Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:48

Hahhaha hogere opleiding dan mij? vertel maar eens welke opleiding je doet dan Hasten. Want ik weet zeker dat het niet zo is. Ik kan ook gooien met engelse kreten: GROW UP!
En wat denk je nou dat ik mijn mond zou houden omdat jij dat wil?? droom fijn verder Dromen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 12:04

Oh ik lees nu pas dat bij de volgende ruzie er een slotje op gaat en dat gun ik de rest niet, dus mijn excuses voor het ongemak, maar ik laat mij niet alles zeggen. Ik zal vanaf nu er niet meer op reageren, want het is eigenlijk toch allemaal onzin wat ze plaatsen en ze zullen wel niet beter weten denk ik dan maar. Dus ik zal mijn mond houden , niet voor hasten maar voor de rest. Zou fijn zijn als Sanne en Hasten dat respect ook op zouden kunnen brengen. Maar dat is wellicht te veel gevraagd.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:36

Ja idd, het is ook alleen maar onzin. Maar wie begint er nou weer? Wie plaatst er domme opmerkingen over mij en Sanne? Ik heb genoeg respect hoor, alleen niet voor jou, waarom zou ik? Grow up, pfff ik gedraag me naar mijn leeftijd. Je weet ook niet wat je wilt zeggen, de ene keer 'probeer ik me volwassen voor te doen' en de andere keer moet ik opgroeien, right. Clown Van mij mag dit topic gesloten worden, zo leuk is ie namelijk niet, maar da's mijn mening. En voor de mensen die echt niet zonder roddelen op internet kunnen bestaat er ook nog pb, maar denk zomaar dat jij de enige bent die daar wel van houdt. Halve manege vind dat bokt suckt..

Trouwens, ik beoordeel iemand tenminste niet op zijn niveau. Dat is pas respectloos.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:13

@Hasten: als jij dit topic niet leuk vindt en vindt dat het volgens jou wel op slot mag, waarom post je hier dan nog? Op deze manier gaat het topic straks wel op slot en dat zal niet iedereen even leuk vinden (waaronder ik).
Als je echt zo volwassen bent als je beweert, dan vecht je dingen uit per pb of je staat erboven.
It's just an idea.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:02

Oh Lucje vondt het zo heerlijk dat Heleen er was.
Hij genoot er echt van, was heel lief tegen haar en zij vond hem ook heel lief. Jammer dat zijn wond er nog steeds niet zo goed uitziet maar as maandag komt de veearts weer voor hem en dan hoor ik wel hoe of wat. Het is nog steeds ontstoken helaas.
Vanavond sinterklaas vieren, ik denk zomaar dat mijn kleine mannetje dat weer enig gaat vinden. Kinders houden altijd van cadeautjes krijgen natuurlijk Knipoog

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:15

Grote mensen ook hoor Clown
Ik heb de goede Schijnheiligman om een paar nieuwe ruitersokken gevraagd, hoop dat ik lief genoeg was het afgelopen jaar Whoosh!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:30

Ja precies dat is ook wel zo eigenlijk haha.
Ik denk dat je wel lief genoeg was doortje Knipoog
Spannend, we horen het morgen!!
Is Heleen ook wel eens bij Nikki geweest trouwens?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:46

Zeg lieve mensjes, een hele fijne sinterklaas avond!!!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 19:08

4EverHobbes schreef:
@Hasten: als jij dit topic niet leuk vindt en vindt dat het volgens jou wel op slot mag, waarom post je hier dan nog? Op deze manier gaat het topic straks wel op slot en dat zal niet iedereen even leuk vinden (waaronder ik).
Als je echt zo volwassen bent als je beweert, dan vecht je dingen uit per pb of je staat erboven.
It's just an idea.

