De meeste nakomelingen van Anthal hebben zo'n recht hoofd.. Aparan, is zelf niet zo mooi, maar heeft wel weer hele mooie nakomelingen.. Zullen we anders een keer bij Arabian Fantasie gaan kijken?
vind ze ook niet allemaal even mooi. mini zijn pappie wel en mini hihi maar heb hem in het echt gezien en hij is echt cool!! zit er alleen niet in denk ik..
wilde soraya toen ook door nadir laten dekken maar hij was al volgeboekt toen..was wel jammer..
Nadir lijkt me ook wel goed bij Soraya passen! Ach, wie weet is hij dit jaar nog niet volgeboekt. Geef me eens een beetje info over Soraya haar goede en slechte kanten..
MM Sultan is indd ook heel mooi.. En heeft al goede prestaties neergezet.. We kunnen ook via hier verder kletsen over mini.. Of wil je dat liever per pb?
Ik heb een keer op het punt gestaan een merrie veulen te kopen. Was zo verliefd op haar. Helaas was er ook nog iemand anders. En die kon helaas meer bieden.. Hier een foto.
naja as ze dr eigen opfok verder drukte ze dr rug dan ook weg.maar komt waarschijnlijk dat ze overbouwd is dat ze wat moeilijker over dr rug te rijden is en de gallop ook niet echt ruim is
Ja, Gandalf.. Daar waren veel mensen stil van. Dat is echt een plaatje.. Ken je de hengst Al Maraam? Die geeft ook veel mooie veulens.. Ik vind zeepaardsnoetjes wel mooi, maar smaken verschillen he.