manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:02

nee hoor andere lieverd, ben vanmorgen erom geweest! Knipoog
Hij is dinsdagochtend altijd open.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:20

Hoi!
Wat voor kleur deken heb je gekocht Nel? Leuk fluoriserend roze ofzo? Dan kunnen we voice goed zien staan vanaf de snelweg +)
Ik zit weer in leeuwarden mn stageverslag te typen. Gisteren inentingen gehaald en een nieuw paspoort aangevraagd. allemaal van die stomme klusjes.
Bianz ik wil ook heeeeel graag bij jou op bezoek komen hoor!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 21:42

haha cis, nee hoor, gewoon een grijs/zilvere deken.
Ze hadden niet zoveel uitzoek... ja als je een deken wil van over de 100 euro.. Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 16:23

Ik ga morgen op vakantie naar de zon Cool Zijn jullie al jaloers?
Ik zal aan jullie denken met het werken/leren/op school zitten Knipoog

Ga nu mn tas verder inpakken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 18:42

*grrmmmbl*
Ja Thirz... we waren al jaloers ja...

hihi Knipoog

Gelukkig ga jij heeeeeeeeeel veel super mooie foto's maken en ga je die allemaal aan ons laten zien Haha!
Hee, thirz: Heeel, heeel, heeel veel plezier! Geniet van de zon, geniet van de vakantie en geniet van Egypte! Plezier! Hyper!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 18:59

Ohhh ik ben JALOERSSSSS!

Ik heb weer eens een nieuw dekje gekocht, heb mezelf niet kunnen beheersen Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

(het is echt paars...)
Afbeelding

Stippenkont (appeltjes) gemaakt terwijl ik erop zat, ging niet zo handig, haha!
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 15:00

Leuk setje Bar!
Ja ik vindt het zelf ook altijd moeilijk om mij in te houden als ik in een ruitersportzaak loop.
Maar kan me gelukkig beter beheersen dan jou Nagelbijten / Gniffelen
Mooi hoor de appeltjes op dr kont, lekker een gezonde pony! Ja

Het is maar stil hier, niemand wat te vertellen of wat meegemaakt?

Nou dan begin ik maar gewoon....

Kims hoe is het nu met Nous?
Thirz zit lekker in de warme zon en maakt vast heel veel mooie foto's voor ons... Cheese!
Bianz: hoe gaat het met jou en het rijden Janis? Woensdag nog les?
Cis: ben je ook nog in Leeuwarden?
Mariekje hoe is het met Jade en het rijden?
Anne, hoe komt het nou dat jij niks te vertellen heb???? Tong uitsteken

Nou kan zo nog wel even doorgaan...

Ik ben afgelopen woensdagochtend met Conny (indi/paardoes...etc) op buitenrit geweest, ik op haar nieuwe duitse trekpaard/pony (1.57 hoog)
En Conny op haar Belg mira.
T was gezellig! En gek om weer op een breder paard te zitten.

Vanmiddag lekker dressuren op voice en morgen heb ik weer les! Go jij! Go jij!

Nou allemaal een berichtje terug, want het wordt veel te stil zo!!! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 17:25

Citaat:
Anne, hoe komt het nou dat jij niks te vertellen heb????

Uhm, beetje drukjes hier Vork Maar heb zat te vertellen hoor Tong uitsteken
Maar vandaag half dagje school, dus ben al thuis Lachen *weet ook meteen weer dat ik géén zin heb in school, maar dat ik héél graag gewoon nog een half jaar stage zou willen blijven lopen Verdrietig Mis t nu al... en ik ben nog nie eens gestopt! Zo naar mn zin! Een groepje kleuters die ik altijd alleen behandel of soms met mn stagebegeleider erbij (die dan al snel besluit weer weg te gaan, omdat ze alleen maar afleidt Clown ) En die kleuters die zo lekkr vrolijk doen! "Hee Annemijn? met wie ga jij oefenen?" "Met wie denk je dat ik ga oefenen?" "Met mij?" "Jaaa!" "Jeeeeej! Wat gaan we doen?" "Zullen we een.. beer gaan maken?" "JAAAAA!" Haha! Heerlijk meisje ook. Die anderen kunnen iets minder goed praten, maar zijn net zo geweldig! *LOL*
"Zo, gaan we nu de boot uitknippen" *vrolijke, stout lachje* "Nee" Clown
T laatste weekje nog flink even genieten dus Haha!

Leuk setje Bar! Staat der goed!

Connie een nieuw paard? Gaaf! Weer zo'n dikkie dus Haha! Leuk paard?