Goed hoor, ik zei alleen wat ik wilde zeggen, en nu is het eruit. Lachen

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 19:16

Ik wil toch nog even reageren op wat er allemaal gezegd is, sorry voor de rest als dit topic gesloten gaat worden. Maar wat die Llover allemaal uitkraamt slaat echt kant noch wal.
Je kan wel een beetje flink gaan doen met dat paard van je.
Maar ik heb liever een huurpaard waar ik regelmatig (lees vaak) kom dan iemand die een "eigen" paard heeft en er alleen naar om kijkt als ie ziek is (geweest)!!!
Wat nou pronken met een andermans veren? Tenslotte betaal ik er elke maand voor dus heb ik wel het recht om te zeggen "mijn paardje" vind ik zelf.
Erg triest allemaal wat je zegt. Maarja jij bent voor mij toch niet meer als een hoop ***** op de mesthoop! Misschien nog wel minder. Dat je het maar even weet.
En Hasten, dat jou niveau hoger is heb je allanggggg bewezen!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 19:21

En hoe is het met je paardje Sanne? Nog gereden vandaag ? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 19:35

Kom op zeg Sanne, had je dit niet even via PB kunnen doen?
De rest heeft gezegd te stoppen, want de kans is groot dat het nu op slot gaat.
Maar nee, toch nog even doorgaan...
Je verpest het nu wel mooi voor de anderen die dit topic wel willen houden en het hier wel gezellig vinden.

Enne Hasten, met dit schijnheilige gedrag bereik je ook niet veel denk ik. Je vond het hier toch niks? Stop dan lekker met posten meid.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:23

hasten schreef:
En hoe is het met je paardje Sanne? Nog gereden vandaag ? Knipoog

Hey!

Neej niet gereden vandaag! Nooit op Dinsdag!
Eigenlijk morgen weer maar dan heb ik bedrijfsuitje Dromen waar ik echt totaal geen zin in heb. Maarja moet mee!!
Dus nu ga ik Donderdag maar weer ff naar mn paardje toe!
Hoe ist met jou paardje??

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:26

Kanelly schreef:
Kom op zeg Sanne, had je dit niet even via PB kunnen doen?
De rest heeft gezegd te stoppen, want de kans is groot dat het nu op slot gaat.
Maar nee, toch nog even doorgaan...
Je verpest het nu wel mooi voor de anderen die dit topic wel willen houden en het hier wel gezellig vinden.

Enne Hasten, met dit schijnheilige gedrag bereik je ook niet veel denk ik. Je vond het hier toch niks? Stop dan lekker met posten meid.

Nee dit kon niet via PB, anders had ik het wel gedaan.
En natuurlijk stopt ze nu, stel je voor dat je halve leven wegvalt in 1x. Dat is schrikken.
Maar volgende week gaat ze weer net zo hard verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:28

Wat wil je hier nou mee bereiken?

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:19

Kanelly schreef:
Wat wil je hier nou mee bereiken?

Wil hier helemaal niets mee bereiken.
Vind het gewoon erg vreemd hoe zij doet....
Maarja dat is mijn mening. En als jij die mening niet deelt, is dat jammer.
Ik zeg gewoon wat ik zeggen wil, en het is heus niet zo dat ik hier alleen maar kom om te rellen o.i.d maar als zij van die vage opmerkingen gaat maken van " beter als je paard van stal trekken, niet poetsen, 5 min slingeren en dan weer terug zetten" sorry maar dat slaat nergens op! Of wel dan?
Teneerste wist zij helemaal niet of Iliad al gepoetst was die dag (wat dus zo was) en ten tweede was hij ook zn stal al 2x uitgeweest die dag. Dus ik zie het probleem niet zo erg.
En als zij dat wel een probleem vindt is dat nog tot daaraan toe, maar dan hoeft ze hier niet van die vage dingen neer tezetten. Als zij normaal doet, kan ik ook gerust normaal doen. Maar tegen de tijd dat ze gewoon weer doorgaat waar we de vorige keer gebleven zijn, tsja dan ken ik er ook nog wel een paar.
En ja zo gaat het over en weer, jammer dan. Ik hoef het niet te pikken als zij zo over mij praat. (vind ik)
Kan ze wel beetje flink gaan lopen doen met der "pronken met een andermans veren" dat slaat echt totaal nergens op. En zo had ze nog een paar van de opmerkingen. Wat je waarschijnlijk ook vast wel gelezen hebt. Je kan mij dus nu wel aan gaan vallen, maar zij heeft net zo goed schuld en dát lees ik nergens terug!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:23

hasten schreef:
pfff ik gedraag me naar mijn leeftijd.

