manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:40

Handig, op z'n zij filmen....

Kims: ik had tegen thirz gezegt dat ze gewoon moest proberen met wandelen en e.v.t later weer rijden zoals nu, maar als het blijft opengaan is dat ook niet goed, want dan kan het nooit volledig genezen en blijft er vuil in komen.
Dat slinken van het been komt ook wel weer als de wond goed genezen is.
Ik twijfel nou of je er goed aan doet om door te blijven gaan met bewegen, misschien is het beter om het toch eerst helemaal dicht te laten zijn en dan als het dicht is nog een weekje wachten en dan weer wandelen/rijden.
Laat me nog maar even nadenken totdat ik het zeker weet Knipoog
Wil eigenlijk eerst de wond nog eens zien...

Leuke foto's hoor!

Bianz, ik hoor het wel of je woensdag kan lessen.
Fijn dat dit keer de hoefsmid er op tijd bij is!!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:41

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik ben de pagina 275 opener!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 01:20

Whahhahah geweldig! Dat filmpje is echt fantastisch +)
En die avond toen met jullie verjaardag gaf mijn benzine tank aan dat ie leeg was...heel fijn (ahum)
Gaan jullie woensdag paardrijden? Want dan kom ik even kijken op de Braamhof namelijk (met jullie toestemming natuurlijk).
Zijn jullie nieuwe stortbakken een beetje naar je zin Kims? Heb je ze leuk roze gedaan? :p

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:21

Whaha Nel helemaal blij dat we op pagina 275 zijn Lachen
Ow nee, de bewuste verjaardag! Haha nee hoor, ik vond het echt komisch. Als ik nu de foto's terug zie hadden we ook heel veel lol, dus dat was prima geslaagd!
Hoe was Nous vandaag Kims? Nog steeds zo hyper?
Cis, hardstikke leuk als je woensdag komt! Heel druk is het nu niet, want alleen ik ben er woensdag en hopelijk Nel om les te geven, maar natuurlijk is het tof als je er bent! Ik laat dan jou en Nel dinsdagavond weten hoe of wat als ik meer weet (smid belt altijd op dinsdagavond even hoe laat hij ong. op stal is). Behalve de smid moet Janis ook nog geënt worden woensdag hoor ik net, dus het wordt steeds lastiger om nog een tijd voor les te kunnen afspreken (dan moet ik natuurlijk weer rijden voor de enting, omdat ze niet zwaar mogen inspannen en zweten na enting). Maar goed, jullie horen het!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:44

O ja das weer vervelend!
Maar ze mogen toch ook niet meer warm en bezweet zijn als ze geënt worden?!

Kims ik stuur je even een Pb-tje...

Cis, wel gezellig als je komt kijken!

Ohhhh gister ging mn les met voice echt super!
We gingen voor het eerst een uur lessen, deden eerst maar een half uur.
Ze was daarna heel moe, maar t ging zo super, af en toe was voice een beetje boos omdat ze steeds moeilijkere oefeningen moet doen.
Wedstrijden gaan steeds meer kriebelen....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 15:14

Klopt Nel, daar heb je ook gelijk in. Ik hoop dat ik dan iig ff ergens tussendoor kan rijden zodat ze niet voordien óf nadien warm en bezweet is Knipoog
Wauw echt tof als je lessen zo goed gaan! Kan me voorstellen dat wedstrijd begint te kriebelen, dus ik zou zeggen; waarom niet? Ja ok, je hebt natuurlijk Wilco en Daniël ook nog, maar misschien als Daniël ietsje ouder is? Kunnen pa en zoon samen op stap en jij naar wedstrijd Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 15:41

Citaat:
Handig, op z'n zij filmen....

Ja hè Clown Maar op zn zij is t ook nog best goed te zien Vork *hoofd kantelen is ook goed voor de rek spieren in je nek Knipoog

Ja en dat van de lege tank weet ik nog Haha!
Je had toen toch je pa gebeld Cis? En die had echt zoiets van.. ja dus? kan je nog best ff mee naar huis rijden hoor Tong uitsteken
Ben je heel volgende week thuis Cis?