Hee en Kim waar was je nou gister morgen? Verwachte half al dat jij wel zou komen, maar je kwam nie Tong uitsteken Hoefde je niet zo vroeg naar school?
Ben van de week trouwens nog achteruit in 3 etappes naar Schiekade getramt Clown Stelletje flippo's daar Vork Eerst in de tram op de verkeerde baan ingestapt. Tram beide knipperlichten aan, achteruit rijdend en maar bellen bij de kruispunten (die lichtseinen doen t dan niet.. dus op hoop van zege dat de auto's ons horen en stoppen zo alle kruispunten over *slik*) Vervolgens stonden bij Fransicus 6 trams op een rij op de baan naar CS. De voorste tram was stuk, en daar waren gewoon 5 trams achter gaan staan Clown Bij Fransicus er dus uitgezet. We moesten wachten op de volgende tram die vanaf Centraal zou komen en die dan weer achteruit terug zou gaan *oke dan!* Dus daar met zn allen in. Veel mensen vonden t nogal vreemd dat ze ineens weer achteruit reden naar waar ze vandaan kwamen.. In de tram was niet omgeroepen dat de tram weer terug ging... Bij Schiekade weer eruit gezet "Ja, want op Hofplein mogen we deze toeren niet uithalen" Nee lijkt me niet nee! Zie ons daar al achteruit, luid bellen, op hoop van zege tussen al die auto's door tuffen Gestoord Dus toen snel naar CS gelopen, om de trein precies te halen Haha! *doe je ff ruim een half uur over je tramreis Vork

Verder nog spanning en sensatie op t station toen ik relaxt stond te wachten op een trein: ineens geschreeuw en een vloek "LIGGEN! Laat je handen zien, laat je handen zien!" hond aan de broekspijpen van een vent (die lag wel meteen daarom Nagelbijten / Gniffelen ), 2 agenten bovenaan de trap met wapens op een man gericht Verward Wat er precies was, geen idee. Was iig blij dat ik aan de overkant van t spoor stond..

Braaf berichtje terug toch Nel? Knipoog Hoe is t met Daniel? Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:31

Ja, ook ik heb het erg druk op het moment! Ik ben ook nog steeds erg ziekjes en lig meer op mn bed dan dat ik wakker ben. Vandaar dat ik donderdag ook niet op t station stond Anne! Sorry! Maar zo te horen niks gemist. (enge agenten, trams die achteruit de straat over gaan....). Brr!

Met Nous gaat het prima Lachen De wond sluit steeds meer (naar mijn idee nog veel te langzaam!) en ze loopt als een zonnetje. Alleen zo jammer dat je na 10/15 minuten er alweer af moet Verdrietig

@ Nel: jij rijdt nogal eens wat paarden! Leuk hoor Lachen Heb je nog bij Scheldestad gesolliciteerd?
@ Bar: hip setje, hoeveel heb je er nu? Clown
@ Marieke: Bedankt dat je Nous wilde doen vandaag! Ging het een beetje?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 19:31

Ow bah Kims.. Gaat nog steeds niet goed dus? Ach gut Beterschapjes nog hoor. Hopen dat je er snel wat meer overheen bent! En maakt nie uit dat je er donderdag niet was Lachen Als je ziek bent hoef je voor mij niet speciaal naar school hoor, zo erg ben ik nog nie Knipoog
En die agenten waren niet zo eng, meer wat ze deden en de man die op de grond lag Nagelbijten / Gniffelen En dat was woensdag Lachen Die trams waren dinsdag denk ik.
Fijn dat Nous wel lekkr loopt en dat de wond nog steeds dichtgaat! *denk maar zo: t kon ook weer open gaan steeds hè, dus dat hij dicht gaat is al mooi! Oke.. kan mooier idd.

hee beterschap Kim!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:04

Heh heh, eindelijk weer wat leven op bokt...
Zo komen we nooit aan de 500 pagina's...!!!
Nou ga zo door meiden!

Kims beterschap.
Als de wond van Nous open blijft gaan en er zit weinig verbetering in (in het sluiten) dan is het toch verstandig om haar nog even een weekje te laten staan zodat ie helemaal dicht kan zijn.
Maar dat moet jezelf weten!!!

