Thanks allemaal! Heb er echt mega zin in Ik ga met de dochter van de vrouw van m'n vader. Vrijdag ga ik ook met haar shoppen en naar de film, erg gezellig dus!
Nou hij is er toch wel of voor de les of erna? Of ben jij er zo kort of zijn ze zolang weg En Bowie kijkt altijd lief, je moet gewoon wat oud brood of een wortel meenemen! Veel plezier Mariet!
gefeliciteerd met je verjaardag Wen!!! vergeet je niet een taartje mee te nemen morgen??? De springlesmis verzet, we gaan nu om 11.00 zondag, ze belden of dat ook kon.
Leuke foto's Ik vind Paco niet misstaan met zijn nieuwe kapsel hoor! en ik mis, even kijken, Guus, Omar, Tsjimme, Pablo, Boy en Sas... volgen die nog?
Antoinet, hoe krijg ik taart heel mee naar Engeland Ik probeer wel iets mee te nemen wat de vliegreis gaat overleven. Maar het belangrijkste is ingepakt, mijn paardrijspullen! En in mijn portemonnee zitten nu euro's en ponden, dus die kan ik ook niet meer vergeten. Gaaf Mariët dat je zo genoten hebt
Goed gezien antoinette! Die missen inderdaad (Maar Nynke en Xandra hebben we ook niet hoor Omar heb ik nog wel, die zal ik zo dan nog wel uploaden) Echt super dat het zo leuk was Jet! En Wen een goede reis