Maai! Ja ik fiets wel mee, Lotte wou ook mee dus die kan ook wel meefietsen denk ik Ik ben weer terug trouwens rijden ging vét slecht
Waaah het is alweer half 11, ik heb echt altijd dat ik sochtends niet wakker kan worden en nergens zin in heb en dan savonds ben ik klaarwakker en wil ik van alles doen enzo
Ik kijk ook nooit tv als ik alleen thuis ben, vooral niet van die enge detective's, dan durf ik niet meer uit het raam te kijken of naar boven te gaan ofzo hahaha
Ehh haha tja half 12 moet ik rijden, ik wil er om kwart voor 11 zijn eigenlijk, dus kwart voor 10 van de manege weg, dus als je er uiterlijk 20 voor 10 kan zijn?
Woeii, moest ik eigenlijk ook nog voor morgen doen. Ik had trouwens een 3.7 op Latijn pw pff die kerel is ook echt gestoord, er waren dus 4 voldoendes. En dat is áltijd zo als hij het pw maakt, maar als een andere latijnse leraar het maakt halen 5 ofzo een onvoldoende. Gaat ie ook nog zeggen dat het komt omdat we niet goed werken (terwijl het een van de weinige lessen is waar we iets doen . . ) of dat we geen huiswerk doen (wat asociaal veel is). En hij heeft het pw ook nog eens 4 weken te laat teruggegeven. Pff, stik der maar in zeg ik dan Ook geen kans om die 4 die ik nu sta nog op te halen trouwens, hij geeft toch nooit makkelijke so's