Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en dan zo breed als de droger groot is.... Of misschien in een soort L vorm als het echt te groot zou worden....
Hoop dat jullie het niet erg vinden
Dank je
. Ik wil wel eens een tekening voor je maken als je wil? Is voor jou gratis

.
hihi

Mallow schreef:Nou gister les gehad met Clover! We moeten een kwartier naar de bak stappen. Dit ging zo.
Eenmaal daar aangekomen, lange lijnen omgebonden. Instructrice verteld hoe en wat. Aan het puberen? Dat zag ik meteen al aan die kop
Even later in de les vertelde ze dat ik meer de leiding moet gaan nemen. Clover is erg snel afgeleid, en ik moet haar echt aan het werk gaan zetten. Ik was snel bang dat ik haar teveel zou vragen, maar ze kan dit dus makkelijk handelen allemaal.
Op het begin werd ik dus door heel de bak gesleept, en naar elk groen sprietje getrokken. Maar toen ben ik streng geworden, en deed madam alles wat ik 'r vroeg! Netjes uit mn ruimte, contra stelling, schouder binnenwaarts, volte verkleinen. Niets was te gek.
Ze vond clover goed in balans, zowel lichamelijk als geestelijk. Ik ben gepromoveerd tot directeur van ons 2 mans bedrijfhihi
Op de terugweg liep clover ontzettend te sjokken, ze was kapot. Net als ik
Haar thuis weer lekker op stal gezet met wat te eten, en ze zakte nog net niet door dr beentjes haha
Over 1,5 week hebben we weer les
Zal zo even foto's uploaden

baas

, helemaal gesloopt