Kirsten_S schreef:Action?? waar ligt dat ? ben al een tijd niet uit dit klooster gekomen dus ik weet niks meer
Tegen over de Delifrance
. In Almere stad . Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanie_B schreef:Kirsten, ga je eigenlijk ook met haar springen?

Iriis_ schreef:Leuke foto's Manon!
Zo, vandaag voor het eerst bij de Vomar gewerkt!
Vond het ENG vanochtend. Kom ik daar, zegt ie, had ik een afspraak met jou?!
Haha, maar uiteindelijk van 9 tot 3 gewerkt. Een hoop geleerd. Maar nog LANG niet alles.. En maandag moet ik al alleen staan 's avonds![]()
Najaaa, Maaik?! Wanneer werk jij volgende week? En jij Lisette?![]()

Kirsten_S schreef:claudiaaB schreef:Chantal ( die dus voor je op victor zit ) Rijd op vrijdag om 5 uur, les voor mij.
Oh echt ? Heb je der wel is zien (springen) rijden op victor ?? hoop echt dat ze hem ertussen houd, en niet te veel onderschat. Boevenpaard is het , lief kijken maar echt een racekip bij die hindernissen. Alleen niet in de lessen, hij weet dat verschil gewoon. Iedereen kijkt dan zo naar hem, moet die extra sexxy kijken en inspannen
![]()

Elja schreef:Oooo wilt iemand ook foto's van paard & mij trekken?

Dat ik er op zit achter de manege of wil je echt protret alleen van paard ?
eerst op stallion in de bak gereden, daarna geruild en toen na even in deb ak rijden zijn we naar buiten gegaan, ze was super braaf ! we hebben stuk gedraafd en gegaloppeerd en ze liep super netjes en ontspannen
verbaasd me echt
Nog even voor het eerst in de buitenbak gereden, vond ze ook helemaal niet erg, daar was ze wel iets kijkerig. Als het maandag droog is gaan we in de buitenbak rijden
stuk kleiner en rustiger, en kan ze gelijk wennen aan buiten.
Astor schreef:Lisette: Dat is zeker een deal
Je mag er zoveel mogelijk schieten als je wilt.
Ik ga dat ook zeker bij jou doen.Elja schreef:Oooo wilt iemand ook foto's van paard & mij trekken?
Ik zal van jou ook zeker foto's maken meis!
Ik probeer gewoon van iedereen foto's te maken als het me lukt!