Oooojee! Nou als ze al staat te kegelen zou ik er als de wiedeweerga een DA bij halen, ja of niet natuurlijk en maar gewoon afwachten. Met grote kans op een veulie over een tijdje! Twee halen, één betalen 
Nee maar dat is spannend zeg! Hoe heet de pony eigenlijk? En heeft ze al een beetje vriendjes gemaakt enzo?
Annemarie, laten we maar hopen dat het goed is gegaan met biologie (ik bedoel, je gaat niet voor niets biologie studeren, toch? Het zal vast veel beter zijn gegaan dan je denkt
)
Overigens heb ik het ook weleens voor mekaar gekregen om de helft van een hertentamen (eind-van-het-jaar-assessment, dus extra belangrijk) over te slaan. ik dacht dat ik die niet hoefde omdat ik er toch al een voldoende voor had. Nou was dat wel zo, maar ik had het alsnog moeten maken. Week erna hadden we mondeling assessment en toen schrok ik me een hoedje toen bleek dat ik een 4 had en twee docenten me met een grafblik aankeken en vroegen: 'waarom heb je een heel stuk overgeslagen..?'
Gelukkig kon ik duidelijk maken dat het een misverstand was geweest en nadat ze me er over hadden overhoord, bleek dat ik de stof heus wel kende en dat het okee was.. PHEW 
Hoeveel/welke tentamens moet je nu nog? Je hebt nu Nederlands gehad, en Bio en Natuurkunde...?