Leuk dat t zo goed gaat met de lessen Nel! En waarom niet toegeven aan de wedstrijd kriebels? Ben t met Bianz eens Ja gewoon doen! is leuK!

Ow en Bianz, vandaag was t grote broer van Orson dag Tong uitsteken Was wel leuk Haha! Alleen je merkt al wel dat t een manege paard aan t worden is. Zo perfect aan t been als ie was is hij nu niet meer.. En je moet echt even werken eer dat je hem actief hebt en aan je been. Niet dat hij sloom is, maar gewoon minder gevoelig. Ach, hij blijft leuk Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 17:57

hihi en als we t toch over terug kijken hebben Vork
Afbeelding
En toch... we hadden wel een erg stoer thema Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:32

Ja ik heb het met wilco (en Daniël)al over wedstrijden rijden gehad en dat is ook goed, maar ik wacht nog even totdat voice en ik rond de M1 zitten en dan wil ik in de L1 gaan starten.
Want ik heb met voice al in de L1 gereden, dus dan mag ik het als het goed is ook weer daar starten.
Heb geen zin in de B.
Misschien dus volgend jaar starten of eind dit jaar, want we zitten nu op L niveua, t gaat echt goed!!!
Zal nog wel eens vragen of iemand foto's maakt tijdens het rijden!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:38

Leuk joh Nel dat je weer wilt gaan starten Haha!!
Komt vast wel goed toch? Ben wel benieuwd naar rijfoto's!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:17

Bianz, de enting is niet woensdag, maar donderdag.... of wordt Janis niet met de hele stal mee geent?ik sms je ondertussen wel ff.....

ik post nog wel n andere keer meer, heb nu niet zoveel tijd....

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:30

Misschien open ik nu wel pagina 276!

Super bar, dat sharon het zo goed doet! en ik kom je dekje even stelen hoor Clown

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:30

Oh nee, geen pagina 276.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:05

Ja vindt het zelf ook wel leuk om voice weer op wedstrijd uit te brengen!

Mariekje: Morgenochtend kan ik je geen lesgeven... Boos!
Misschien smiddags en anders even kijken voor misschien donderdagavond.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 21:29

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 22:42

Heej Nel, als ik me niet vergis heeft Nanda ook zo'n 'ding' op haar hoofd zitten (opzij van het het hoofd)? En Ureka had er volgens mij ook een. Dus kan het misschien zoiets als een soort moedervlek zijn, net als bij mensen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 09:17

Ja dat is misschien ook zo.
Maar ik ging twijfelen omdat de 1 zegt dat het een teek is en de ander zegt dat het een moedervlek/wrat is.
Weet het even niet meer.
Maar ik zal er nog wel een foto van maken.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 12:49

@ Nel: Bedankt voor je PB'tje. Ik denk dat we alletwee wat anders bedoelen met dat de wond niet sluit Knipoog Ik bedoel daarmee dat het wel dicht is (de korst zit er op) maar dat er nog geen nieuw vlees gevormd is. Jij bedoelt denk ik dat het nog open is en bloedt. Dit is dus niet meer het geval Lachen Nu belde Marieke me gisteren dat het been weer erg dik is. Ze zou jou vragen of je er naar ging kijken geloof ik. Dus ik wacht je oordeel af Knipoog Ik kan vandaag niet naar stal komen (misschien dat ik wel om een uur of 9 ff ga) om zelf ook even naar het been te kijken. Drukdrukdruk! Ik heb veel verslagen en toetsen en daarbij ben ik nog steeds ziek, zwak en misselijk. BAH!

Wel gaaf hoor dat je weer gaat starten!

@ Anne: whaha! ik sta ook op die foto! Jammer dat ie zo klein is (of misschien maar beter ook Nagelbijten / Gniffelen ) maar nu zien we de details niet Knipoog

Ik ga weer verder met leren.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:13

O dan is alles goed hé kims.
Dan hadden we elkaar verkeerd begrepen ja!
Wel even uitkijken met de verdikking.
Misschien kijk ik er morgen even naar.
Ben vandaag niet meer geweest.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:22

Voicenel die op 26-05-07 schreef:
Nou kims wanneer ben jij zwanger....?

Ahuhuhum, *schraapt haar keel*
Welnu, dat moment is aangebroken Haha!

