Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Rox is kreupel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fryskhynders schreef:kun je hem niet meenemen naar de manege dan??
en ben je de rest van de tijd vrij? dat je daar tijd voor hebt

fallenangel3 schreef:fryskhynders schreef:kun je hem niet meenemen naar de manege dan??
ze gaan 13 juli weg... dus dan heb ik vakantie. Verder werk ik maar één dag in de week en heb dus vrijgevraagd! Maar ik ga echt paardrijden niet afzeggen!
Ik vind het heel fijn dat de hond bij mij blijft... want anders is het hier helemaal leeg maar ik zeg nooit paardrijden af! Ik ga echt niet op de bank zitten terwijl ik op een paard zou kunnen zitten.
De hond kan niet mee naar de manege. Hij wordt standaard aangevallen, ik weet niet wat dat is. En dat kan ik natuurlijk ook niet maken, niet naar hem toe maar ook niet naar de manege toe. Wat moet ik zeggen, let op mijn hond ik ga rijden!![]()
Mijn hond is een echte neuroot. Als hij alleen is gaat hij jodelen en blaffen. En die hufter van hiernaast die belt dan de politie
Kirsten_S schreef:fryskhynders schreef:kun je hem niet meenemen naar de manege dan??
ze gaan 13 juli weg... dus dan heb ik vakantie. Verder werk ik maar één dag in de week en heb dus vrijgevraagd! Maar ik ga echt paardrijden niet afzeggen!
Ik vind het heel fijn dat de hond bij mij blijft... want anders is het hier helemaal leeg maar ik zeg nooit paardrijden af! Ik ga echt niet op de bank zitten terwijl ik op een paard zou kunnen zitten.
De hond kan niet mee naar de manege. Hij wordt standaard aangevallen, ik weet niet wat dat is. En dat kan ik natuurlijk ook niet maken, niet naar hem toe maar ook niet naar de manege toe. Wat moet ik zeggen, let op mijn hond ik ga rijden!![]()
Mijn hond is een echte neuroot. Als hij alleen is gaat hij jodelen en blaffen. En die hufter van hiernaast die belt dan de politie
kan je dan niet een trekriem omdoen? en dan snel naar huis gaan ofzo!?
Maar je moet hem eigenlijk op curcus doen om het af te leren want dat kan echt niet
. Mijn hond is dertien en doof! Hoe wil je het af gaan leren? Daarnaast doet hij het als hij alleen thuis is, dus cursus heeft ook weinig nut.
het kan toch met gebaren? kan je hem niet bezighouden met zo'n bal met dat gat waar je dan iets lekkers in doet ofzo? (weet de naam effe niet
)
hij heeft wel andere speeltjes maar niet zo een bal, denk niet dat hij het snapt. Mijn tante had er wel ooit eentje, kijken of ze die nog heeft.
) Kirsten_S schreef:ohh dan is het wel een probleem ?het kan toch met gebaren? kan je hem niet bezighouden met zo'n bal met dat gat waar je dan iets lekkers in doet ofzo? (weet de naam effe niet
)
. Haha.

goed hoor zo zo Iriis_ schreef:Komt wel weer goed hoor![]()
Elk paard is wel een keer kreupel! Ze een hartstikke sterk paaard![]()
Maarja, net weer heeerlijk met Valentino gereden, daarna met Jastrade gedanst (hè An) Ik ben nu een échte Jas ruiter![]()
Mwhaahha
!
! Egt lekker!
fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:ohh dan is het wel een probleem ?het kan toch met gebaren? kan je hem niet bezighouden met zo'n bal met dat gat waar je dan iets lekkers in doet ofzo? (weet de naam effe niet
)
Hij kent de gebaren alleen als het hem uitkomt. Haha.
Nee hij kent eigenlijk alleen de gebaren voor hier, daar (vaak verkeerd begrepen als er komt iemand aan) en ehm... blijf. Oh en natuurlijk kom mee
DenK4ever schreef:Zal ik eens wat zeggen...
Ik ben gewoon nog aan het werk
DenK4ever schreef:Zal ik eens wat zeggen...
Ik ben gewoon nog aan het werk
Liisette_ schreef:Ze was gisteravond alweer in de wei geweest.
Toen ze eruit kwam liep wel normaal. Maar draven is natuurlijk anders dan stappen .
Jaaa, je hebt echt gedanst, iris![]()
Vandaag voor het eerst op Lies beuker geweest.
Is anders..
. 
..... alleen wel vervelend dat ik geen foto's van mijzelf kan maken