wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shetjjee__x

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:11

idd mooie pony Annemiek! Haha!

en ja, Jip is idd wel beetje eigenwijs.. moest hem al aardig vaak weghalen omdat die naar de vogels zat te kijken (1 keer was die omhoog gesprongen) , eet de hele tijd planten en moest hem ook een keer achter de verwarming vandaan halen.
en hij mag echt niet alleen in de woonkamer dan zou die de hele woonkamer afbreken, ook om ff naar de wc te gaan moet er iemand bij blijven! Bloos Haha!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:17

@ Annemiek: Mooi beestje, die arabier! Hij/zij is idd wel een beetje behaard, hihi..

@ Sanne: vette avatar! Echt een lady actie om zo opzij te springen

@ Pauline: als je de foto's niet kunt zien, dan moet je me even als vriend toevoegen op hyves. Alleen vrienden en vrienden van vrienden kunnen de foto's zien..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:28

Dominiqueee schreef:
@ Pauline: als je de foto's niet kunt zien, dan moet je me even als vriend toevoegen op hyves. Alleen vrienden en vrienden van vrienden kunnen de foto's zien..

Hmm, ik dacht dat ik al vriend van verschillende van jouw vrienden was? Heb je iig even uitgenodigd.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:35

@ Tessa: jullie hebben een puberkatertje! Daar krijgen jullie nog heeeeeel wat werk aan maar wel leuk zo'n jong ding in huis. Is 'ie al gecastreerd? Daar worden ze namelijk rustiger van, en morgen is het vast al een beetje minder, nou moet hij nog zijn nieuwe omgeving verkennen en dat is toch wel zo ontzettend spannend!!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:52

ja idd dat is bij alles wel ook bij een hond!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:56

daar heb ik geen verstand van maar ik geloof je.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:03

_Anneke_ schreef:
SuusKiiss schreef:
Lief trouwens!!
@Anneke: Denk dat je al weg bent maar heb jij zo ook korfbal wedstrijd? Ik ga met Alisha mee!
@Sanne: Mooie ava.

ow ik heb je niet gezien !. echt bagger.. 16-4 Boos! maarja. heb je mijn masterlijke doelpunt wel gezien??
ik zat midden in de tribune en heb de hele wedstrijd gekeken! Ja dat doelpunt was echt mooi!! Waar slaat dat hesje wat je aanhad eigenlijk op?

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:08

@pauline: hij is nog niet gecrasteerd omdat die net 5 maanden oud is en dat is beter om na 6 maanden te doen.. we gaan volgende maand waarschijnlijk!

maar hij is ook lekker speels. we hadden vandaag zoiets voor hem gekocht en daar ging die net lekker mee spelen! Haha!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:10

Oh!! Dat is altijd zo leuk! Mijn kat is nu al weer 14 dus best oud!! Hij is echt z'n bankhanger!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:11

haha dat is toch juist een beter teken als die weet wat meer gaat spelen?? Ofz. ja ik weet ook niet al te veel van poezen meer van honden haha

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:12

@ Sanne: Leuke ava! Dat filmpje blijft leuk, echt zo'n schrikactie van Lady. Clown

@ Lisa&Tessa: Leuk katje hoor! Hij ziet er wel lekker eigenwijs uit zeg! Tong uitsteken

@ Anneke: Ja idd.. als je een van die poesje niet kan vinden op de maandagavond, kijk dan eens in mijn kastje.. hihi. Ik moet die beestjes er telkens weer uithalen als ik iets uit mijn kastje nodig heb.. Clown

@ Annemiek: Leuk beestje zeg! Wat is er trouwens met die manen gebeurd? Of lijkt het maar zo op de foto dat ze zo dun zijn..

