Nataschaa schreef:Ik heb vreetkick ! En dat is niet koewl !!
jij ook al?? ben hier gewoon in me eentje de snoepmachine aan het punderen.. de zakjes chips en lions vliegen me om de oren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nataschaa schreef:Ik heb vreetkick ! En dat is niet koewl !!
jij ook al?? ben hier gewoon in me eentje de snoepmachine aan het punderen.. de zakjes chips en lions vliegen me om de oren
DenK4ever schreef:Nataschaa schreef:Ik heb vreetkick ! En dat is niet koewl !!jij ook al?? ben hier gewoon in me eentje de snoepmachine aan het punderen.. de zakjes chips en lions vliegen me om de oren
DenK4ever schreef:Nataschaa schreef:Ik heb vreetkick ! En dat is niet koewl !!jij ook al?? ben hier gewoon in me eentje de snoepmachine aan het punderen.. de zakjes chips en lions vliegen me om de oren

Of is di een hele domme vraag?
(Iris
)
Annie_ schreef:Saaaabrieen, waarmee moet je me helpen dan?!Of is di een hele domme vraag?
![]()
(Iris
)
Nataschaa schreef:Liisette_ schreef:Hallow!![]()
Zo, ik ben gewoon al vanaf 7 uur aan het leren!
En nu ga ik weer even verder!
Zoo goed bezig !!
Hoe ging je toets ?
Heeft iemand je nog box drie kunenn uitleggen ? & werd het gevraagd ?
)
DenK4ever schreef:Annie_ schreef:Saaaabrieen, waarmee moet je me helpen dan?!Of is di een hele domme vraag?
![]()
(Iris
)
Irissssssssssssssssssssssssssssssss! jij moet even spionnetje zijn voor mij als je dat wilt
Annie_ schreef:Vertel![]()
Nataschaa schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb een nieuw persoonlijk gedeelte in mijn profiel, eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden !.
Ken je toevallig Maartje ? Maartje L ? Als het goed is zit zij ook op het twee talig onderwijs in de eerste klas..
. Liisette_ schreef:Nataschaa schreef:
Zoo goed bezig !!
Hoe ging je toets ?
Heeft iemand je nog box drie kunenn uitleggen ? & werd het gevraagd ?
Vet goed!![]()
Nee, niemand kon het me uitleggen!![]()
En volgens mij werd het niet gevraagd tenminste zover ik weet! ..(klinkt echt heel dom![]()
)
Maar net Duitse se gehad..![]()
Moest een duitse brief schrijven.
Ging opzich wel goed, behalve dat me leraar & mentor gingen smoezen over mijn brief..
Toen kwam me mentor nog naar me toe, weet je zeker dat je dit goed hebt....Echt op zo''n toon...Blegh, maar hij ging wel goed!
Emmaa_ schreef:Nataschaa schreef:
Ken je toevallig Maartje ? Maartje L ? Als het goed is zit zij ook op het twee talig onderwijs in de eerste klas..
Daar zit ik bij in de klas.
Nataschaa schreef:Emmaa_ schreef:Maargoed, speciaal voor Kirsten zal ik morgenavond iets nieuws maken, mét meer witregels
. Ik sloop dus weer mijn profiel omdat ik er meer witregels tussen ga zetten
.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
JE MOET HET LATEN !!
Drie man vinden het mooi, en een iemand (die altijd wat heeft) die vind het niet mooi! Dan ga je het toch niet veranderen ?!?!
Ik ZWEER je als je morgen een ander profiel hebt dan kraak ik hem zooo helemaal dood, en die daarna ook weer ! Zodat je de rest van je leven profielen aan het maken bent!
Dus als ik jou was zou ik hem maar lekkr laten !
En daarbij, ik weet wanneer je rijd !
.
Nataschaa schreef:Emmaa_ schreef:
Daar zit ik bij in de klas.
Okee, vind je dr aardig ? Of ga je niet echt met dr om ?
. Nataschaa schreef:Liisette_ schreef:
Vet goed!![]()
Nee, niemand kon het me uitleggen!![]()
En volgens mij werd het niet gevraagd tenminste zover ik weet! ..(klinkt echt heel dom![]()
)
Maar net Duitse se gehad..![]()
Moest een duitse brief schrijven.
Ging opzich wel goed, behalve dat me leraar & mentor gingen smoezen over mijn brief..
Toen kwam me mentor nog naar me toe, weet je zeker dat je dit goed hebt....Echt op zo''n toon...Blegh, maar hij ging wel goed!
Oh, dat is wel een beetje minder.. Was je niet de datum en plaasten en adressen vergeten ?
Alles netjes links ?

Liisette_ schreef:Nataschaa schreef:
Oh, dat is wel een beetje minder.. Was je niet de datum en plaasten en adressen vergeten ?
Alles netjes links ?
Alles links.
Datum en adressen goed.
Kan je goed duise teksten lezen ? Nataschaa schreef:Liisette_ schreef:
Alles links.
Datum en adressen goed.
Hum.. Jammer, maar het komt vast wel goed !Kan je goed duise teksten lezen ?