Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:26

Isabel: Ik zocht altijd op marktplaats of hier op bokt, je kunt ook zelf iets plaatsen, zo ben ik toen aan sam gekomen en toevallig ging sam naar dezelfde stal als dunya, dus heb er nu 2 :D

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:27

pfoeh.. ik wou dat ik nog een keertje mocht... maar helaas moet ik genieten van de foto's.... en is dat alles wat ik kan doen |( :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:28

Nou jij hebt al een topweek achter de rug :D
En die ga ik nog tegemoet!
Niet zo zeuren jij hahahaha XD

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:29

Ik had een berichtje op marktplaats en via dat heb ik al een heleboel reacties gekregen...

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:31

Ja ik ook, en uiteindelijk had ik Sam gekozen haha.

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:34

en ik Odin:P

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:23

Even iets heel anders hoor, kan het zijn dat mijn berichten "teller" op 200 blijft hangen? heb namenlijk al een héle tijd 200 berichten :P

Una

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:52

Ik ben aan mijn vorig verzorgpaard gekomen door ergens brutaal aan te bellen...
Is heel handig, want ze hadden te weinig tijd om goed na te denken en je kan een jong meisje moeilijk afwijzen :)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 21:30

maddy; komt omdat je dan bijv alleen bij HK of SK plaatst..
Die tellen nml niet mee ;)

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 21:38

hoor deze grap...

Ik ging dus met mn ouderes naar t bos, nou eigenlijk ik ging met het paard en hun zouden dan ergens met de auto komen en dan zouden we bij een restaurant waar de paarden kunnen staan wat drinken. Dat restaurant bleek dicht, vervolgens gingen we naar een groot grasveld en ik wou daar even Lizzy der hoofdstel uit doen en der halster om zodat ze kom grazen.... Door miscommunicatie had ze de hele dag niet op het land gestaan.. toen het gras dus in aantocht was wou ze echt niet meer luisteren.. in haar onrust is ze toen op de losse neusriem gaan staan

PATSBOEM! KAPOT.. echt poedersuiker dus, gelukkig met de sperriem een soort improvisatie ding kunnen maken zodat ik naar huis kon rijden, maar ik was wel echt sjaggie geworden terwijl het juist zon enorm heerlijk ritje was! Liz luisterde daarna al helemaal niet meer ( t was toen ok de terug weg) en wou alleen maar hardhardhard.. thuis gekomen veilig en wel eigenaar gebeld die was natuurlijk boos (ze zei niks maar daaraan kon ik merken dat ze boos was) maarja morgenochtend meteen maar naar de ruitersport winkel brengen want t is nar mijn mening gewoon te maken.. :j en hopenlijk kunnen ze dat een beetje snel want de eigenaar heeft ook geen oud hoofdstel.. :(

zo.. lekkere avond he :D heb wel heerlijk gegalopeerd en het bos verkent maar is dan toch vervelend zo'n afloop

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 21:42

hmm das balen.
Kan je niet beter een nieuwe neusriem kopen?

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 21:45

nee ze heeft een hoge die dus vast zit aan t bak en kopstuk.. zou dan dus een heel nieuw hoofdstel moeten kopen.. op zich hoeft er alleen maar een riempje wat dus daar aanzit vast gemaakt worden en t riempje wat onder de kin zit moet nieuw ..

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 21:48

Hmm oke..
Nja ik hou zelf niet zo van repareren aangezien de kans groot is dat het snel weer los schiet :+

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:03

Ja is idd zo.. maar t is best een duur hoofdstel dus ga t eerst maar gewoon proberen te laten maken.. en als dat echt niet kan tjah dan zal ik er toch aan moeten geloven :P

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:14

ja heb alles al gedaan wat jullie zeggen :P ik ga maar een keer een nieuwe op marktplaats zetten want die andere is echt al van lang geleden :P

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:15

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 07:25

Kan je niet bij je zus op stal rond vragen? Of op maneges oid?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 07:31

ik ben weer werken :wave: !
Aju

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 08:39

Goedemorgen :D

Oee balen zeg Marie dat het zo heeft moeten aflopen!
Nou, hopen dat ze het hoofdstel kunnen maken, vast wel :)

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:56

ben net terug van lizzy en heb alleen een nieuwe neusriem hoeven kopen, was maar 10 euro minder dan de reparatie dus dan kan ik toch beter gewoon een nieuwe nemen.. Die oude was dan toch niet helemaal goed geweest. Heb wel meteen lekker kunnen rijden ben even zonder zadel maar wel met dekje en dekensingel gaan rijden en ze liep best oke ik let nu vooral goed op dat ze tussen twee teugels loopt en ook echt recht loopt en dus niet tegen de wand plakt :nj hoofdstel was een beetje groot maar heb gaatjes bij gemaakt en nu is ie goed, t is wel een kieffer neusriem das wel mooie kwaliteit

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:44

ja nja die stal van me zus is echt een uitzondering van marie want er zijn heel veel dressuur matige mensen die echt veel wedstrijden rijden dus die hebben niks aan mij :P maar ja ik had het ook op mijn manege aan mijn juf gevraagd ze zei wel dat ze bleef kijken enzo alleen dat ze nu niemand wist .. :P Maar ja nja.. ik blijf maar gewoon op mp en bokt kijken :D

wat is btw de afkortingen oid? :P

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:50

weetje wat ik zou doen Isabel, gewoon ergens waar je een pony in de wei ziet staan ofzo, gewoon aanbellen :P
Nouja dat zou ïk niet doen want daar ben ik veel te verlegen voor, maar ik bedoel maar zo zou je het eigenlijk moeten doen :+

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:57

Hahahaha ik wou dat vroeger altijd doen, maar vond dat toch altijd beetje raar staan, naja als jij daar lef voor hebt moet je het gewoon doen ;)

Isabel: Ik begrijp je zin: wat is btw de afkortingen oid??? wat bedoel je hiermee haha?

Marie: Okeeu nou fijn dat het allemaal goed is gegaan ! :)
Over Kieffer gesproken, een vriendin van mij die reed een paard en die had een heel nieuwe Kieffer hoofdstel gekregen, ging de eigenaresse rijden, moest ze galloperen, wat gebeurt er, schiet 1 van haar teugels los, bleek dat zo'n gespje helemaal niet goed sluiten, echt levensgevaarlijk, ze had gewoon nog 1 teugel in haar hand. Ook liet het leer helemaal los na 1 week ofzo, echt slecht. Ze is toen meteen terug gegaan en heeft toen een andere gekregen. Zo zie je dat het merk niet zoveel wil zeggen, ik heb zelf een HH hoofdstel, ding ziet er nog super uit en nog helemaal geen problemen mee gehad, had hem gekocht van een vriendin en bij haar was hij 45 euro, best goedkoop voor een hoofdstel...

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:19

@Isabel oid is toch of iets dergelijks?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:25

o ik heb hem nu door hahaha.

oid= of iets dergelijks ;)

VANAVOND NAAR U2 :):)