Stal Jasper goes Almelo.... oladiye oladiyo [dl 2]

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:05

niet zoveel of niet ;)

Als je toch blijft slapen en de volgende dag niks hoeft.... O:) :):) *\o/* partieeee

_Rijkie_

Re: Stal Jasper goes Almelo.... oladiye oladiyo [dl 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:09

Zelfs dan vind ik het vreselijk :o

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:14

Ik probeer Jo niet te ontmoedigen :D

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:20

Sorry :D

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:26

Thanx Belin!

Nou ik hou de moed erin hoor. Volgens mij vindt ik t wel leuk!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:58

New had 't even in z'n kop gister 8)7 Lijpie ging ff flink aan de bok door Plato en volgens mij vind ie whellody en Releste wel leuk, gas ging er telkens op als ik achter een van beide reed := . Hij liep iig lekker door, haha! Oja Jo, Rik had even de oude beugelriemen gebruikt met rijden en die heeft ie over de kastdeur gegooid dus dan weet je dat die los liggen in de kast. En de kar is weer eens omgegaan (deze keer niet Wil maar Ed, haha lekkere actie weer altijd van die paarden) dus het is weer een beetje zooitje, sorry!

Carnavallen vind ik alleen leuk als je wel kan drinken (en dan best een beetje veel :o ) anders wordt je gek van de andere mensen om je heen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:37

Zo werkdag zit er weer op, ik ga naar de woeste pownie!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:01

Haha die New! Ben zo blij dat hij zo goed in zijn vel zit de laatste tijd! Kan me toch niet voorstellen dat t door dat halve killotje sport bix per dag komt, maar t lijkt er wel op!

Vind die beugelriemen wel! Dacht dat annita laatst nieuwe had gekocht.. Enne kan je me karretje dan niet even opruimen :D

xXmaaikieXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:42

carnavallen is leukkk!!
vind t egt helemaal top!..
ik ga vanaf mn 14de elk jaar naar de schelft, maar dit jaar alles uitverkocht!mn broertje heeft er 3 uur voor in de rij gestaan. baal er egt van!..dus ik denk dan ga ik naar de zilk, maar ik hoor dat daar ook alles is uitverkocht..weet egt niet wat ik nu moet doen want ik MOET egt carnavallen!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:42

Angelkisssss schreef:
New had 't even in z'n kop gister 8)7 Lijpie ging ff flink aan de bok door Plato en volgens mij vind ie whellody en Releste wel leuk, gas ging er telkens op als ik achter een van beide reed := . Hij liep iig lekker door, haha! Oja Jo, Rik had even de oude beugelriemen gebruikt met rijden en die heeft ie over de kastdeur gegooid dus dan weet je dat die los liggen in de kast. En de kar is weer eens omgegaan (deze keer niet Wil maar Ed, haha lekkere actie weer altijd van die paarden) dus het is weer een beetje zooitje, sorry!

Carnavallen vind ik alleen leuk als je wel kan drinken (en dan best een beetje veel :o ) anders wordt je gek van de andere mensen om je heen.

Releste is natuurlijk ook gewoon heel leuk !! :D

Ik hoorde Plato al tekeer gaan achter me maar moppie regeerde niet eens :+:

xXmaaikieXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:43

ben er ook net achter dat mijn zadel weer heel erg verkeerd ligt! hij liep gister en eergister niet goed, dus ik had er maar even een gelpad onder gedaan vandaag en nu loopt ie wel goed en t komt duidelijk bij bij t zadel vandaan bij zijn schoft..weet niet wat ik er nu weer mee moet hoor..drunens ruiterhuis maar bellen, want heb t zadel pas een maand???

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:43

xXmaaikieXx schreef:
carnavallen is leukkk!!
ik ga vanaf mn 14de elk jaar naar de schelft, maar dit jaar alles uitverkocht!mn broertje heeft er 3 uur voor in de rij gestaan. baal er egt van!..dus ik denk dan ga ik naar de zilk, maar ik hoor dat daar ook alles is uitverkocht..weet egt niet wat ik nu moet doen want ik MOET egt carnavallen!

De Zilk nu al uitverkocht???

Djeez!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:44

xXmaaikieXx schreef:
ben er ook net achter dat mijn zadel weer heel erg verkeerd ligt! hij liep gister en eergister niet goed, dus ik had er maar even een gelpad onder gedaan vandaag en nu loopt ie wel goed en t komt duidelijk bij bij t zadel vandaan bij zijn schoft..weet niet wat ik er nu weer mee moet hoor..drunens ruiterhuis maar bellen, want heb t zadel pas een maand???

Meen je niet???

Balen joh!!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:48

xXmaaikieXx schreef:

Meteen bellen!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:49

Ja idd!!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 13:52

xXmaaikieXx schreef:

Na een maand is het vrij normaal dat een nieuw zadel wat gaat vormen.
Dus idd even bellen en je probleem voorleggen.
Vraag me alleen af of je er nu wel mee door moet rijden met dit zadel?
Lekker zonder zadel... net als de kids op Shanty :+

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:53

Drukke avond vanaaf... Donderdag is drukke dag op de weg, naar de kapper, boodschappen doen en paardje rijden :D

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:53

Ja zou ook bellen! Lijkt me niet dat een zijn rug binnen een maand opeens veranderd is..

Heb nog een plekje vrij hoor in de hotelkamer!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:54

Ik ben ook zooooooo blij dat mijn zadel op Releste ook zo top ligt :)
Echt een fijn zadel is het :j

xXmaaikieXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:04

zo gebeld..mensen zijn daar zo super aardig! hoe boos je ook bent je kan niet boos op ze worden..heb t allemaal even uitgelegd en de man die zadel heeft gepast belt morgen terug.
ik vond al toen ik t zadel kocht dat ie best strak zat naast zijn schoft, maar hij zei dat dit moest omdat het zadel anders ging schuiven..maar if is nu wel stuk meer spieren aant ontwikkelen daar, maar nu ligt ie dus al na een maand niet goed meer!
ik rijd nu maar even verder met gelpad omdat ie dan wel goed loopt en nergens last van heeft..wat een gekloot weer!

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:21

Talida schreef:
Ik vind het echt vreselijk.

Haha met een hele groep in het zuiden van het land is het wel leuk. Niet te vergelijken met carnaval hier!
Ik heb niet zoveel met carnaval maar daar met een hele groep vond ik het wel leuk toen.

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:23

JoNew schreef:
Haha die New! Ben zo blij dat hij zo goed in zijn vel zit de laatste tijd! Kan me toch niet voorstellen dat t door dat halve killotje sport bix per dag komt, maar t lijkt er wel op!

Vind die beugelriemen wel! Dacht dat annita laatst nieuwe had gekocht.. Enne kan je me karretje dan niet even opruimen :D

Die van mijn zijn ook nieuw, geen idee waarom hij die van jouw wilde lenen!? Nog niets van mee gekregen ...........

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:25

_Rijkie_ schreef:
xXmaaikieXx schreef:
carnavallen is leukkk!!

De Zilk nu al uitverkocht???

Djeez!

Mijn baas zit in de raad van elf en in het bestuur en zijn al maanden van te voren daar mee bezig! Die wordt helemaal blij als de carnaval begint en kan het over niets anders meer hebben dan..........

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:28

Balen Maaikie.... wel fijn dat hij het op komt lossen.
En fijn dat het niet iets anders is ;)

Ik vind carnaval denk best leuk, heb het nooit echt meegemaakt maar ik ben altijd wel in voor een feestje }:0

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 14:31

Annita, is weer wat anders dan huilen om zijn exvrouw O:)