van. Dus DI 25 aug. gaat hij naar de praktijk van doeke en gaat hij eerst even naar hem kijken en aan de hand daarvan worden er meteen foto's gemaakt of hij had het over wat anders (weet ik niet meer welke benaming hij daar voor had) dan is een bepaald onderzoek, dan gaan ze in z'n zenuwbanen spul in spuiten en dan kunnen ze presies zijn wat het is en waar het zit...(Maar was heeeeeel duur) dus ik hoop op foto's...dus ben nu echt al heel erg zenuwachtig....gister leek hij wel weer ietsje beter te lopen en van Doeke mag hij in ieder geval even helemaal niks, alleen het land op.

Ondertussen wil ik echt heeel erg graag weten waar het zit en wat het is, weet gewoon helemaal niks nu en dat is echt poedersuiker. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent

Bonny, weet je al wanneer je je E gaat doen. E rijbewijs is altijd wel erg handig :)

Wanneer vier je het Fab?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:44

Fab gefeliciteerd!!!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:51

owja whahahahaha Fab hihihihihi dacht dat je vandaag gepost had en dat je dus morgen jarig was...whahahaha ben echt zooooo niet wakker vandaag :+ ...Dus bij deze Fab: Gefeliciteerd!!!!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:07

http://www.youtube.com/watch?v=sZXK--EXbZo

moet je echt even kijken...
Dit had ik gewonnen bij wild fm (ja alweeeer)
Alleen dit ging me iets te ver!
Skydiven in Walibi is geen probleem, maar jezelf van een brug afgooien??!!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:22

Beetje jammer dat jezelf niet gegaan was hoor!
Haha, nee ik zou het ook niet doen..!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:00

whaha vet zeg! skydiven in walibi vind ik ook leuk, maar dit hoef ik ook niet te doen hoor ;) .

Fab, gefeliciteerd!

Ik ben weer thuis, vanochtend lekker gereden en morgen gaat Otje weer terug naar het Rotterdamse.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:18

vandaag 2 fijne proefjes gereden.. had 204 en 207 punten :D in de B.. Nu ineens 15 winstpunten haha.. 6 september nog B denk ik, misschien dat ik om zet naar de L

Ik ga morgen heel de dag lessen voor me E nathalie en dinsdag op, ga samen met nog iemand en dan om de beurt 2 uur rijden

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 07:55

Goed zo Bon!! :D

Hmm Naat, we hebben hier een onwijs goede veearts die zou je volgens mij meteen heel goed kunnen helpen maar da's een beetje ver weg... Verder weet ik echt niet iets van veeartsen in Noord Holland.

Ben terug uit Turkije, vanmiddag weer beginnen werken.
Was echt top!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:43

miooi zo... heb je foto's maaik.. Welke veearts bedoel jij?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 05:24

Uh ja maar nog niet op de computer.
Ik geef naam wel via pb.