Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xMazzel

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:24

Tsss, en dan wilde ik zo graag op jt mad? :P

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:25

zei ik dat ik niet wilde dan?;p

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:38

Ik volgens mij 17 :))

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:40

ik hoop zoooo, dat we zon hebben :D nu even lekker hard regenen, en dan als wij zijn, heel veel zon :P

oohnee! want dan hebben veerle loes, en nog iemand, (even vergeten) regen :P dan moet het zondag maar regenen :+

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:50

_Iriss schreef:
weten jullie eigenlijk al op wat voor een paarden jullie willen? :)

een snel pony'tje/klein paardje :)
tommy zou ik heul leuk vinden!

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:00

alles weer zo'n beetje bijgelezen, het is altijd zo veeel :P
ik heb ook zin :D

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:28

sjees wat reageren jullie tam op t berichtje van Caitlin!
lijkt me idd geen fijne holterweg.. midden in die harde galop.. en dat er dan 2 afvallen, waardoor iedereen moet stoppen.. en er dus 3 pony's tussendoor glippen en doorrennen. Dat is voor die 3 niet fijn (wat cailin dus al aangaf).. maar dat zou in die groep ook een zooi zijn geweest. Brr.. ben benieuwd wie de slachtoffers zijn.

Overigens heb ik gister weer heel fijn gereden op United, die in het begin altijd kreupel loopt dus. Maar t ging al gauw stukken beter en ik zat als enige echt keirelaxt op me paardje en de rest zat te zwoegen :')
Oja ze gaan een carrousel groep maken bij ons en nou zit ik te twijfelen of ik me op zou geven. Want dat zou dan me enige les in de week worden.. en op een vast paardje.. en het is elke week keihard trainen en je moet een vervanger hebben als je een keer niet kan. En je moet dus heel lang kunnen doorzitten maar dat verschilt bij mij per paard.. En ik vind het dus vet moeilijk om te kiezen.. maar heb nog tot 7 september om me op te geven... (en het is op vrijdagavond.. argh)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:12

Als je het leuk vindt zou ik het doen! Maarja vrijdagavond is wel een beetje lastig misschien.. dat doorzitten wordt je denk ik wel beter in dan naarmate de lessen :)).

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:20

oeee niet fijn om zoiets te lezen van de holterweg, zitten toevallig 2 mensen nu op 't reelaer die ik ken, heb er eentje meteen even gesmst of het bij hun is gebeurt...
schrik hier wel van, is altijd weer kijken hoe die holterweg verloopt. wij waren vorig jaar brood en stijgbeugel riemen verloren :=

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:28

IsabelvS schreef:
Als je het leuk vindt zou ik het doen! Maarja vrijdagavond is wel een beetje lastig misschien.. dat doorzitten wordt je denk ik wel beter in dan naarmate de lessen :)).

Mjaa in principe.. heeft m'n vriend op vrijdagavond hockeytraining... dus dan is hij ook 'bezet'.
Het enige punt is dat er een damesteam is waarbij ik soms kan meespelen en die hebben ook training op vrijdag avond, maar dat weet ik niet zeker. Dus dat moet ik nog ff navragen..
Andere nadeel is dat ik dus 1 vast paard heb. En als ze mij nu zouden vragen wie ik wil, zou ik niet kunnen kiezen. Maar de eigenaar gaat zelf indelen en puzzelen, hij is dan ook de captain zeg maar. Maar alsnog, of ik dat wil opgeven, gewoon echt les op verschillende paarden? Hmm.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:44

Kan je geen proefles doen? :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:55

IsabelvS schreef:
Kan je geen proefles doen? :)

Hm het begint pas 10 september denk ik.. en dan gaan ze ook eerste paar weken kijken welke combinaties goed bij elkaar passen enzo.
Heb wel een keer eerder een carrousel mee gereden, aantal jaren terug zijn ze er mee gestopt maar voorheen hadden we elk jaar de nieuwjaarscarrousel en dan reed elk paard en elke pony mee die op de manege stond. Toen mocht ik op een eigenwijsje die alles heel spannend vindt (zie profiel). Maar dat is echt al een tijd terug.
In die tijd had je ook nog een carrousel groep, de les na mij was dat geloof ik op maandag.
Maar ik denk niet dat de eigenaar t goed vindt als ik eerst vraag of ik t mag proberen :') Mjaa vragen kan geen kwaad, maar dan moet ie wel een goede bui hebben. (Hij heeft mij ooit verweten dat ik een paard kreupel zou rijden omdat ik scheef zat oid, ben sindsdien een beetje huiverig haha-al is dat zeker al 3 jaar terug)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:55

lijkt me inderdaad vet eng, dat wat caitlin had op de holterweg :oo

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:19

PrimaDonna_ schreef:
oeee niet fijn om zoiets te lezen van de holterweg, zitten toevallig 2 mensen nu op 't reelaer die ik ken, heb er eentje meteen even gesmst of het bij hun is gebeurt...
schrik hier wel van, is altijd weer kijken hoe die holterweg verloopt. wij waren vorig jaar brood en stijgbeugel riemen verloren :=

Nou heb dus contact gehad met die jongen, het is bij zijn groep gebeurt.
Hij zit zelf op Catanzaro en was zijn eerst JT (voor catanzaro), er zijn inderdaad 2 gevallen. Catanzaro was ook heel onrustig en heeft flink staan steigeren, 1x zo erg dat hij bijna omsloeg. Ook hing zijn zadel helemaal naar rechts in de rengalop en viel hij er ook bijna vanaf, gelukkig is dat goed afgelopen maar voor die andere meiden. Bah! Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Hopelijk gaat het vandaag wel goed.

