LIQUITA schreef:_sandra schreef:
ik weet het , ik weet het!!!!!!
Ik weet het nu ook hoor
En ben je er blait mee?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:smuidra schreef:Meelen kan je ook het weer voorspellen in België ????? Ik ga een week-endje naar Lommel met de Countryclub.......
We vertrekken vrijdag en komen zondag weer terug.
Liquita succes vrijdag. Lees het zondag pas......
Maar natuuuuuuurlijk Smuitje![]()
Komt íe..............
Verwachting voor vandaag, donderdag:
Vandaag vanuit het westen perioden met zon en meestal droog. Over het centrum en oosten is het vanmorgen eerst nog betrokken met plaatselijk lichte regen. Maxima van 19 graden in de Hoge Venen en de kust tot 23 graden in de Kempen. Er waait een zwak tot matige westenwind.
Verwachting voor vannacht:
Vanavond en vannacht wordt het het wisselend tot zwaar bewolkt met een toenemende kans op een bui. Minima rond 11 graden.
Verwachting voor morgen, vrijdag:
Morgen is het wisselend bewolkt en bestaat er kans op een enkele bui. Met maxima rond 19 graden is het frisser. Er waait een matige en langs de kust matig tot vrij krachtige westenwind.
Vooruitzichten t/m dinsdag:
Een noordwestelijke stroming zorgt voor de aanvoer van frisse Noordzeelucht en enkele buien afgewisseld door opklaringen. Maxima rond 17 graden. Na het weekend waarschijnlijk meer zon, droog en warmer.
Veel plezier in België
LIQUITA schreef:Nou, ik heb vanmorgen Liquita weer even aan de longe gehad, en dat ging naar mijn idee best goed. Ik ben toch nog erg voorzichtig, dus ik heb nog steeds geen gevoel van YES!!! Sorry, maar zo ben ik nou eenmaal. Ik juich nooit te vroeg. Maar, dit ziet er in ieder geval positief uit, en zo bekijk ik het ook.
Vraagje aan Mntj: Heb jij er kijk op of een paard aan de longe een beetje ontspannen in de rug loopt? Zo ja, zou jij eerdaags dan even mee willen kijken?? Ik heb er zelf totaal geen zicht op.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:had net vrouwtje van kleding paty aan de telefoon. ze had net inkopen gedaan. schijnt weer heele leuke dingen te hebben. ben benieuwd!!!! wij kunnen dus ook weer geld uitgeven milton b.
Alleen jullie? Of mogen wij ook geld uitgeven?

LIQUITA schreef:Enneh...heel graag gedaan hoor. Doe je ook weer mee aan de molencompetitie? want waarschijnlijk ben ik dan ook weer van de partij