Anne, poeh ben al weer moe van het lezen, was weer even voldoende! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 20:14

Moet ik mn mond weer houden of mag ik nog meer zeggen? Schijnheilig Tong uitsteken haha

Maar volgens mij ging de wond niet meer open toch? Dacht ik uit t verhaal van Kim te halen? Dat open gaan van de wond haalde ik aan als "het kan altijd slechter' voorbeeld Knipoog
En als je een wond helemaal laat sluiten, en haar stil zet.. loop je dan niet het risico dat de wond te stram sluit en dat hij bij inspanning weer open 'barst'? *geen idee hoor, gewoon nieuwschierig*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:28

Dat ligt natuurlijk weer aan de wond, is het een uitwendige wond, of in een inwendige?
Volgens mij bij een uitwendige wond, kan je beter niet te vaak hem open hebben en moet ie eerst mooi sluiten.
Zeker als ie op zo'n rotplek als bij nous zit.
Want dat zit precies op een plek waar het been buigt en dan blijft het misschien opengaan.
Ze heeft een een lelijke schiefel op dr been en ik denk dat, dat zo blijft (schoonheidsfoutje...)
Maar ik ben ook geen dierenarts dus weet het niet precies.Knipoog
Ik hoop gewoon dat het allemaal goedkomt met nous dr beentje.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:30

Misschien elke dag een beetje vaseline op de wond smeren, zodat het soepel blijft, dan barst ie niet.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 22:23

Ja, dat is natuurlijk ook wel zo. Iedere keer dat zo'n inwendige wond open is, kan er vanalles in komen. Dus klinkt eigenlijk ook wel logisch Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:38

Hoi!!
Haha Nel blaast het topic weer leven in; ik zal ook m'n best weer eens doen Lachen
Nel, het rijden gaat best wel weer lekker! Woensdag lekker gereden en vandaag mag ik weer! Dus ik heb het prima naar mijn zin Knipoog Over woensdag laat ik jou nog weten hoe of wat; hoorde dat Janis naar de hoefsmid moet dus het is even afwachten of hij 's middags of 's ochtends komt. Als hij 's ochtends komt, moeten we misschien de les weer een weekje opschuiven... Gaat goed zo he?
Kims, ben je alweer wat beter? Zien we je vanmiddag nog op stal?
Anne, jij bent weer goed op weg met posten hoor, zo kennen we je weer Haha! Al die leuke kindjes... heb zo weer heimwee naar de revalidatie!
Cis, drukdruk met alle voorbereidingen dus. Pff jouw leven wordt nog eens saai als je klaar bent met reizen!!
Bar, mooi setje hoor dat paarse. Maar iets snap ik niet helemaal; je ging Nel toch een paars setje juist verkopen?
Thirz zit nu lekker in de zon te bakken: wat moeten wij straks allemaal wit afsteken bij haar hahaha!
Nou, ga nog ff verder beetje huishouden en dan begin van de middag lekker rijden met Marieke.
Tot snel! X Bianz

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:49

sowieso is Nous heel gevoelig voor schiefels. Op haar linkerachterbeen heeft ze er ook eentje zitten. Nouja, we waren toch al niet van plan naar keuringen met dr te gaan Knipoog
We smeren er inderdaad iedere dag uierzalf op. Ook lekker vet en dan blijft het soepel. De wond sluit zich iedere dag wel een beetje beter, alleen gaat het heel erg langzaam. Nu we lopen is haar been ook een stuk minder dik. Ik denk dat dit ook weer een voordeel is? Wat denk je Nel, zouden we Nous toch minder moeten laten lopen? zodat de wond wat beter sluit?

Vanmiddag kom ik wel op stal ja, weet alleen niet hoe laat. We zijn thuis bezig met de wc's. We krijgen nieuwe stortbakken aangezien diegene die we nu hebben niet echt zuinig zijn (40 liter water voor elke doortrekbeurt).

Ohja Anne, ik moest je nog vertellen hoe de reunie was op Scheldemond! Het was heel erg leuk om iedereen weer eens te zien. En de jongens van toen zijn nu echt mannen geworden Bloos! Da's zo grappig om te zien! Na de presentaties hadden we nog een afscheidsborrel. Verschillende leraren waren gekomen en het was echt heel gezellig. Zelfs berkx was tof Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:50

Ik wil op pagina 275!!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:50

he, nog niet

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 14:17

Ik zag Marieke gisteren in de tamboer, echt toevallig!

