Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Echt balen, zeker als je gewoon fijn heb gereden.. toch maar weer springen hahah :p
Melanie_B schreef:skyline schreef:Ik vind springen ook leuk om te doen alleen anouk niet zo
Oh okee! Das wel jammer!!
Mijne vind t iets te leuk.. en dat maakt hem soms ook zo verdomd moeilijk
Hij laat graag altijd zien op het voorterrein hoe goed hij op zijn achterbenen kan staan.. en hoe jolig hij kan zijn
. Ringo's hormonen spelen meestal op haha. Melanie_B schreef:skyline schreef:Ik vind springen ook leuk om te doen alleen anouk niet zo
Oh okee! Das wel jammer!!
Mijne vind t iets te leuk.. en dat maakt hem soms ook zo verdomd moeilijk
Hij laat graag altijd zien op het voorterrein hoe goed hij op zijn achterbenen kan staan.. en hoe jolig hij kan zijn
En dan denk ik soms ook wel is van.. pff dit word niks... Maar 9 van de 10 x springt hij dan wel foutloos zn rondje
Het verschilt overigens wel hoor, ene keer is het erger dan de andere keer... Melanie_B schreef:Mijne is op het voorterrein 9 van de 10 x echt een kl**tzakEn dan denk ik soms ook wel is van.. pff dit word niks... Maar 9 van de 10 x springt hij dan wel foutloos zn rondje
Het verschilt overigens wel hoor, ene keer is het erger dan de andere keer...
Melanie_B schreef:Mijne is op het voorterrein 9 van de 10 x echt een kl**tzakEn dan denk ik soms ook wel is van.. pff dit word niks... Maar 9 van de 10 x springt hij dan wel foutloos zn rondje
Het verschilt overigens wel hoor, ene keer is het erger dan de andere keer...
, naja ringo kan het wel maar zodra er dingen naast de hindernissen en vooral onder de hindernissen wordt geplaatst dan houdt hij het voor gezien
daar moet ik maar eens meer mee gaan oefenen haha
. Ik dacht echt huhh spoor je wel helemaal
Pebbs schreef:het lastige is, dat als je het niet weet op te lossen je al gauw naar dingen neigt als een ander bit, hulpteugel enz enz enz. het lijkt me beter als je op zo'n moment een instructeur erbij hebt staan die je er door heen helpt. dat kan je me oefenparcoursen bijv. oefenen. als je dan een keer officieel start dan weet je wat een oplossing kan zijn als ie zo doet
Melanie_B schreef:Nou maar soms kan het een wereld van verschil zijn.. Ik heb de indoctro ook lopen op een mexicaans hoofdstel, en is echt veel fijner..