lizzjuh14 schreef:en anders wil ik ook wel helpen hoor met allebij
Zo is dat!! Komt heus wel goed Ilzas!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lizzjuh14 schreef:en anders wil ik ook wel helpen hoor met allebij
__Sanne__ schreef:Zeker wel! Heel gezellig daarzo, uitmesten enzo valt heel erg mee.. Denk dat ik het wel leuk blijf vinden daar, Flair is ook een stuk vrolijker als bij Bruin.
Llover schreef:Ik ben er trouwens erg goed in om een topic nieuw leven in te blazen geloof ik hihi.
hasten schreef:__Sanne__ schreef:Zeker wel! Heel gezellig daarzo, uitmesten enzo valt heel erg mee.. Denk dat ik het wel leuk blijf vinden daar, Flair is ook een stuk vrolijker als bij Bruin.
Gelukkig maar![]()
Moniek gaat evengoed nog wel stappen denk ik, met jou samen?
Zijn jullie gister nog geweest? Ze had hem wel lekker gepoetst zag ik!
S'morgens had ie ook al lekker buiten gestaan, en toen heb ik hem er s'avonds nog meer even uitgehaald en ff rondgeslingerd!
Is altijd wel lekker dat ie er elke dag meerdere keren uit komt!
Ilzas schreef:Citaat:Ga lekker mn paardje nog even een keer uit zn stal halen! Vindt ie leuk!
Joh! Heb je een eigen paard? Wat leuk, gefeliciteerd! Hoe heet ie?
Kanelly schreef:Wauwie!
Ik had weer eens wat bij te lezen!
hasten schreef:Ach, gebeurd er hier ook nog is wat..Het was een beetje dood aan het gaan.
hasten schreef:Misschien is het een idee om een topic te beginnen over het leren van het jezelf niet bezig met andere mensen houden topic ook wel handig. ( zie het nu pas omdat het alweer verwijderd was maar wel ge-quote. )
hasten schreef:Misschien is het een idee om een topic te beginnen over het leren van het jezelf niet bezig met andere mensen houden topic ook wel handig. ( zie het nu pas omdat het alweer verwijderd was maar wel ge-quote. )
Kanelly schreef:hasten schreef:Misschien is het een idee om een topic te beginnen over het leren van het jezelf niet bezig met andere mensen houden topic ook wel handig. ( zie het nu pas omdat het alweer verwijderd was maar wel ge-quote. )
Of een topic 'hoe leer ik goed lopende zinnen te schrijven'![]()
Sorry, kon het niet laten...die zin is echt heel bizar
Citaat:Leuk he!!
Iliad heet ie! Misschien ken je hem wel, die zwarte draver in die buitenbox!
Ilzas schreef:Citaat:Leuk he!!
Iliad heet ie! Misschien ken je hem wel, die zwarte draver in die buitenbox!
Ja zeker. Ik had je al gefeliciteerd he? En ik altijd maar denken dat die van Anita was
__Sanne__ schreef:Ilzas schreef:Ja zeker. Ik had je al gefeliciteerd he? En ik altijd maar denken dat die van Anita was
Klopt! Hij is ook van Anita!![]()
Maar ze vindt het niet erg als ik zeg "mijn paardje"!![]()
En echt een paard helemaal van mezelf, nee dat hoef ik niet meer. Heb ik vroeger al gehad. Drie zelfs!
Vindt het prima zo, met "mijn paardje".
Citaat:Of een topic 'hoe leer ik goed lopende zinnen te schrijven'![]()
Sorry, kon het niet laten...die zin is echt heel bizar![]()