Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tytje

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:08

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:
ZO!!! Tytje, dat klinkt geweldig!!! Waar?........als ik zo vrij mag zijn Knipoog .

Morgen begint het programma van Gordon "Gillend naar Huis" . Ben benieuwd wanneer we jullie gaan zien Hyper! .

Ja,joh ik ook,En wat denk je Marc wilde dat ik het op nam,zodat ie het ook kon kijken als hij thuis kwam van een week weg met de vrachtwagen.

OO, dat vind ik leuk om te horen, ik mocht Marc graag.

Lin, nog van harte gefeliciteerd!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:10

ATE schreef:
Tytje schreef:
Meelen, een hele fijne vakantie. Een heerlijke tijd om te gaan.
Wat leuk die oude foto's Liquita.
Spannend, wij gaan morgen een huis bekijken met heel veel grond, zodat de paardjes bij ons komen wonen...

spannend tytje hebben jullie je huis nu te koop staan ?????????? volgens mij zie je dat als je de denuit brug oprijd

Nee, ons huis staat nog niet te koop. Ons huis zie je niet vanaf de Den Uil brug. Ons huis zit bijna aan de Zuiddijk vast. Ik vind het wel weer super spannend.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:16

Tjemig tytje, dat zal een hele verandering worden.
Wij wachten (denk ik allemaal) ook in spanning af of het wat wordt voor jullie.
Petra, voor jou ook voor vandaag dan maar weer veel beterschap, en die oude foto's zijn leuk. Vooral die van jou als klein meisje.
Linde, ik ben heel benieuwd naar je nieuwe coupe. En nu maar hopen dat ze je zadel goed kunnen maken.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:22

Gister had ik het rustig op mijn werk, dus heb ik lekker gespijbeld. Ik ben naar stal gegaan en heb NoNo lekker buiten gezet, samen met Nickelson. Die 2 hadden een lol samen. Alletwee lekker op de achterbenen, en maar om elkaar heen dansen, of alletwee lekker gaan liggen rollen. Het regende wel, dus toen we ze binnenhaalde zagen ze er niet uit Haha! maar ze hebben het wel even lekker gehad. Ondertussen had ik de stal gedaan.
En gisteravond zijn wij lekker met z'n 4-en uit eten gegaan in Amsterdam.
Dadelijk maar weer eens lekker gaan rijden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:10

Oja, Xan...waren jullie gisteren niet zo veel jaar (weet ff niet meer hoeveel) getrouwd?????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:18

Ik voel me nog niet helemaal top, maar ga straks wel werken. Ik heb avonddienst en we staan al met z'n 2en (ipv 3) dus ik kan onmogelijk thuis blijven. Nu nog even rustig aan doen, ik hoef pas om half 4 te beginnen. "Gelukkig" hoef ik niet naar Liquita, die wordt lekker verzorgd door Juul.
Ik ga nu maar even wat aan de website van Veldt doen Pling . Tot laters misschien Doei! .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:39

Hallo luitjes, hier ben ik dan vanuit de hotelkamer. We hebben hier draadloos i-net en we hebben de laptop mee hahaha.
Het is hier geweldig weer, hebben net lekker buiten ontbeten. Gisteren was een dag die we niet snel vergeten zullen. I.p.v. kwart over drie werden we om 4 uur opgehaald, dus stonden we maar in de regen te wachten. Onderweg moest de chauffeur zich nog aan z'n rijtijden houden en moest dus ook nog een half uur pauze houden. En we waren al zo laat.....en toen nog file file en nog eens file. We waren met z'n drietjes in de touringcar...wij en de chauffeur. Hij wilde wel een peukie roken, vroeg of we daar bezwaar tegen hadden. Natuurlijk niet, als wij dat dan ook mogen whahaha. Net op tijd op Eindhoven aangekomen, gauw inchecken. Had Ron nog een foutje gemaakt met reserveren. De reservering voor mij stond op Tesselaar-Bersee en in mijn paspoort staat alleen Bersee. Zou ik 150,= euro moeten betalen om dat om te zetten, maar uiteindelijk mocht ik toch mee. (Ron z'n plannetje mislukt hihihhi) De vlucht ging lekker snel, we waren hier om half één. Toen stonden we niet op de lijst om naar het hotel gebracht te worden, ook weer wat. Uiteindelijk zijn we gratis met een taxi gebracht. Mazzel want dan hoefden we niet alle hotels af om de anderen af te zetten.
Het was dus een dag waar alles fout ging wat er maar fout kon gaan. Maar we hebben in luxe gereisd, en zijn op plaats van bestemming.
We gaan nu lekker naar het strand en wat water halen en zo.
Spreek jullie gauw weer, en Petra beterschap meid.
Doei doei tot Bokt Koe

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 11:16

Lekker dat jullie er zijn Meelen, en nu alleen maar genieten....heerlijk Cool !!! Op de terugweg (nog niet aan denken hoor) gaat het allemaal sneller Ja .

