Als je toch blijft slapen en de volgende dag niks hoeft....
partieeee Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lijpie ging ff flink aan de bok door Plato en volgens mij vind ie whellody en Releste wel leuk, gas ging er telkens op als ik achter een van beide reed
. Hij liep iig lekker door, haha! Oja Jo, Rik had even de oude beugelriemen gebruikt met rijden en die heeft ie over de kastdeur gegooid dus dan weet je dat die los liggen in de kast. En de kar is weer eens omgegaan (deze keer niet Wil maar Ed, haha lekkere actie weer altijd van die paarden) dus het is weer een beetje zooitje, sorry!
) anders wordt je gek van de andere mensen om je heen.
Angelkisssss schreef:New had 't even in z'n kop gisterLijpie ging ff flink aan de bok door Plato en volgens mij vind ie whellody en Releste wel leuk, gas ging er telkens op als ik achter een van beide reed
. Hij liep iig lekker door, haha! Oja Jo, Rik had even de oude beugelriemen gebruikt met rijden en die heeft ie over de kastdeur gegooid dus dan weet je dat die los liggen in de kast. En de kar is weer eens omgegaan (deze keer niet Wil maar Ed, haha lekkere actie weer altijd van die paarden) dus het is weer een beetje zooitje, sorry!
Carnavallen vind ik alleen leuk als je wel kan drinken (en dan best een beetje veel) anders wordt je gek van de andere mensen om je heen.

xXmaaikieXx schreef:carnavallen is leukkk!!
vind t egt helemaal top!..
ik ga vanaf mn 14de elk jaar naar de schelft, maar dit jaar alles uitverkocht!mn broertje heeft er 3 uur voor in de rij gestaan. baal er egt van!..dus ik denk dan ga ik naar de zilk, maar ik hoor dat daar ook alles is uitverkocht..weet egt niet wat ik nu moet doen want ik MOET egt carnavallen!
xXmaaikieXx schreef:ben er ook net achter dat mijn zadel weer heel erg verkeerd ligt! hij liep gister en eergister niet goed, dus ik had er maar even een gelpad onder gedaan vandaag en nu loopt ie wel goed en t komt duidelijk bij bij t zadel vandaan bij zijn schoft..weet niet wat ik er nu weer mee moet hoor..drunens ruiterhuis maar bellen, want heb t zadel pas een maand???
xXmaaikieXx schreef:ben er ook net achter dat mijn zadel weer heel erg verkeerd ligt! hij liep gister en eergister niet goed, dus ik had er maar even een gelpad onder gedaan vandaag en nu loopt ie wel goed en t komt duidelijk bij bij t zadel vandaan bij zijn schoft..weet niet wat ik er nu weer mee moet hoor..drunens ruiterhuis maar bellen, want heb t zadel pas een maand???

JoNew schreef:Haha die New! Ben zo blij dat hij zo goed in zijn vel zit de laatste tijd! Kan me toch niet voorstellen dat t door dat halve killotje sport bix per dag komt, maar t lijkt er wel op!
Vind die beugelriemen wel! Dacht dat annita laatst nieuwe had gekocht.. Enne kan je me karretje dan niet even opruimen
_Rijkie_ schreef:xXmaaikieXx schreef:carnavallen is leukkk!!
vind t egt helemaal top!..
ik ga vanaf mn 14de elk jaar naar de schelft, maar dit jaar alles uitverkocht!mn broertje heeft er 3 uur voor in de rij gestaan. baal er egt van!..dus ik denk dan ga ik naar de zilk, maar ik hoor dat daar ook alles is uitverkocht..weet egt niet wat ik nu moet doen want ik MOET egt carnavallen!
De Zilk nu al uitverkocht???
Djeez!