Zijn we het toch voor 1 keer eens he-le-maal met elkaar eens! Haha!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:28

[quote/] Sanne:"...maar als zij van die vage opmerkingen gaat maken van " beter als je paard van stal trekken, niet poetsen, 5 min slingeren en dan weer terug zetten" sorry maar dat slaat nergens op! Of wel dan?
Teneerste wist zij helemaal niet of Iliad al gepoetst was die dag (wat dus zo was) en ten tweede was hij ook zn stal al 2x uitgeweest die dag. Dus ik zie het probleem niet zo erg."
[/quote]

DAT is inderdaad waar, dat weet een ander soms niet. Maar wat jij destijds hebt gezegd toen Llover omhoog zat met vervoer, was ook helemaal niet aardig en naar mijn mening wel degelijk "rellend" bedoeld, zeker gezien het feit dat dat je eerste postings in een topic waren. Dus ja, dan is het ook een beetje de categorie "what goes around, comes around".

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:31

Twee keer geprobeerd te editten, krijg het niet goed ge-uote...dat moet me dan maar vergeven worden, zucht.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:42

Ilzas schreef:
[quote/] Sanne:"...maar als zij van die vage opmerkingen gaat maken van " beter als je paard van stal trekken, niet poetsen, 5 min slingeren en dan weer terug zetten" sorry maar dat slaat nergens op! Of wel dan?
Teneerste wist zij helemaal niet of Iliad al gepoetst was die dag (wat dus zo was) en ten tweede was hij ook zn stal al 2x uitgeweest die dag. Dus ik zie het probleem niet zo erg."

Citaat:
DAT is inderdaad waar, dat weet een ander soms niet. Maar wat jij destijds hebt gezegd toen Llover omhoog zat met vervoer, was ook helemaal niet aardig en naar mijn mening wel degelijk "rellend" bedoeld, zeker gezien het feit dat dat je eerste postings in een topic waren. Dus ja, dan is het ook een beetje de categorie "what goes around, comes around".

Heb je inderdaad gelijk in dat dat misschien niet zn leuke opmerking was. Maar niet rellend bedoeld, zei gewoon wat ik er van dacht! Maar volgens mij is dat alweer een aantal weekjes geleden, en nu begint ze gewoon weer overnieuw.
Ja dat waren mn eerste postings in dat topic, maar las al een hele tijd mee. Dus dacht ik toen laat ik eens reageren en zeggen wat ik er van vind. En nu zal ik niet voor anderen gaan praten, maar ik denk dat veel mensen die mening met mij deelde. Klinkt misschien banketstaaf voor jou omdat het je zus is. Maar het is wel zo.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:50

Ilzas schreef:
hasten schreef:
pfff ik gedraag me naar mijn leeftijd.

Zijn we het toch voor 1 keer eens he-le-maal met elkaar eens! Haha!

Ja, waarom zou ik me 30 jaar ouder gedragen als ik 15 ben? Knipoog En als je dat niet wilt, kan je beter geen discussie aangaan met iemand van 15, want dan krijg je het gedrag van iemand van 15, wat mij logisch lijkt. Lachen

Ik ben ook lekker naar Flair geweest vandaag Sanne, 2 keer zelfs en 3 keer gestapt. Clown Ging 's avonds eigenlijk alleen voor de gezelligheid heen.. Ik moet ook donderdag iets doen waar ik totaal geen zin in heb, leerlingenbezoekdag ofzo voor m'n nieuwe opleiding. Ook nog op een k*ttijd, van 1 tot 4.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:57

__Sanne__ schreef:
Heb je inderdaad gelijk in dat dat misschien niet zn leuke opmerking was. Maar niet rellend bedoeld, zei gewoon wat ik er van dacht! Maar volgens mij is dat alweer een aantal weekjes geleden, en nu begint ze gewoon weer overnieuw.
Ja dat waren mn eerste postings in dat topic, maar las al een hele tijd mee. Dus dacht ik toen laat ik eens reageren en zeggen wat ik er van vind. En nu zal ik niet voor anderen gaan praten, maar ik denk dat veel mensen die mening met mij deelde. Klinkt misschien banketstaaf voor jou omdat het je zus is. Maar het is wel zo.