Het komt voor jullie waarschijnlijk heel onverwacht, maar dat kwam het voor mij eigenlijk ook Nagelbijten / Gniffelen
Het stond totaal nog niet in de planning (had gedacht met 30 aan kinderen te beginnen ofzo) maar na een wenningsperiode zijn Nick en ik er toch wel heel erg blij mee!
Ik ben nu bijna 10 weken zwanger. Over 2 weken heb ik mijn eerste echo en dan hoor ik of alles goed is...

Vandaar ook mijn ziek-zijn de laatste tijd. Ik spuug me verloren, en slaap gaten in de dag. Maar buitenom dat, gaat het prima met me Knipoog

Kom maar op met het commentaar/felicitaties Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:26

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Echt super tof Kims! Go jij! Go jij!
Ben echt blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij!
Woehoehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Go jij! Go jij!
Nog meer baby'sssssssssssssssssssssssssssssss Go jij! Go jij!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ben echt niet overdreven blij voor je ofzo hoor.... Haha! Hyper! Hyper! Hyper!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:29

hey Kims, heb nous vandaag lekker laten staan op dr paddockje....vond het er al iets beter uitzien als gister, was naar mijn idee iets geslonken.... was je zelf nog geweest of niet?

Nel, denk jij dat het iets is om Jade met een martegaal (hoe schrijf je dat) te gaan rijden? Om haar te helpen wat lager in gesteld te blijven...vandaag was t namelijk weer een en al race wat ze deed, en heel de tijd met dat koppie in de lucht. toen ik ging uitstappen wilde ze wel netjes met dr hoofdje naar beneden, en kon ik stukje bij beter mn teugels korter maken terwijl ik met mn teugels zat te friemelen....zo kon ik ze opnemen tot dat 3e streepje aan mn teugels, merkte ook dat ze toen veel meer ontspannen liep en die rug een beetje losliet..... (snap je het nog)????????
Ohja, je sjaal is bijna af..... sorry dat t zo lang duurde, wil je m nog wel of niet???? Anders hou k m wel zelf.... Cis, wilde jij er nou ook een??

KIM GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!neem je telefoon eens op...... ik vind het echt super voor je, had er stiekem van de week al aan zitten denken, maar omdat je altijd zo stellig was dat je nog geen kinderen wilde kon ik t me niet voorstellen, maar vind het echt helemaal tof.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:47

Whaaaaa KIM!!!! Supergaaf joh! Gefeliciteerd Haha!!
Wow 10 weken alweer... wanneer kwam je er achter dat je zwanger was?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-08 20:49

suc6 met leren Kim! En ook nog steeds beterschapjes! Ga je morgen trouwens met de trein? of hoef je nu met dat leren niet steeds naar school? (of met t ziek zijn?)
Sta jij ook op die foto? *speurt* naast rachel dan? hihi, tsja als verkleed persoon herken ik je niet zo snel Vork Ik sta er ook op Ja (iets makkelijker herkenbaar Tong uitsteken *voor mn gevoel*)
Ja, heb hem niet groter... Kwam hem toen ergens digitaal zo tegen en die link heb ik bewaart en hier gepost Lachen

Ik heb t eigenlijk wel rustig nu Lachen Beoordeling gehad (positief Haha! ) alle verslagen af. Dus alleen nog kindjes behandelen Hyper!

*ziet ineens terwijl ik aan t tikken ben, onderaan mn beeldscherm: kim gefeliciteerd? Ik denk huh? hoe weet die dat nou? Vork Staat er ondertussen al vanalles voor mij!
Dus inderdaad Kim: gefeliciteerd Haha! Fijn om te horen dat jullie er beide nu ook echt blij mee zijn Haha! Logisch toch dat je dan even moet wennen en t idee moet laten bezinken? Zeker als je t niet helemaal gepland had. Maar super gefeliciteerd hoor *LOL* en nu hopen dat alles goed is en dat je je snel beter voelt Lachen
*En Nel, niet gaan verwachten dat iedereen nu binnen no time een baby krijgt hoor Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-01-08 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:50

Nee idd Nel... als ik zwanger zou zijn zou er toch flinke paniek uitbreken moet ik bekennen!