Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

RianneH schreef:Ben jij al zo vroeg vertrokken margo? Ik dacht veel later.
Loulou staat onderin mn profiel
Jamika schreef:Kan bijna niet, toen wij samen in de les reden was Loulou er ook hoor. Maar was natuurlijk wel een pony die je in de avonduren verder niet zag lopen in de lessen.
Lied schreef:Hey Margo! Jij ook hier
moet je daar geen copyright op aanvragen...??? haha
geintje....
odolphie schreef:Inderdaad ik ook hier!!! Je hebt mijn paard in je profiel...moet je daar geen copyright op aanvragen...??? haha
![]()
geintje....
Bij deze
Maar die foto staat er al sinds vorige zomer op.. toen was ze nog op Ameland 
Wat een superpaardje zeg
Heb een tijd bijna elke donderdagavond op haar gereden
Hehe
heb zelfs 1 keer een les met haar gehad dat ze alleen maar aan het bokken en omhoog kwam.. maar wel gaaf
wereldje is klein zeg!
_Laura__ schreef:@Hatsikidildo; waarom staat tinky nu weer in warga? staat souraya er nu ook weer?
Lied schreef:Hehe... zou wel moeten heBij deze
Maar die foto staat er al sinds vorige zomer op.. toen was ze nog op Ameland
Omdat het voor mijn tijd was...
Dat laat zien dat ik niet de enige ben die haar echt heel leuk vind... We moeten gauw maar weer eens afspreken, kun je zien hoe ze nu is! Ze is weer heel erg veranderd. Ze word steeds liever. Ik krijg nu ook les van een meisje die werkt vanuit de Monty Roberts methode, en de band wordt steeds hechter! We rijden nu trouwens met het trainingshalster van MR. Gaat super!
Je wordt verliefd op een paard. Komt er ieder jaar weer voor terug (en de gezelligheid en de andere paardjes) totdat er een aantal verkocht moeten worden vanwege omstandigheden. Ik heb toen direct een baantje gezocht toen ik hoorde dat Jutta ook te koop stond... Een zomer lang hard werken, en hopla... daar is ze dan... mijn eigen mooie paardje op vaste land!!!
Is nu inmiddels alweer ruim een jaar geleden, en ik kan niet meer zonder! 
odolphie schreef:Le Cheval heeft maar 1 Fries... En die wordt echt niet weggedaan... Dat is mama's kindje... Oftewel het paard van de eigenaresse. Ik weet niet zo gauw hoeveel paarden er nu precies staan. Er is namelijk ook wat nieuws bijgekomen! Ik denk dat Lydia dat beter kan vertellen... Die komt er nu vaker dan ik...![]()
Ik gok dat er nu een stuk of 20 staan nog...
Ja goed he... mijn eigen paardje van Ameland. Een echt penny-verhaal...Je wordt verliefd op een paard. Komt er ieder jaar weer voor terug (en de gezelligheid en de andere paardjes) totdat er een aantal verkocht moeten worden vanwege omstandigheden. Ik heb toen direct een baantje gezocht toen ik hoorde dat Jutta ook te koop stond... Een zomer lang hard werken, en hopla... daar is ze dan... mijn eigen mooie paardje op vaste land!!!
Is nu inmiddels alweer ruim een jaar geleden, en ik kan niet meer zonder!
is dat bonte paard er nog? 
dan weet je ook zeker dat het klikt!