Ik neem eigenlijk altijd 2 paarden tegelijk Want anders draait Tivara door.. Nanoe interesseert het geen flikker als die alleen blijft, maar Tivara is dan gewoon niet wijs
Hiehie net merkte een meisje op het Charmed topic op dat ze ook Marissa heet en ook hindoestaans/surinaam is
dat word wel 4 jaar zangles ... vandaag werd ik er weer bijna uitgekick omdat ik zong... en ze vonden het niet zoo mooi whaha
Haha mooi, Nan! Wist dat het ging lukken Whaha dat meisje dat ook Marissa heette en ook hindoestaans/surinaams is, dacht dat ik geadopteerd was en familie zocht Have fun, Jits! Ik moet haar ('t is toch een haar? ) snel gaan zien
ik ben hier op me stoel voor me beeldscherm :pga nu doesen kom net van de paarden morgen skeelerronde... heb er zin in
en nog ff terug komen op me zangstem.... ze waren idd jaloers ze hebben het later toe gegeefen....(was dat maar zooo)
Maris: Velvet is een merrie ja (die nu behoorlijk hengstig is, fijn )Ik ben net terug van oppassen, nu even omkleden en dan mee naar de ponyclub (oh, ik moet nog gaan opschieten zie ik ) en dan naar Velvet