Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:hier jullie gevraagde vervolg.
het soort heupprothese die ik heb schijnt bij sommige metaalslijpsel vanaf te komen. aangezien ik nu al weer een jaar last van mijn heup en onderrug heb wil ik dit in iedergeval proberen te laten uitsluiten en ook wil ik het verhaal hier omtrent van de orthopeed horen.
22 maart heb ik een afspraak en de week daarvoor ga ik op de foto bij de rontgen (althans mijn voet, knie heup en rug)
Huisarts vond het in eerste instantie niet nodig om een foto van de rug te laten maken aangezien daar volgens hem toch arthrose uit zal komen... maar heb met orthopedie overlegt en die vonden dat de rug ook maar meteen op de foto moest, weet ik straks in iedergeval in hoeverre het daarmee staat.
Heb jullie waarschijnlijk even van de wijs gebracht met mijn www maar ik heb niks met metaal bewerking gedaan hoor!
winnitou schreef:hier jullie gevraagde vervolg.
het soort heupprothese die ik heb schijnt bij sommige metaalslijpsel vanaf te komen. aangezien ik nu al weer een jaar last van mijn heup en onderrug heb wil ik dit in iedergeval proberen te laten uitsluiten en ook wil ik het verhaal hier omtrent van de orthopeed horen.
22 maart heb ik een afspraak en de week daarvoor ga ik op de foto bij de rontgen (althans mijn voet, knie heup en rug)
Huisarts vond het in eerste instantie niet nodig om een foto van de rug te laten maken aangezien daar volgens hem toch arthrose uit zal komen... maar heb met orthopedie overlegt en die vonden dat de rug ook maar meteen op de foto moest, weet ik straks in iedergeval in hoeverre het daarmee staat.
Heb jullie waarschijnlijk even van de wijs gebracht met mijn www maar ik heb niks met metaal bewerking gedaan hoor!
smuidra schreef:winnitou schreef:hier jullie gevraagde vervolg.
Dit is toch ook weer zo wat....hoop dat het allemaal mee valt...Als ze de oorzaak weten kunnen ze er misschien wat aan doen...
Heb vandaag Bella naar de dierenarts gebracht...ze moet geholpen worden...Bono is nu negen maanden en ik zit niet op nog meer puppies te wachten...
Quinty m'n nieuwe pup vermaakt zich hier uitstekend..wat een klein (700 gram) bij de hand hondje is dit..Kan ik nog lol mee beleven..
winnitou schreef:Was vanavond uit eten in Alkmaar. Eerst bij mijn (oud) collega in het restaurant langs om te feliciteren. Daar zat al een groot gezelschap. We waren ook uitgenodigd om mee te blijven eten (hollandse zuurkool in een thais restaurant) maar dat hebben we niet gedaan.
Hebben bij het gulden vlies gegeten, was een leuke tent en heb heerlijk gegeten, daarna nog even bij het Heerenhuys alhier nageborreld en daarna naar huis. Vandaar mijn late reactie!
Heb in iedergeval weer een hele leuke avond gehad.ga nu mijn bedje in, truste

winnitou schreef:Was vanavond uit eten in Alkmaar. Eerst bij mijn (oud) collega in het restaurant langs om te feliciteren. Daar zat al een groot gezelschap. We waren ook uitgenodigd om mee te blijven eten (hollandse zuurkool in een thais restaurant) maar dat hebben we niet gedaan.
Hebben bij het gulden vlies gegeten, was een leuke tent en heb heerlijk gegeten, daarna nog even bij het Heerenhuys alhier nageborreld en daarna naar huis. Vandaar mijn late reactie!
(moet er wel eerst een stal leeg komen natuurlijk). Shenavallie schreef:winnitou schreef:Was vanavond uit eten in Alkmaar. Eerst bij mijn (oud) collega in het restaurant langs om te feliciteren. Daar zat al een groot gezelschap. We waren ook uitgenodigd om mee te blijven eten (hollandse zuurkool in een thais restaurant) maar dat hebben we niet gedaan.
Het Gulden Vlies is toch die condoomzaak op de Warmoesstraat in Amsterdam?
Tytje schreef:had wat te veel wijn op..... weet niet meer..........haha....je weet wel wie..... (en Xan ook en als Meelen dit leest weet ze ook wel met wie ik uit eten was)winnitou schreef:Was vanavond uit eten in Alkmaar. Eerst bij mijn (oud) collega in het restaurant langs om te feliciteren. Daar zat al een groot gezelschap. We waren ook uitgenodigd om mee te blijven eten (hollandse zuurkool in een thais restaurant) maar dat hebben we niet gedaan.
Leuk Win, maar wie zijn "we"?

mntj schreef:xan hoe is het met je moeder??
viel het mee.