Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Inderdaad, ik kan het ook niet op de RDW terug vinden. Anders zou je/men even contact met de RDW moeten opnemen om te kijken hoe of wat!
Net de verjaardag van m'n broer gevierd en die had gebak bij De Wijn gekocht, f*cking lekker maar het vult ook gigantisch!
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Inderdaad, ik kan het ook niet op de RDW terug vinden. Anders zou je/men even contact met de RDW moeten opnemen om te kijken hoe of wat!
Bedankt Liquita en Shena voor jullie reactie. Ik ga nog maar uit van 3500 kg. Dat staat ook op het rijbewijs, hoewel op de nieuwe geloof ik niet.
mntj schreef:rona had zowel met casper als met blitz winst.
casper had er hele mooie stukken bij.
en de eerste proef met blitz was super. ik voelde me helemaal groeien hihi. super trots.
ATE schreef:was alleen niet fijn terug komen mijn vader was erg ziek geworden heeft ondlasting geprugt de dokter is bij hem geweest hij heeft nu klisma gahd en een zuster heeft hem dat gegeven en verschoond
we kunnen pas morge een nachtverpleegtser vragen dus blijf ik met me broer een nachtje bij hun zodat mams ook ff kan slapen en bijtanken
! Klinkt niet goed!
Hou je jezelf ook een beetje in de gaten?

ATE schreef:was alleen niet fijn terug komen mijn vader was erg ziek geworden heeft ondlasting geprugt de dokter is bij hem geweest hij heeft nu klisma gahd en een zuster heeft hem dat gegeven en verschoond
we kunnen pas morge een nachtverpleegtser vragen dus blijf ik met me broer een nachtje bij hun zodat mams ook ff kan slapen en bijtanken

Tytje schreef:Hé Xan, die No heeft wel karakter!! Het was lekker weer vandaag. Alles goed met het gevallen kind?
LIQUITA schreef:Oh Xan, wat een boeffie. Niks ernstigs met het kind?
) En toen dacht haar pony, leuk ik ga mee

xan schreef:Tytje schreef:Hé Xan, die No heeft wel karakter!! Het was lekker weer vandaag. Alles goed met het gevallen kind?LIQUITA schreef:Oh Xan, wat een boeffie. Niks ernstigs met het kind?
Helaas het was Lisa die van Jolink afviel.
Gelukkig niets ernstigs, ze landde in een "bed van bladeren" zoals wij het noemde![]()
Ze was tijdens een lekker drafje voor het zadel terecht gekomen en wilde hem terugnemen, wat niet
zo snel lukte. Helaas gilde ze er nogal bij, en toen Jolink bijna in stap was, sjeesde No er vandoor (aangemoedigd
door haar gegil) En toen dacht haar pony, leuk ik ga mee
![]()
Dus ze is vanuit een sukkeldrafje van haar pony gevallen.
Het viel allemaal mee.
Maar ik kreeg toen die haflinger in volle galop achter mij aan.
Ha ! heeft No gedacht, Wedstrijdje ????? Leuk !!!!!!!!!!![]()
Tjemig wat een power heeft ie dan, echt wel gaaf, maar niet in deze situatie.
Dus het duurt dan ff voordat ik kan bedenken waar en hoe ik hem om moet krijgen.
Maar ook dat lukte. De haflinger ging weer in galop terug naar de rest.
Wij normaal is stap.
En erafvallen betekent TRAKTEREN, dus wij hadden lekker een ijsje.
Al met al weer een heerlijk weekend in Drenthe gehad.
Vandaag zijn we wel nat geregend, maar ach ook dat hoort erbij.
Ik heb ook vooral erg genoten van Joline. Die reed op een superleuke pony,
genaamd Catweezle !!
Ze had het helemaal naar haar zin met dat beestje. Dus ook in galop door het bos.
Fantastisch.
Want dat durfde ze vorig jaar op kamp nog niet.
Vanochtend had ze het helemaal over "boscrossen"

winnitou schreef:heerlijk om samen met je dochter een hobby te hebben, Geweldig dat ze het zo leuk vindt.
Jammer voor Lisa, hoop dat ze snel over de val heen was, wel lekker zo;n ijsje!
had Coco niet haar hart in haar keel toen het gebeurde