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:21

bah klinkt allemaal neit zo fijn :oo

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:23

nee indd!
ik dacht; smsen eef!
en ja hoor bleek zijn groep te zijn.
lijkt me zo k*t ook als leiding, je voelt je op zo'n moment heel verantwoordelijk en hoopt dat er geen ongelukken gebeuren.

ik weet nog dat mijn eerste jaar jt bij de andere groep ook niet goed was verlopen, er was toen een jongen met eigen paard en dat paard schrok ergens van en is er toen vandoor gegaan, die jongen is heel hard op de weg eraf gegooid en heeft de rest van de jt niet kunnen rijden vanwege een gekneusde knie.

zit er over te denken om volgend jaar met dunya te komen maar moet ik ook nog goed over nadenken en babbelen.
hij is wel 100% verkeersmak en loopt overal langs, liefst naar iets engs haha. maar moet er niet aan denken dat er ongelukken gebeuren.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:24

Oei... maar als je zadel helemaal de andere kant op kan hangen.. dan is het of geen goed zadel of niet goed aangesingeld?
Er is toch meestal een singel check voor de holterweg?
Ben toch benieuwd welke paarden dan hun ruiters eraf hebben gewerkt, de meeste paarden die hard gaan rennen kunnen niet eens bokken. Of is het in het begin gebeurd? (Neem aan dat dat steigeren van Catanzaro daar plaats vond? Dat de spanning van de andere paarden hem te veel werd?)
Oef... zal Maxime wel even waarschuwen, die wilde er miss op met trec, maarja ze heeft ook Salerno overleefd :P
Hoop trouwens dat die meiden niks hebben? Aangezien daar niks over verteld is..

Maar wat je zegt Eef (klinkt raar om dat zelf te zeggen), die leiding zal ook wel heel geschrokken zijn!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:28

Ik denk dat hij niet goed vast heeft gezeten, kan ook door het zweet komen en de warmte dat zo'n singel loser gaat zitten.
En er is altijd een check ja! Soms kan hij best eigenwijs zijn hoor en dat hij gewoon niet goed heeft gekeken.
Weet niet wanneer hij heeft gesteigerd, begreep wel op de Holterweg maar niet aan het begin of eind....

Naja als ze Salerno heeft overleefd dan kan ze Catanzaro ook wel overleven hoor haha, was sowieso zijn eerste JT dus moest het nog leren, lijkt mij alleen maar gaaf om dan erop te zitten.
Ik zat vorig jaar op Mexico en ze zou eigenlijk niet meelopen in mijn week maar ik mocht erop omdat Esther wist dat ik de JT zo met haar kon doen, heb haar toen nog bijna door de crosswei geslagen met de zweep, ze wou niet van de kudde af maar MOEST! hahahaha :o

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:30

oeh catanzaro leek mij ook leuk om jt op te doen, maar hoef nou ook weer niet om de tien meter eraf te liggen :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:33

hahahaha maar hij is er niet vanaf gevallen hè!
Dicapri die was ook soms best pittig weet ik nog hahahaha!
Ben benieuwd op wie je gaat! :D en geen peeskap verliezen hè ! :+

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:34

ja maar ik val er dan wel af haha :P

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:35

en hoop dat ik geen peeskappen meer hoef, was nogal irritant, moest ik ze telkens weer omdoen
en ik kan ze alleen maar verliezen onderweg :P

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:38

PrimaDonna_ schreef:
hahahaha maar hij is er niet vanaf gevallen hè!
Dicapri die was ook soms best pittig weet ik nog hahahaha!
Ben benieuwd op wie je gaat! :D en geen peeskap verliezen hè ! :+

maar dicapri had vorig jaar ook zo gedaan bij zijn eerste jt, steigeren en heel erg klieren.
maar bij mij steigerde die helemaal niet, dus ze krijgen het na een paar jt's ook wel door :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:39

Daarom! :)
Komt vast wel goed, ach gewoon zien op wie je gezet wordt.
Misschien wordt je wel weer op Dicapri gezet, je rijdt er je les toch ook mee..?

Ik ben me omkleden en even naar Sam toe, is hier EINDELIJK droog.

:wave:

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:43

PrimaDonna_ schreef:
Daarom! :)
Komt vast wel goed, ach gewoon zien op wie je gezet wordt.
Misschien wordt je wel weer op Dicapri gezet, je rijdt er je les toch ook mee..?

Ik ben me omkleden en even naar Sam toe, is hier EINDELIJK droog.

:wave:

ja zij vinden vast wel een leuke voor me ;)
ik rijd ook veel opdicapri ja, laatste tijd meer afwisselend ook met kelt en de jonge paarden.