Heey dames hoe is het hier?? Bij mij alles wel goed!! Druk maar ja das iedereen volgens mij! Noela is afgelopen maandag van haar nieuwe pony gevallen dus die weet weer voor de eerstkomende tijd hoe het is om te vallen!! En laten we nu net op de heenweg het erover gehad hebben haha..
Jazeker, dat maakt mij ook blij:D Ik was zo bang dat hij bij mensen zou komen die hem zouden onderschatten en gelijk met m aan de haal zouden gaan. Maar je kan bijna zeker zijn dat die mensen waar hij nu is het beste met hun paarden voor hebben:) Wat grappig dat je opa en oma daar dichtbij wonen. Heb eerlijk gezegd nieteens gekeken waar het precies is hihi
ik ging vrijdag balkjes doen met Target, was onwijs grappig Hij vind dat vet leuk, dus ging er telkens heel parmantig overheen, oortjes naar voren, net iets harder dan ik vroeg, briljant
Lies; mooi dat je je al zekerder voelde, scheelt een hoop!
Ja Target en springen.. Je zou het niet snel verwachten maar vind ie idd méér dan prachtig.. Heb vorig jaar(of jaar daarvoor ) bij Paul een keer met Target gesprongen, heel laag.. Maar was helemaal leuk
Haha ik heb trouwens zeer gezond respect gekregen voor mensen die dag in dag uit op stal werken
Ik ging gister een dagje helpen op de bongerd.. Ik zou in eerste instantie helpen met ponykamp. Maar toen bleek dat iemand die staldienst had zich ziek had gemeld. En toen werd ik ingeschakeld hoor Eerst heb ik 's ochtends geholpen met mesten en paarden buiten zetten voor zover die nog niet buiten stonden. Daarna moest ik de kids hun pony's controleren hoe ze gepoetst hadden en als ze gezadeld hadden of het goed was. Daarna vroegen ze of ik 'even wou vegen'. Was best veel, haha Toen was het tijd om te eten, werd ik halverwege geroepen of ik even 12 paarden wou poetsen/zadelen, want dr kwamen over 10 minuten mensen die ze gehuurd hadden. Heel fijn En daarna nog een keer of duizend heen en weer gelopen naar het land om pony's te vangen/weg te brengen. Djies, was gesloopt toen ik weer thuis was Ging daar om 5uur weg, was half8 thuis
Denk dat als je het gewend raakt dat t niet echt uitmaakt.. Maar omdat ik t gewoon niet gewend was, was het best 'zwaar' Maar vond het wel heel leuk om te doen
tis maar net wat je leuk vind Ik ben er wel achter gekomen dat stalwerk niet mijn ding is Vind het echt niet erg om een stal uit te mesten, of andere "rotklusjes" te doen, maar niet dag in dag uit.. ten eerste vind ik er geen ruk aan, en ten 2e kan ik het fysiek niet aan door alle kwaaltjes die ik heb