Faya__ schreef:Hahah nee, is super lelijk op faya, lijkt ze meteen geel, denk dat Peri daar ook last van heeft trouwens...
of niet Marieke ?
Idd, met jou kan ik praten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:Faya__ schreef:Hahah nee, is super lelijk op faya, lijkt ze meteen geel, denk dat Peri daar ook last van heeft trouwens...
of niet Marieke ?
Idd, met jou kan ik praten
xLoki schreef:Verslagje van wedstrijd:
Inrijden ging wel oké. Ongeveer na 20 minuutjes wilde ik hem net een beetje gaan oppakken en oprichten en een beetje schoudervoor etc. doen, komt me moeder ineens aan: je moet er na deze al in!!!
WAREN ER 4 MENSEN UITGEVALLEN!
Baalde zo erg...
Dus ik moest hem ín m'n proef oppakken, wat nogal riskant is bij Loki, aangezien hij dat normaal gesproken echt niet pikt. Maar hij was best braaf!
Was niet echt spectaculaire proef, maar hij deed in ieder geval goed zijn best!
Tweede proef ging ook wel goed, beetje slordiger dan de eerste, maar beter op de achterhand etc.
Had in m'n 1e proef 183 en een 2e prijs!![]()
En in m'n 2e proef 177 (ging toch echt beter dan de eerste?) en ook een 2e prijs.
In de 2e proef had alleen maar degene die 1e was winst (181 punten) en voor de rest niemand!
Dus al met al ben ik heel tevreden.
xLoki schreef:xLoki schreef:Verslagje van wedstrijd:
Inrijden ging wel oké. Ongeveer na 20 minuutjes wilde ik hem net een beetje gaan oppakken en oprichten en een beetje schoudervoor etc. doen, komt me moeder ineens aan: je moet er na deze al in!!!
WAREN ER 4 MENSEN UITGEVALLEN!
Baalde zo erg...
Dus ik moest hem ín m'n proef oppakken, wat nogal riskant is bij Loki, aangezien hij dat normaal gesproken echt niet pikt. Maar hij was best braaf!
Was niet echt spectaculaire proef, maar hij deed in ieder geval goed zijn best!
Tweede proef ging ook wel goed, beetje slordiger dan de eerste, maar beter op de achterhand etc.
Had in m'n 1e proef 183 en een 2e prijs!![]()
En in m'n 2e proef 177 (ging toch echt beter dan de eerste?) en ook een 2e prijs.
In de 2e proef had alleen maar degene die 1e was winst (181 punten) en voor de rest niemand!
Dus al met al ben ik heel tevreden.