Hij is dinsdagochtend altijd open.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zijn jullie al jaloers?

Citaat:Anne, hoe komt het nou dat jij niks te vertellen heb????
Maar heb zat te vertellen hoor 
*weet ook meteen weer dat ik géén zin heb in school, maar dat ik héél graag gewoon nog een half jaar stage zou willen blijven lopen
Mis t nu al... en ik ben nog nie eens gestopt! Zo naar mn zin! Een groepje kleuters die ik altijd alleen behandel of soms met mn stagebegeleider erbij (die dan al snel besluit weer weg te gaan, omdat ze alleen maar afleidt
) En die kleuters die zo lekkr vrolijk doen! "Hee Annemijn? met wie ga jij oefenen?" "Met wie denk je dat ik ga oefenen?" "Met mij?" "Jaaa!" "Jeeeeej! Wat gaan we doen?" "Zullen we een.. beer gaan maken?" "JAAAAA!"
Heerlijk meisje ook. Die anderen kunnen iets minder goed praten, maar zijn net zo geweldig! 

Leuk paard?
Hoefde je niet zo vroeg naar school?
Stelletje flippo's daar
Eerst in de tram op de verkeerde baan ingestapt. Tram beide knipperlichten aan, achteruit rijdend en maar bellen bij de kruispunten (die lichtseinen doen t dan niet.. dus op hoop van zege dat de auto's ons horen en stoppen zo alle kruispunten over *slik*) Vervolgens stonden bij Fransicus 6 trams op een rij op de baan naar CS. De voorste tram was stuk, en daar waren gewoon 5 trams achter gaan staan
Bij Fransicus er dus uitgezet. We moesten wachten op de volgende tram die vanaf Centraal zou komen en die dan weer achteruit terug zou gaan *oke dan!* Dus daar met zn allen in. Veel mensen vonden t nogal vreemd dat ze ineens weer achteruit reden naar waar ze vandaan kwamen.. In de tram was niet omgeroepen dat de tram weer terug ging... Bij Schiekade weer eruit gezet "Ja, want op Hofplein mogen we deze toeren niet uithalen" Nee lijkt me niet nee! Zie ons daar al achteruit, luid bellen, op hoop van zege tussen al die auto's door tuffen
Dus toen snel naar CS gelopen, om de trein precies te halen
*doe je ff ruim een half uur over je tramreis 
), 2 agenten bovenaan de trap met wapens op een man gericht
Wat er precies was, geen idee. Was iig blij dat ik aan de overkant van t spoor stond..
Hoe is t met Daniel?
De wond sluit steeds meer (naar mijn idee nog veel te langzaam!) en ze loopt als een zonnetje. Alleen zo jammer dat je na 10/15 minuten er alweer af moet 
Heb je nog bij Scheldestad gesolliciteerd?
Beterschapjes nog hoor. Hopen dat je er snel wat meer overheen bent! En maakt nie uit dat je er donderdag niet was
Als je ziek bent hoef je voor mij niet speciaal naar school hoor, zo erg ben ik nog nie
En dat was woensdag
Die trams waren dinsdag denk ik.
haha

Over woensdag laat ik jou nog weten hoe of wat; hoorde dat Janis naar de hoefsmid moet dus het is even afwachten of hij 's middags of 's ochtends komt. Als hij 's ochtends komt, moeten we misschien de les weer een weekje opschuiven... Gaat goed zo he?
Al die leuke kindjes... heb zo weer heimwee naar de revalidatie! 
Da's zo grappig om te zien! Na de presentaties hadden we nog een afscheidsborrel. Verschillende leraren waren gekomen en het was echt heel gezellig. Zelfs berkx was tof
Citaat:Ohja Anne, ik moest je nog vertellen hoe de reunie was op Scheldemond! Het was heel erg leuk om iedereen weer eens te zien. En de jongens van toen zijn nu echt mannen geworden Da's zo grappig om te zien! Na de presentaties hadden we nog een afscheidsborrel. Verschillende leraren waren gekomen en het was echt heel gezellig. Zelfs berkx was tof
Zal laatst Sven B ook. Die is veranderd! Ik ken hem ook al van groep 1 af (ook op de VSV gezeten), maar nu is hij heel anders om te zien en qua gedrag ook blijkbaar. Toch anders dan verwacht dan weer
Was t ook een beetje druk?
*Zolang je niet meer bij hem in de klas zit, en geen onverwachte SO's krijgt of vol spanning aan moet horen "Ja, nee.... Het viel me weer flink tegen hoor...maar voorruit t kan er mee door, tis voldoende" en je dan een 7 op je SE blaadje ziet staan
Allemaal Surinaams eten van Caressa en van zijn vrouw & dan foto's kijken die ze gemaakt hebben in hun vakantie huisje daar. En dat midden in t o zo gevaarlijke natuurkunde lokaal 
Zo postend
Stelletjes race-eenden
Ze wilden gaan springen, maar t feit dat er in de verlichte zit gedraafd en gegaloppeerd werd als voorbereiding vonden de paarden al leuk zat. De balkjes stonden zelfs nog braaf buiten de bak
Thirz schreef:Nou ja, eten ging toch al niet meer echt door! Andere keer beter: we gaan nog een hoop dingen doen! En eten + film is een goed idee!(Maar doe maar ergens als ik klaar ben met school, eind mei dus!)
En tja, ik vergeet dus ook altijd van die belangrijke dingen: zo ben ik er niet bij diplomarijden (jammer hoor....) en ook niet bij t Lentefeest/wereldwijkdag. Maar dat vond ik de laatste keer ook wel saai worden met dat ponyrijden, maar goed, ik mocht niet achter de tap he.....
![]()
Jullie moeten me t geweldige verslag maar vertellen van die dag...dan neem ik weer nieuwtjes mee uit Raalte!![]()
Thirz schreef:En dan de zaterdag..... We besloten Bianz en Annemijn een opdracht te geven in de stad:
Deze opdracht is mede mogelijk gemaakt door:
Bianz en Anne keken ietwat verschrikt toen ze het lazen...
Maar Bianz trok gelijk de stoute schoenen en en ging op pad om jongens aan te spreken
Het ging dr goed af en al snel had ze het drankje binnen!
Toen was het Anne dr beurt...Denis was niet gelijk overtuigd, maar zwichtte toch!
Ciska en Lisa zagen de lol er wel van in(kon je nog zonder hulptroepen thuiskomen Cis??)
En ook Anne had het drankje verdient!
Was toch best een leuke opdracht?!
Verder hebben we ook nog wat boys op de foto, eerst die creep die achter me aan zat:
Een echt tof type!!!
Hij is niet helemaal scherp, maar hij lacht wel![]()
HET spelletje van Sander en Jouke van gisteravond![]()
En niet te vergeten: Klaas![]()
Nou, wat een werk al die foto's! Maar zo zullen we deze avond niet vergeten, hihi! En verder wil Nanda jullie nog uitzwaaien met de poetszak van Stud!
hihi
Maar ik vind iedere keer wat anders leuks wat ik nog ff wil herhalen en laten zien 

Blijft lollig om te zien