Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgens mij wonen mijn opa en oma vlakbij die mensen van sense4horses

maar ik wil wel even over mijn les van gister vertellen hoor 
Hij vind dat vet leuk, dus ging er telkens heel parmantig overheen, oortjes naar voren, net iets harder dan ik vroeg, briljant 
Net als Charity trouwens
Die wordt ook helemaal blij van balkjes
Zibrioka voelt erg wiebelig aan, vandaar dat ik het wat spannend vond
Heb vorig jaar(of jaar daarvoor
) bij Paul een keer met Target gesprongen, heel laag.. Maar was helemaal leuk

Echt súper veel zin in

Eerst heb ik 's ochtends geholpen met mesten en paarden buiten zetten voor zover die nog niet buiten stonden. Daarna moest ik de kids hun pony's controleren hoe ze gepoetst hadden en als ze gezadeld hadden of het goed was. Daarna vroegen ze of ik 'even wou vegen'. Was best veel, haha
Toen was het tijd om te eten, werd ik halverwege geroepen of ik even 12 paarden wou poetsen/zadelen, want dr kwamen over 10 minuten mensen die ze gehuurd hadden. Heel fijn
En daarna nog een keer of duizend heen en weer gelopen naar het land om pony's te vangen/weg te brengen. Djies, was gesloopt toen ik weer thuis was
Ging daar om 5uur weg, was half8 thuis
dat heb ik een keer 1.5 week gedaan op stage.. niet leuk
Maar vond het wel heel leuk om te doen
Ik ben er wel achter gekomen dat stalwerk niet mijn ding is
Vind het echt niet erg om een stal uit te mesten, of andere "rotklusjes" te doen, maar niet dag in dag uit.. ten eerste vind ik er geen ruk aan, en ten 2e kan ik het fysiek niet aan door alle kwaaltjes die ik heb