En wat denk je nou dat ik mijn mond zou houden omdat jij dat wil?? droom fijn verder

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
4EverHobbes schreef:@Hasten: als jij dit topic niet leuk vindt en vindt dat het volgens jou wel op slot mag, waarom post je hier dan nog? Op deze manier gaat het topic straks wel op slot en dat zal niet iedereen even leuk vinden (waaronder ik).
Als je echt zo volwassen bent als je beweert, dan vecht je dingen uit per pb of je staat erboven.
It's just an idea.
hasten schreef:En hoe is het met je paardje Sanne? Nog gereden vandaag ?
Kanelly schreef:Kom op zeg Sanne, had je dit niet even via PB kunnen doen?
De rest heeft gezegd te stoppen, want de kans is groot dat het nu op slot gaat.
Maar nee, toch nog even doorgaan...
Je verpest het nu wel mooi voor de anderen die dit topic wel willen houden en het hier wel gezellig vinden.
Enne Hasten, met dit schijnheilige gedrag bereik je ook niet veel denk ik. Je vond het hier toch niks? Stop dan lekker met posten meid.
Kanelly schreef:Wat wil je hier nou mee bereiken?
hasten schreef:pfff ik gedraag me naar mijn leeftijd.
Ilzas schreef:[quote/] Sanne:"...maar als zij van die vage opmerkingen gaat maken van " beter als je paard van stal trekken, niet poetsen, 5 min slingeren en dan weer terug zetten" sorry maar dat slaat nergens op! Of wel dan?
Teneerste wist zij helemaal niet of Iliad al gepoetst was die dag (wat dus zo was) en ten tweede was hij ook zn stal al 2x uitgeweest die dag. Dus ik zie het probleem niet zo erg."
Citaat:DAT is inderdaad waar, dat weet een ander soms niet. Maar wat jij destijds hebt gezegd toen Llover omhoog zat met vervoer, was ook helemaal niet aardig en naar mijn mening wel degelijk "rellend" bedoeld, zeker gezien het feit dat dat je eerste postings in een topic waren. Dus ja, dan is het ook een beetje de categorie "what goes around, comes around".
Ilzas schreef:hasten schreef:pfff ik gedraag me naar mijn leeftijd.
Zijn we het toch voor 1 keer eens he-le-maal met elkaar eens!
__Sanne__ schreef:Heb je inderdaad gelijk in dat dat misschien niet zn leuke opmerking was. Maar niet rellend bedoeld, zei gewoon wat ik er van dacht! Maar volgens mij is dat alweer een aantal weekjes geleden, en nu begint ze gewoon weer overnieuw.
Ja dat waren mn eerste postings in dat topic, maar las al een hele tijd mee. Dus dacht ik toen laat ik eens reageren en zeggen wat ik er van vind. En nu zal ik niet voor anderen gaan praten, maar ik denk dat veel mensen die mening met mij deelde. Klinkt misschien banketstaaf voor jou omdat het je zus is. Maar het is wel zo.
Citaat:Ik ben ook lekker naar Flair geweest vandaag Sanne, 2 keer zelfs en 3 keer gestapt.Ging 's avonds eigenlijk alleen voor de gezelligheid heen.. Ik moet ook donderdag iets doen waar ik totaal geen zin in heb, leerlingenbezoekdag ofzo voor m'n nieuwe opleiding. Ook nog op een k*ttijd, van 1 tot 4.
Ilzas schreef:__Sanne__ schreef:Heb je inderdaad gelijk in dat dat misschien niet zn leuke opmerking was. Maar niet rellend bedoeld, zei gewoon wat ik er van dacht! Maar volgens mij is dat alweer een aantal weekjes geleden, en nu begint ze gewoon weer overnieuw.
Ja dat waren mn eerste postings in dat topic, maar las al een hele tijd mee. Dus dacht ik toen laat ik eens reageren en zeggen wat ik er van vind. En nu zal ik niet voor anderen gaan praten, maar ik denk dat veel mensen die mening met mij deelde. Klinkt misschien banketstaaf voor jou omdat het je zus is. Maar het is wel zo.
Tuurlijk kan je zeggen wat je ervan vind. Doe ik ook, doet iedereen, zo gaat dat.
Zullen ongetwijfeld mensen zijn die het met je eens zijn, en ook ongetwijfeld mensen die het niet met je eens zijn. Is inderdaad 4 weken geleden, maar goed, zit niet echt een "houdbaarheid" op ofzo ("Tenminste reageren voor:..."). Maar daar krijg je dan reactie's op en daar moet je dan ook niet over gaan piepen.