Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

had eerst wel het streven om een 7.5 gemiddeld te staan maar das in de loop van de 4e echt wel weggevalen

Nevony schreef:wij hebben 12 proefwerken
of iig ik
sommige mensen hebben er 9, ligt er bij ons heel erg aan hoeveel vakken je gekozen hebt en welke, want voor sommige vakken krijg je soms gewoon helemaal geen proefwerken
het is allemaal een beetje raar geregeld bij ons
Ik moet altijd gemiddeld een 7 halen voor alles en dan mag ik naar reelaer en dat is dit jaar tot nu toe gelukt, dus als ik de laatste periode niet helemaal verkl**t mag ik volgend jaar ook weer op ponykamp![]()
Succes iedereen!!

ons mam is al lang blij als ik mijn best doe

njah, 3 

Nevony schreef:ik ooknjah, 3
en dan gaan we midden in de proefwerkweek op uitwisseling naar Zwisterland
en dan is het daar heel mooi weer
Ik kan echt niet wachten tot de vakantie haha

haha, njah dat leer ik wel af denk ik

Nevony schreef:wordt leuk
want ik heb ook een heel aardige uitwisselingsstudente?? heet dat zo
iig een aardig iemand om bij te logeren, alleen spreken haar ouders geen Engels, versta ik geen woord zwitserduits en durf ik geen Duits te praten in gezelschaphaha, njah dat leer ik wel af denk ik
boeie dat het nergens naar klinkt..

Nortella schreef:wie weet hoe je je avatar moet verandern.. vorige x heeft iemand t voor mij gefixt maar ik weet niet hoe t moet

hahaha

moest even 25 nuttige berichten volmaken.. en toen was ik vergeten over te gaan naar mn eigen account! 
Dus der zal wel haver in zitten..
haha 

hahah 
Dan haal ik jullie allemaal in!
hahaha 

Hilde_q schreef:Morgen
*ziet valetino op de Holterweg voorbij zoeven *
dat durft hij echt niet...
hahaha Annie_ schreef:Oww nu snap ik hem wel
hahaha