Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Maar ik kan het wel proberen
(ik doe hem nu nog en heb er buiten de lessen geen cent voor hoeven betalen
)
Een soort bijgehouden dagboekje, compleet met foto's (voor de speciale dingen) en goede anekdotes. (of was dat nu wel met een c
) Hihi, een aanrader, al moet je op sommige quotes van mij maar niet te hard letten

Ik kan ze nu al niet meer vinden
Dat mag dan ook iemand anders doen, die het hele topic niet heeft doorgebladerd. Annemarie, want die heeft ook dit topic geopent. 

).. nouja, alsnog niet te streng niet te soepel nagerekend en kwam uit op 35 p. maar je weet maar nooit hoe precies het moet zijn voordat je punten krijgt. 35 punten van de 71 zou als het goed is een 5.9 zijn. Genoeg dus, dat wel 

Ik kan me voorstellen dat je dan zoooo blij bent
gelijk de wei in draven, aan de band met hooi snuffelen, in de waterbak neuzen, met de andere paarden meedraven, rollen, en toen eten
Maargoed, vandaag was ze al een stuk rustiger. Maar.. Haar uier is best opgezet, en er komt een heel klein beetje wit spul uit. Toen we gingen kijken was ze vrij dik, maar toen had het net geregend, dus dachten wij dat het daardoor kwam..
In elk geval heb je Na en Bio al gehad en dat lijken mij wel de moeilijkste. Succes nog

)
Slim Tessel. Een vriendin van me had ook een keer de hele achterkant Natuurkunde vergeten (goh, ik vond al dat ik zo weinig blaadjes had
) en kreeg toen drie dagen erna een ontzettend simpel mondeling + een 8,5. Verdorie, zo had ik dat ook wel gekunt.
Daar ben ik ook goed in
Die is al z'n leven lang fokker, dus weet er net iets meer van af als ons
Ze drinkt goed, zelfs meer als Adriaan. Adriaan is wel duidelijk de baas, ten minste, tot nu toe. 

ben benieuwd, kunnen jullie een veulentje erbij onderhouden? In dat geval zou het wel heel gaaf zijn natuurlijk.
Maar goed, helaas gaat niet elk proefwerk zo. Ben me nu aan het inlezen voor Eco en Nederlands: De Voedselcrisis en ontwikkelings hulp. Wat vinden jullie, moet Nederland ontwikkelingshulp geven aan onveilige landen?
Maarja, ik loop wat op de zaken vooruit. Misschien komt er helemaal geen veulentje. 
Veulie gratis erbij iets minder misschien... 

Kom op, nog één weekje en dan ben je klaar
) en hier en het wel vreemd vond, zijn sprongen waren dus ook belachelijk
en ik zit er voor geen meter op. Heeft iemand tips om mijn rug niet bol te maken als ik land? (ik heb nog een voorbeeldje op foto) (het is iets dat ik fout blijf doen namelijk)
leuk voor je dat je zo'n plezier hebt met je paardje
kop op meid, je kan het! nog 1 weekje afzien dan ben je er door heen. 
voor Annemarie, die (hopelijk) al over de helft van de tentamens is! Go Annemarie!
voor Fenna die steeds beter gaat met Mazzel!
omdat ik maandagochtend eindelijk naar een nestje poesjes ga kijken!
omdat we dinsdag een hele mooie nieuw koelkast gaan krijgen waar ik superblij mee ben!
omdat mijn vriendinnetje en ik hebben besloten dat we in oktober gaan afstuderen!
omdat het mooi weer is!
omdat het volgende week leidingweekend is en dat heel gezellie wordt!
Krijgt zin om mee te dansen. Volgende week wordt inderdaad gezellig.
als je wil kan ik wel achter het tel. nr van mijn tante komen. Willen ze volgende week erheen, als wij op het Lamoen zijn?