Tuurlijk kan je zeggen wat je ervan vind. Doe ik ook, doet iedereen, zo gaat dat.
Zullen ongetwijfeld mensen zijn die het met je eens zijn, en ook ongetwijfeld mensen die het niet met je eens zijn. Is inderdaad 4 weken geleden, maar goed, zit niet echt een "houdbaarheid" op ofzo ("Tenminste reageren voor:..."). Maar daar krijg je dan reactie's op en daar moet je dan ook niet over gaan piepen.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:59

Citaat:
Ik ben ook lekker naar Flair geweest vandaag Sanne, 2 keer zelfs en 3 keer gestapt. Clown Ging 's avonds eigenlijk alleen voor de gezelligheid heen.. Ik moet ook donderdag iets doen waar ik totaal geen zin in heb, leerlingenbezoekdag ofzo voor m'n nieuwe opleiding. Ook nog op een k*ttijd, van 1 tot 4.

Hm das tenminste nog een beetje een beschaafde tijd.
Ik moet van morgenochtend 9.00 tot savonds 22.30!
Ik zei al, ik kan niet hoor!!! Moet paardrijden! Maar helaas daar trapte ze niet in! Clown
Dus nou Donderdag maar weer lekker naar Il! Lovers
Voor morgen heb ik Lonneke gevraagd, dus gaat zij lekker rijden.
En Vrijdag ga ik weer lekker! Gaat echt vet lekker de laatste 2 weken.
Dave heeft me laatst even geholpen en dat ging wel goed. Hij geeft altijd vet goed les. OK dan!
Binnenkort ga ik hem maar weer even bellen, dat ie weer even moet komen helpen.
Misschien dat ik dan volgend jaar een onderling wedstrijdje mee kan doen! Lijkt me echt leuk!

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:03

Ilzas schreef:
__Sanne__ schreef:

Tuurlijk kan je zeggen wat je ervan vind. Doe ik ook, doet iedereen, zo gaat dat.
Zullen ongetwijfeld mensen zijn die het met je eens zijn, en ook ongetwijfeld mensen die het niet met je eens zijn. Is inderdaad 4 weken geleden, maar goed, zit niet echt een "houdbaarheid" op ofzo ("Tenminste reageren voor:..."). Maar daar krijg je dan reactie's op en daar moet je dan ook niet over gaan piepen.

Nee zit inderdaad geen "houdbaarheid" op. Maar als ze het dan zo graag gezellig wil houden hier, moet ze mij lekker met rust laten. Want zij was de gene die weer begon met opmerkingen plaatsen.
En niet iedereen hoeft het ook met me eens te zijn, dat vraag ik ook niet.
Wat gebeurd is gebeurd, je kan altijd wel oude koeien uit de sloot gaan halen. Dan weet ik er ook nog wel een paar op te noemen.
Vind het ook helemaal niet erg als mensen er op reageren hoor. Maar wat ik wel krom vind is dat er dan partij word getrokken voor iemand, terwijl we beide (ja ook ik) bezig zijn met elkaar verwijten e.d. naar het hoofd te slingeren. Als ze wat tegen me heeft moet ze dat dan maar gewoon tegen me zeggen, maar niet van die steken onderwater geven zoals met die eerste opmerking die ze maakte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:18

Als je er niets mee wil bereiken, waarom verlaat je dit topic dan niet?

De opmerking van Gomir over het slotje kan je niet ontgaan zijn lijkt me.

Evengoed gaan jullie door ( jij, hasten ). Zoals ik eerder al postte, als je het hier niks vind, blijf dan weg. Je wordt nergens toe verplicht hoor.
Het begint nu een beetje zeiken om het zeiken te worden, net zolang tot het hier wel op slot gaat? En het dan dus verpesten voor degenen die hier wel normaal kunnen doen.