Foto's van Vandaag!! Spullen zijn binnengekomen, me vogelkooien ook en is man van Royal Canin geweest Hebben nog niet alles opgehangen en gefotografeerd, maar dan hebben jullie vast een idee
Als eerste de 2 draadmanden die we nog gekocht hadden
De 9 hokken aan 1 kant zijn af, alleen nog glas
De vogelhokken
Katten Speeltjes (Kong/Pluche/Diverse)
Katten eet en drinkbakjes (tuigjes op de foto nog op te hangen)
Honden Speelgoed Kong/ Flostouwen Onderin voer/ drinkbakken (leukste stenen staan dan net weer niet op de foto)
Kauwartikelen Hond... Moet nog ergens koekjes planten (Komt morgen uploaden werkt niet meer)
Speelgoed hond Latex en Pluche (Komt morgen uploaden werkt niet meer)
Knaagdier flesjes/bakjes/speeltjes (Komt morgen uploaden werkt niet meer)
sambagirl
Geplaatst: 12-03-09 00:15
Ziet er goed uit Karin! Ik ben helaas genoodzaakt het voer voor de snorremansen bij de DA te halen, maar je hebt wel veel leuke andere spulletjes! Zeker een bezoekje waar!
nouwwww ik zie de eerste foto.. en de rest doet t niet.. humzz.. ik dacth.. dan kijk ik even op je hyves.. maar hyves is in onderhoudt dus kan ik ooook niet op!
ik weet niet of ik dat ga redden.. moet eerst werken.. dan ff thuis omkleden en misschien race ik dan even langs rond half 4? want moet om 6 uur autorijden
Gaaf kaar Nou heb me gister iets meegemaakt, ik was mallow zijn sokken aan het bijknippen, merk ik me toch 2 gigantische scheuren op in zijn kroonrand. Maar ik snapte er niks van, want ik dacht dat hij altijd braaf ingeschreven stond bij een hoefsmid. Want dat was wat mathilde mij verteld heeft. Dus ik hem net bellen. Heeft hij nog nooit van een Mallow gehoord . Maar hij zei dat het ook absoluut niet goed klonk. Dus hij komt nu volgende week omdat hij eerder geen tijd heeft. En jantje mag weten hoelang mallow dus al geen hoefsmid meer heeft gezien! Ik ben razend
zoo dat klinkt raar! moeten jullie je dan niet zelf inschrijven bij de hoefsmid? hoe ziet de rest van zijn hoeven r dan uit?
Mallow
Geplaatst: 12-03-09 11:05
Nee er is een hoefsmid die alle paarden doet bij ons, en dan kan je je bij hem inschrijven, en als je een andere wilt dan moet je die zelf zoeken. Maar dan betaal je natuurlijk meer voorrijkosten, omdat nu alles gedeeld wordt. Maar mallow stond dus nooit ergens ingeschreven..... Zijn andere hoeven zijn ook heel erg droog, maar nog niet gescheurd..