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:20

meelen schreef:
Hallo luitjes, hier ben ik dan vanuit de hotelkamer. We hebben hier draadloos i-net en we hebben de laptop mee hahaha.
Het is hier geweldig weer, hebben net lekker buiten ontbeten. Gisteren was een dag die we niet snel vergeten zullen. I.p.v. kwart over drie werden we om 4 uur opgehaald, dus stonden we maar in de regen te wachten. Onderweg moest de chauffeur zich nog aan z'n rijtijden houden en moest dus ook nog een half uur pauze houden. En we waren al zo laat.....en toen nog file file en nog eens file. We waren met z'n drietjes in de touringcar...wij en de chauffeur. Hij wilde wel een peukie roken, vroeg of we daar bezwaar tegen hadden. Natuurlijk niet, als wij dat dan ook mogen whahaha. Net op tijd op Eindhoven aangekomen, gauw inchecken. Had Ron nog een foutje gemaakt met reserveren. De reservering voor mij stond op Tesselaar-Bersee en in mijn paspoort staat alleen Bersee. Zou ik 150,= euro moeten betalen om dat om te zetten, maar uiteindelijk mocht ik toch mee. (Ron z'n plannetje mislukt hihihhi) De vlucht ging lekker snel, we waren hier om half één. Toen stonden we niet op de lijst om naar het hotel gebracht te worden, ook weer wat. Uiteindelijk zijn we gratis met een taxi gebracht. Mazzel want dan hoefden we niet alle hotels af om de anderen af te zetten.
Het was dus een dag waar alles fout ging wat er maar fout kon gaan. Maar we hebben in luxe gereisd, en zijn op plaats van bestemming.
We gaan nu lekker naar het strand en wat water halen en zo.
Spreek jullie gauw weer, en Petra beterschap meid.
Doei doei tot Bokt Koe

Je maakt wat mee. Als de rest nu maar goed gaat. Geniet er maar lekker van. Hier is het al herfst aan het worden....

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 13:53

En Tytje.....zijn jullie al wezen kijken???? (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Schijnheilig )

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:57

Ben ook reuze benieuwd Tytje!Foto`s van de buitenkant zagen er super uit.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:00

Vanmiddag tijdens het rijden brak me stijgbeugelriem van dat leenzadel Boos! zat net in draf.Ik dacht he wat voel ik nou??
Ja hoor daar lag hij in het zand!!!
Nou gelukkig heb ik me eigen stijgelbeugels nog,die had die man van Divoza eraf gehaald.Hopen dat ik me zadel snel terug krijg hier word ik niet vrolijk van. Haha!

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:58

Nicole1995 schreef:
Vanmiddag tijdens het rijden brak me stijgbeugelriem van dat leenzadel Boos! zat net in draf.Ik dacht he wat voel ik nou??
Nou gelukkig heb ik me eigen stijgelbeugels nog,die had die man van Divoza eraf gehaald.Hopen dat ik me zadel snel terug krijg hier word ik niet vrolijk van. Haha!

Jij gaat lekker zo. Een beetje een brokkenpiloot. Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog
Je kan ook zonder beugels rijden hoor. Grardus zegt "die zijn er alleen om op te stijgen"".... Haha! Haha! Haha! Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:07

hahahahahaha ja je heb gelijk smuidra

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:07

tytje ik ben ook niet nieuwschierig hoor maar hoe was het ??????????????

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:21

smuidra schreef:
Nicole1995 schreef:

Jij gaat lekker zo. Een beetje een brokkenpiloot. Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog
Je kan ook zonder beugels rijden hoor. Grardus zegt "die zijn er alleen om op te stijgen"".... Haha! Haha! Haha! Haha!

Hahahha Knipoog Nou ik rij toch lekkerder met hoor!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:51

FF Gordon kijken met gillend naar huis heb je nog niet gezien Tytje!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:39

Het is rustig hier,zitten jullie allemaal tv te kijken?Nou ja ga ik ook maar weer tv kijken.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:44

LIQUITA schreef:
En Tytje.....zijn jullie al wezen kijken???? (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Schijnheilig )

ATE schreef:
tytje ik ben ook niet nieuwschierig hoor maar hoe was het ??????????????

En ik ben totaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig Bloos

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:45

Nicole1995 schreef:
Het is rustig hier,zitten jullie allemaal tv te kijken?Nou ja ga ik ook maar weer tv kijken.

Hi, Lin, ik zit hier ook hoor Haha! Haha! Maar heb wel de tv aan.
Is gillend naar huis al afgelopen dan ?????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:46

LIQUITA schreef:
Oja, Xan...waren jullie gisteren niet zo veel jaar (weet ff niet meer hoeveel) getrouwd?????

Ja 16 jaar alweer, maar ze zijn voorbij gevlogen hoor. We gaan voor de volgende 16 Haha! Haha! Haha!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:49

Hoi Meelen, wat een gedoe zeg.
Maar nu zit je lekker in het zonnetje (hoop ik voor je).
Hier is de herfst begonnen en zitten we met lange broek, kousen en vesten aan. Belachelijk gewoon. Maar helaas niets aan te doen.
Geniet ze daar en doe de groeten aan Ron.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:50

Ik heb winnitou al een tijdje niet meer gezien.
Ben heel benieuwd hoe het met haar nieuwe baan is.
Ik denk dat ze het flink druk heeft.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:00

xan schreef:
LIQUITA schreef:

Ja 16 jaar alweer, maar ze zijn voorbij gevlogen hoor. We gaan voor de volgende 16 Haha! Haha! Haha!

16 jaar jeetje wat een tijd he had het ook wel willen meemaken maar helaas alsnog van harte Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:01

winnie waar zit je ???? heb je naar je zin op de nieuwe baan?????