Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:na die verhoging stalling ga ik niet naar de winkel hahahahahahaha
ATE schreef:gaan we erik helpen met de afwas
xan schreef:ATE schreef:na die verhoging stalling ga ik niet naar de winkel hahahahahahaha
Ik hoorde van Til dat er een brief was gekomen.
Ze gaat hem mij nog faxen, dan was ik ook op de hoogte zei ze.
Ik ben nu wel heel benieuwd. Is het heel ernstig ?????
LIQUITA schreef:ATE schreef:gaan we erik helpen met de afwas
Vindt hij een HEEL goed plan
. Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken. Daniellee_ schreef:VEEEEEEEEEEEEEL PLEZIER ALLEMAAL OP KAMPP!!!!

Of is het gewoon zo gezellig met Erik in de keuken ? LIQUITA schreef:Wat ik NOG het ergste vind, dat er bij mij ook een brief bij zat dat ik een achterstand heb in het betalen van m'n stalling. En weet je om welke periode het gaat SEPTEMBER 2007. Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken.
xan schreef:Dank je Liquita voor de link.
Heb hem even gelezen. Ik wist wel dat het strooisel er erg hard door heen ging. En tja 20 euries is idd (denk ik) zo'n beetje de prijs van de regenbroek.
Kun je met afwassen je geld terugverdienenOf is het gewoon zo gezellig met Erik in de keuken ?
Daniellee_ schreef:VEEEEEEEEEEEEEL PLEZIER ALLEMAAL OP KAMPP!!!!

LIQUITA schreef:Wat ik NOG het ergste vind, dat er bij mij ook een brief bij zat dat ik een achterstand heb in het betalen van m'n stalling. En weet je om welke periode het gaat SEPTEMBER 2007. Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken.

Daniellee_ schreef:VEEEEEEEEEEEEEL PLEZIER ALLEMAAL OP KAMPP!!!!

xan schreef:LIQUITA schreef:Wat ik NOG het ergste vind, dat er bij mij ook een brief bij zat dat ik een achterstand heb in het betalen van m'n stalling. En weet je om welke periode het gaat SEPTEMBER 2007. Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken.
Zullen we even in de dikke van dalen zoeken naar de betekenis van achterstand ??
Kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt.
want ik heb geen zin om het mee te nemen op kamp (past niet meer in de koffer, hihi). Het komt daarna wel weer!!! 
ATE schreef:wil de beste kamer![]()
![]()
![]()
over kamp xan schreef:ATE schreef:wil de beste kamer![]()
![]()
![]()
hahaha bedoel natuurlijk bij Veldt
Ha, Ria ziet je aankomen om 7.00 uur. Dan heeft ze nog niets eens haar muziek aan