Marianne, bitloos, wat leuk
moet wel zeggen dat ik zelf nog nooit bitloos gereden heb en me afvraag hoe die pony's dat gaan ervaren. Laat staan de kinders die erop rijden; neem aan dat je teugelvoering zonder bit heel ander gaat? Lossere teugels/minder contact? Als ze dat gaat doorvoeren: best, heel leuk initiatief, maar dan wil ik me wel graag eerst kunnen verdiepen in bitloos rijden, zodat ik er nog iets degelijks over kan zeggen tijdens het lesgeven 
Maargoed, als dit goed uitpakt zou het een welkome verandering zijn! Als je ziet dat sommige pony's de wondjes in de mondhoeken hebben staan tijdens de kampen..
Fenna, waar was Aad dan zo verbaasd over? Dacht hij dat jij dat niet zou kunnen? Trouwens, wie zegt dat je met ruiterbewijs een betere leidster bent?
De weg kwijtraken zou ik me nog het minste over zorgen maken. Ten eerste denk ik niet dat jij zo snel de weg zou kwijtraken, ten tweede; áls het een keertje gebeurt en je denkt ergens achterin het bos te zitten, bel je gewoon naar het Lamoen en zeg je dat je wat later komt (
). Vervolgens gooi je bij de eerstkomende kruising de teugels los en kijk je waar je paard heengaat en dat doe je totdat je weer op bekend terrein bent 
Marianne, het leidingweekend is trouwens volgende weekend, vrijdagavond t/m zaterdagavond
kom je ook nog eventjes langs?