, vanuit de VS
. heb hier western gereden met echte cowboys, haha
.Beterschap Fioon!
Maaik, succes op 't EK
Nou Aniek, hopen dat ze drachtig is dan!

Bonny, zag dat je binnenkort opgaat voor je E-rijbewijs, vet zeg!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, vanuit de VS
. heb hier western gereden met echte cowboys, haha
.

Anike schreef:Gaat eerst in overleg als hij iets moet uitvoeren wat veel geld zal kosten.

De dag duurde lang vandaag haha, heb dat van m'n moeder volgens mij, gestress om tickets en al.. pff.. En vertrekken van een vreemde luchthaven. Maarjaaa.
Sybelle schreef:Anike schreef:Gaat eerst in overleg als hij iets moet uitvoeren wat veel geld zal kosten.
Ja, maar jammer genoeg vindt hij bij alles wel een reden om zo'n soort onderzoek er aan vast te plakken. En zeg maar eens 'nee' als eigenaar als iemand zegt 'ja, als je het zeker wilt weten moet je dit en dit en dit doen.' Prijskaartjes lopen lekker op daar. De reden ook dat ik nadat hij weg ging niet meer terug gegaan ben. Prima arts verder en bij twijfel meer onderzoek ok. Maar het is mij te vaak overkomen dat het voor 99% zeker een bepaalde aandoening was en dan toch aanvullende onderzoeken gedaan werden.

. (Koos?) En Doeke vond ik ook wel een fijne.
! Dus lekker western gereden, was wel lachen. Ik stuur later wel even een foto'tje.. Overmorgen alweer naar huis..

Dus steigeren en druk doen enzo..

, daar liep ik met Doeke ook al over te geinen
. Ik heb Doeke dus van de week gebeld, hij vind het een raar verhaal, en via de tel snapt hij er natuurlijk ook niet zoveel van. Dus DI 25 aug. gaat hij naar de praktijk van doeke en gaat hij eerst even naar hem kijken en aan de hand daarvan worden er meteen foto's gemaakt of hij had het over wat anders (weet ik niet meer welke benaming hij daar voor had) dan is een bepaald onderzoek, dan gaan ze in z'n zenuwbanen spul in spuiten en dan kunnen ze presies zijn wat het is en waar het zit...(Maar was heeeeeel duur) dus ik hoop op foto's...dus ben nu echt al heel erg zenuwachtig....gister leek hij wel weer ietsje beter te lopen en van Doeke mag hij in ieder geval even helemaal niks, alleen het land op.

.
in de B.. Nu ineens 15 winstpunten haha.. 6 september nog B denk ik, misschien dat ik om zet naar de L