@ Bianca: ja ik ga mn lila paarse setje aan Nel verkopen, vind het toch niet zo'n leuk kleurtje. Dit is echt donkerpaars...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 16:03

Citaat:
Ohja Anne, ik moest je nog vertellen hoe de reunie was op Scheldemond! Het was heel erg leuk om iedereen weer eens te zien. En de jongens van toen zijn nu echt mannen geworden Da's zo grappig om te zien! Na de presentaties hadden we nog een afscheidsborrel. Verschillende leraren waren gekomen en het was echt heel gezellig. Zelfs berkx was tof

Hahaha, ja dat zal wel Tong uitsteken Zal laatst Sven B ook. Die is veranderd! Ik ken hem ook al van groep 1 af (ook op de VSV gezeten), maar nu is hij heel anders om te zien en qua gedrag ook blijkbaar. Toch anders dan verwacht dan weer Lachen
Maar fijn dat t leuk was Haha! Was t ook een beetje druk?
hihi, en Berkx is tof Ja *Zolang je niet meer bij hem in de klas zit, en geen onverwachte SO's krijgt of vol spanning aan moet horen "Ja, nee.... Het viel me weer flink tegen hoor...maar voorruit t kan er mee door, tis voldoende" en je dan een 7 op je SE blaadje ziet staan Clown
Wij hebben nog een suriname (toch Cis?) ochtendje gedaan bij hem Lachen Allemaal Surinaams eten van Caressa en van zijn vrouw & dan foto's kijken die ze gemaakt hebben in hun vakantie huisje daar. En dat midden in t o zo gevaarlijke natuurkunde lokaal Tong uitsteken

*mag ik dan misschien op pagina 275? Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 16:06

Hè, nee ook nie...

haha, en fijn dat je me trouwens weer herkent Bianz Tong uitsteken Zo postend Vork

En k kan me voorstellen dat je de revalidatie mist... Bedenk me nu ook ineens weer: je had laatst toch ook een aanbod gekregen om terug te gaan naar de kinderen? Toen twijfelde je erover? (weet nie meer precies hoe en wat) Maar dat heb je dus toch niet willen/ kunnen doen?

En Mariek? Bianz? hoe ging t bij jullie? Was Jade nu weer wat braver?
*hoop niet dat ze zo waren als op Paardoes Clown Stelletjes race-eenden Vork Ze wilden gaan springen, maar t feit dat er in de verlichte zit gedraafd en gegaloppeerd werd als voorbereiding vonden de paarden al leuk zat. De balkjes stonden zelfs nog braaf buiten de bak Huilen van het lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 16:27

Thirz schreef:
Nou ja, eten ging toch al niet meer echt door! Andere keer beter: we gaan nog een hoop dingen doen! En eten + film is een goed idee! Haha! (Maar doe maar ergens als ik klaar ben met school, eind mei dus!)

En tja, ik vergeet dus ook altijd van die belangrijke dingen: zo ben ik er niet bij diplomarijden (jammer hoor.... Clown ) en ook niet bij t Lentefeest/wereldwijkdag. Maar dat vond ik de laatste keer ook wel saai worden met dat ponyrijden, maar goed, ik mocht niet achter de tap he..... Lips are sealed
Jullie moeten me t geweldige verslag maar vertellen van die dag...dan neem ik weer nieuwtjes mee uit Raalte! Knipoog

hihi, ben opzoek naar het krokketten filmpje en toen kwam ik dit tegen Tong uitsteken
toen zat je nog op school thirz Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 16:36

Thirz schreef:
En dan de zaterdag..... We besloten Bianz en Annemijn een opdracht te geven in de stad:
Afbeelding

Deze opdracht is mede mogelijk gemaakt door:
Afbeelding

Bianz en Anne keken ietwat verschrikt toen ze het lazen...
Afbeelding

Maar Bianz trok gelijk de stoute schoenen en en ging op pad om jongens aan te spreken
Afbeelding

Afbeelding

Het ging dr goed af en al snel had ze het drankje binnen!
Afbeelding

Toen was het Anne dr beurt...Denis was niet gelijk overtuigd, maar zwichtte toch!
Afbeelding

Ciska en Lisa zagen de lol er wel van in Lachen (kon je nog zonder hulptroepen thuiskomen Cis??)
Afbeelding

En ook Anne had het drankje verdient!
Afbeelding

Was toch best een leuke opdracht?!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder hebben we ook nog wat boys op de foto, eerst die creep die achter me aan zat:
Afbeelding

Een echt tof type!!!
Afbeelding

Hij is niet helemaal scherp, maar hij lacht wel Pling
Afbeelding

HET spelletje van Sander en Jouke van gisteravond Clown
Afbeelding

En niet te vergeten: Klaas Vork
Afbeelding

Nou, wat een werk al die foto's! Maar zo zullen we deze avond niet vergeten, hihi! En verder wil Nanda jullie nog uitzwaaien met de poetszak van Stud! Cool
Afbeelding

whahahahaha, en deze dan Vork
Tis zonde arma Nanda Ach gut Huilen van het lachen hihi
*ja is nog steeds op zoek naar t filmpje Clown Maar ik vind iedere keer wat anders leuks wat ik nog ff wil herhalen en laten zien *LOL*
en tis mooie pagina vulling Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 16:49