Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
STAL MIDDEN DELFLAND RODDELS
Hahahaha. 

woewa schreef:hey iedereen dankje voor al die welkomsberichtjes![]()
ik had niet verwacht dat iedereen al zou wete wie ik was![]()
beye beye
AnitaJoeri schreef:Heb ook nog peesontsteking in mijn hand pffffff.Ik heb de dok op mijn werk ff laten kijken,Nous morgen komt je Diddle fan voor Joepi hihi
Madje wat hebbie toch een stoute peerden.Ze rennen allebei zo hard.Ik heb heli nog
beetje vaseline op wang gesmeerd
das niet fijn!!
Lekker druk voor Mike (er is les van 12.30 tot ca 16.30) En als ik t redt nog ff lekker met Bizzie naar buiten
AnitaJoeri schreef:Haha Heli wil alleen nog maar hard en dan moet je soms ff aan teugeltje trekken,dom paard,maar ja volop voer en niks doen is teveel voor Heli hoor.Ko heb ik vanmiddag weer wakker gemaakt,die lag weer in coma in stal haha.zijn hele koppie onder het vlas.
Die mag ook nooit ff lekker een tukkie doen van jou he??
Ik had hem eigenlijk al een tijdje niet meer zien liggen, maar hij kan het dus nog steeds
toch???

madelon31 schreef:nou nou lekker hard??? madje wil niet hard....hij heeft ongelijke benen en dan struikeld hij straks en dan breek ik iets en dan.......![]()
Dank je anietje voor het verzorgen van heli zijn wangetje..vandaag na het rijden niks meer gezien...maar ik heb zooooo'nnn spierpijn..lijkt wel oud wijf pff hihi![]()
Nee ik ga niet voorop!!![]()
Je bent toch geen watje????