@ Suus: Zo'n hesje moet je aan als je als vrouw voor "jongen" speelt. Korfbal is een gemengde sport maar je heb ieder een vaste tegenstander die je in de gaten houdt, en dat is altijd meisje-meisje of jongen-jongen. En als het dan zo uitkomt dat 1 meisje een jongen moet verdedigen (wat dus eigenlijk niet kan omdat het spel dan niet meer klopt) dan moet dat meisje of die jongen een hesje aan. Dus in dit geval Anneke dus.
Tja ik heb nou eenmaal ook 5 jaar gekorfbald, gelukkig heb ik wel wat onthouden! Knipoog
Laatst bijgewerkt door _Roosmarijn_ op 12-01-08 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:14

[quote="_Roosmarijn@ Suus: Zo'n hesje moet je aan als je als vrouw voor "jongen" speelt. Korfbal is een gemengde sport maar je heb ieder een vaste tegenstander die je in de gaten houdt, en dat is altijd meisje-meisje of jongen-jongen. En als het dan zo uitkomt dat 1 meisje een jongen moet verdedigen (wat dus eigenlijk niet kan omdat het spel dan niet meer klopt) dan moet dat meisje of die jongen een hesje aan. Dus in dit geval Anneke dus.[/quote]Oh oke! Vandaar het was ook een team met alleen maar meisjes!! Ik zat voor mensen die waren de heletijd aan het praten. Niks mis mee hoor maar wel als ze proberen aan te moedigen en dan terwijl niemand het hoort behalve de mensen op de tribune!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:18

hihi ben je zo goed Anneke???

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:18

SuusKiiss schreef:
ik zat midden in de tribune en heb de hele wedstrijd gekeken! Ja dat doelpunt was echt mooi!! Waar slaat dat hesje wat je aanhad eigenlijk op?

dat betekend dat ik al heer moet spelen Knipoog dus tegen een jongen

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:19

mAnDyXX schreef:
hihi ben je zo goed Anneke???

jaa tuurlijk Haha! hahah nee hoor. we hebben een meisjes team Knipoog dus telkens moeten er 4 tegen een jongen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:19

haha bokt flipt beetje bij mij staat er in dit topic dat jij nu hebt gereageert Anneke?? Best grappig de computer ziet mij aan als Anneke is dat ook zo bij jullie?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:20

SuusKiiss schreef:
[quote="_Roosmarijn@ Suus: Zo'n hesje moet je aan als je als vrouw voor "jongen" speelt. Korfbal is een gemengde sport maar je heb ieder een vaste tegenstander die je in de gaten houdt, en dat is altijd meisje-meisje of jongen-jongen. En als het dan zo uitkomt dat 1 meisje een jongen moet verdedigen (wat dus eigenlijk niet kan omdat het spel dan niet meer klopt) dan moet dat meisje of die jongen een hesje aan. Dus in dit geval Anneke dus.
Oh oke! Vandaar het was ook een team met alleen maar meisjes!! Ik zat voor mensen die waren de heletijd aan het praten. Niks mis mee hoor maar wel als ze proberen aan te moedigen en dan terwijl niemand het hoort behalve de mensen op de tribune![/quote]

haha dat heb je heel vaak dat mensen op de tribune dat doen Knipoog ik speelde vandaag echt bagger maja Tong uitsteken we zijn ook te hoog ingedeeld

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:21

mAnDyXX schreef:
haha bokt flipt beetje bij mij staat er in dit topic dat jij nu hebt gereageert Anneke?? Best grappig de computer ziet mij aan als Anneke is dat ook zo bij jullie?

haha bij mij niet hoor Tong uitsteken maar wij worden wel vaker door elkaar gehaald hea? Clown

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:28

Mij lijkt korfbal echt super leuk! Maar ik wil NIET van paardrijden af.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:30

Ja jullie zijn zeker te hoog ingedeelt!! Ik vind dat jullie wel tegen iets makkelijkere mogen hoor!! Deze waren denk ik allemaal 16 enzo!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:31

_Anneke_ schreef:
mAnDyXX schreef:

haha bij mij niet hoor Tong uitsteken maar wij worden wel vaker door elkaar gehaald hea? Clown

Ja idd we lijken toch niet zoveel op elkaar?? Hiihi!!!! Maar ik mis je trouwens wel!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:34

Ja Anneke en jij lijken ook zoveel op elkaar... Clown Mandy je moet maandag echt komen hoor! Lachen

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:41

Echt sprekend Clown

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:44

ik zou mijn best doen maar ik durf het niet echt te zeggen sorrie?!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:46

Oke Knipoog